تاریخ امروز31 فروردین 1403
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

همراهان عزیز و محترم روژه مگ، با یک موضوع جذاب خرید دیگر با عنوان راهنمای خرید جامع برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب با شما همراه هستیم. در این راهنمای خرید می‌خواهیم ابتدا شما را با اصل موضوع یعنی کرم ضد آفتاب و خطرات نور خورشید آشنا کنیم و سپس به بررسی علائم پوست چرب بپردازیم تا شما نیز از دلایل انتخاب این لیست 10 عددی که در این مقاله برای انتخاب بهتر شما معرفی شده است مطلع شوید. توجه داشته باشید که لیست 10 برگزیده بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب علاوه بر ویژگی‌های ساختاری و مناسب بودن آن‌ها برای پوست چرب بر اساس مواردی همچون قیمت، میزان رضایت مصرف کنندگان، تعداد فروش در سایت روژه و در دسترس بودن آنها در بازار ایران رتبه بندی شده‌اند و در میان آن‌ها، بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی و البته خارجی دیده می‌شود و البته به جرئت می‌توان گفت این محصولات برگزیده، جزو بهترین انواع کرم ضد آفتاب برای پوست چرب هستند.

کرم ضد آفتاب به زبان ساده

اگر بخواهیم خیلی ساده بیان کنیم در همه جای دنیا از ضد آفتاب‌ها به عنوان محصولاتی برای حفاظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر و خطرناک نور خورشید استفاده می‌کنند و ماهیت دقیق این محصولات مراقبتی همین است. همچنین این محصول مانند دیگر فراورده‌های مراقبتی(کرم دور چشم، انواع کرم ضد لک و روشن کننده پوست، مرطوب کننده و آبرسان) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یک انتخاب ثابت برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شود. اکنون بیش از چند سال است که کارخانه‌های تولید کننده محصولات مراقبتی، به نیاز مردم اهمیت بیشتری می‌دهند و بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و پوست چرب را معرفی می‌کنند.

ضد آفتاب های پوست چرب

 

خطرات نور خورشید

احتمالا از این موضوع باخبر هستید که نور آفتاب مهمترین دلیل سرطان پوست و پیری زودرس در افراد است. جالب است بدانید اگر مقدار پرتو فرابنفش خورشید در بازه استاندارد باشد، برای انسان مفید است و باعث افزایش ویتامین D در بدن می‌شود ولی اگر این مقدار از حد استاندارد بالاتر برود، اثرات مضری بر روی پوست و سلامت آن خواهد داشت. ما نیز بدون شک هیچ وقت نمی توانیم به طور کامل و با خیال راحت از مضرات و عارضه‌های نور خورشید در امان بمانیم اما می توانیم تا حد بسیار زیادی از وقوع آنها جلوگیری کنیم و به همین علت پزشکان و متخصصان پوست هم به خانم‌ها و هم به آقایان همواره توصیه می کنند که از کرم ضد آفتاب به طور مستمر استفاده کنند. در واقع این اقدام، کمترین کاری است که می‌توانیم برای مراقبت از پوست انجام دهیم و هیچ ربطی هم به سن و سال و جنسیت ندارد. البته که در کنار آن، استفاده از انواع کرم ضد جوش و جمع کننده منافذ پوست نیز می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی پوست شما عزیزان داشته باشد.


راهنمای خرید مرطوب کننده پوست را در روژه مگ بخوانید.

 

انواع کرم ضد آفتاب

دوستان عزیز توجه داشته باشید که به صورت کلی ضد آفتاب‌ها به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم می‌شوند: نحوه عملکرد در دسته فیزیکی به این صورت است که با انعکاس اشعه آفتاب از رسیدن آن‌ها به پوست جلوگیری می‌کند. همچنین در دسته شیمیایی از طریق جذب اشعه‌های مضر از رسیدن آن‌ها به لایه‌های عمقی پوست جلوگیری خواهد کرد.

انوع ضد آفتاب در مقاله بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

عضو حساس صورت

جالب است بدانید بینی بیشتر از دیگر اعضای صورت در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرد و بیشترین میزان خطر در ایجاد آسیب‌های پوستی به این عضو صورت اختصاص دارد؛ به همین دلیل محافظت از بینی با استفاده از ضد آفتاب مناسب نوع پوست شما بسیار پر اهمیت است و در زیبایی ما نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت.

ضد آفتاب پوست چرب


کدام محصولات ضد پیری مناسب سن شما است؟

 

Spf چیست؟ باید زیاد باشد یا کم؟!

اکنون به یکی از مطالب مهم این بخش رسیده‌ایم. SPF که مخفف عبارت (Sun Protection Factor) است به معنای فاکتور محافظت در برابر نور خورشید بوده و بیانگر قدرت کرم‌های ضد آفتاب برای مقابله با نور خورشید است. برای مثال اگر SPF کرم ضد آفتابی برابر 20 باشد به این معنی است که عملکرد چنین کرمی 20 بار بیشتر از حالت عدم مصرف آن، به مصرف کننده پوشش می دهد. به زبان ساده، اگر فردی پس از 10 دقیقه قرار گرفتن در معرض آفتاب دچار قرمزی پوست شود، با استفاده از این کرم که SPF آن برابر 20 است این زمان به مدت 200 دقیقه افزایش خواهد یافت. توصیه می‌شود برای شمایی که پوست چرب دارید حتما قبل از خرید ضد آفتاب با SPF بالاتر از 30 با مشاورین خبره روژه مشورت کنید تا به شما بهترین گزینه برای خرید را پیشنهاد دهند. توجه داشته باشید که کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالا، ممکن است خیلی چرب باشند و می‌توانند عوارض ناخوشایندی مثل چربی بیش از اندازه را روی پوست شما ایجاد کنند. در این میان، معمولا کرم ضدآفتاب با 30 SPF بهترین محصول ضد آفتاب برای استفاده روزانه افراد دارای پوست چرب به حساب می‌آید.

spf چیست در مقاله بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

طریقه درست مصرف کرم ضد آفتاب

متاسفانه یک باور غلط وجود دارد که اکثر ما سعی می‌کنیم در استفاده از کرم ضد آفتاب صرفه جویی کنیم، در حالی که این موضوع کاملا اشتباه بوده و باعث از بین رفتن تاثیر ضد آفتاب می‌شود. معمولا ضد آفتاب را در هر بار استفاده باید به میزان 2 بند انگشت روی کل صورت بمالیم و در روزهای آفتابی هر 2 ساعت یکبار آنرا تمدید کنیم. توصیه می شود بیست دقیقه قبل از خروج از منزل ضد آفتاب را استفاده کنید و همچنین در روزهای ابری نیز استفاده از ضد آفتاب برای شما ضروری خواهد بود.

ضد آفتاب پوست چرب

 

علائم پوست چرب

1- پوستتان بیش از 2 بار در روز نیاز به شستشو دارد.

2- با زدن مرطوب کننده به پوست، احساس سنگینی می‌کنید.

3- پوست شما همیشه براق به نظر می‌رسد و منافذ آن بسیار بزرگ و قابل مشاهده هستند.

4- منافذ زیادی در پوستتان دارید (پوست شما بافت پوست پرتقال مانندی دارد)

دلایل تشدید چربی پوست

عمدتا چربی پوست ریشه ژنتیکی دارد. اگر پوست شما به صورت مقطعی چرب می‌شود دلیل ژنتیکی آن کمتر است و بیشتر به خاطر تغییرات هورمونی است. هورمونی به نام آندروژن ترشح چربی را در پوست شما بیشتر می‌کند و این موضوع بیشتر در دوران بلوغ رخ می‌دهد. در بعضی از موارد میزان چربی پوست به دلیل سبک زندگی، محل سکونت، آب و هوا و تغذیه دچار تغییر می‌شود.

توجه داشته باشید که استفاده از قرص‌های ضد بارداری تعادل هورمون‌های بدن را برهم زده و موجب ترشح بیشتر چربی پوست می‌شود؛ همچنین عواملی مانند استرس و عصبانیت سبب ترشح بیشتر غدد سباسه (غدد ترشح کننده چربی پوست) می‌شوند.

 

بهترین راه های مراقبت از پوست چرب

افراد دارای پوست چرب می‌بایست ۲ نوبت در روز (هر شب و هر روز صبح) صورتشان را تمیز کنند. یادتان نرود که برای از بین بردن و کم کردن جوش و آکنه از تونیک ضد جوش استفاده کنید. همچنین به هیچ وجه صورتتان را با آب خیلی داغ شستشو ندهید و به جای این‌کار 1 بار در هفته و ترجیحا شب‌ها پوست خود را بخور دهید. فعالیت‌هایی مانند ورزش کردن و خوردن آب فراوان از دیگر راهکارهای مراقبت از پوست در مقابل چرب شدن بیش از حد است که باید نسبت به انجام آنها اقدام کنید.

 

بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب اصلا وجود دارد؟

معمولا افرادی که پوست چرب دارند علاقه ای به مصرف ضد آفتاب ندارند زیرا تصور می‌کنند که ضد آفتاب پوست آنها را بیش از قبل چرب می‌کند. در این راهنمای خرید ما بر آن شدیم تا به شما بهترین کرم‌های ضد آفتاب مناسب پوست چرب را معرفی کنیم و یکبار برای همیشه این باور غلط را در شما از بین ببریم. لیست 10 برگزیده بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب بهترین‌های روژه در دسته بندی کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب هستند.

 

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب

1- ضد آفتاب انواع پوست لوسل

این محصول یکی از بهترین و پرفروشترین محصولات برند فرانسوی لوسل است که مخصوص پوست‌های چرب و مستعد جوش تولید شده و محافظت بسیار زیادی در برابر اشعه UVA و UVB دارد. توجه داشته باشید که ساختار و ترکیبات این کرم آن را به یک کنترل کننده ترشح چربی پوست و مات کننده ایده‌آل برای پوست های چرب تبدیل کرده است. مقاوم بودن در برابر تعریق و شستشو نیز از دیگر ویژگی‌های این کرم است. قیمت مناسب این محصول در کنار درصد بالای رضایت مصرف کنندگان، این محصول را در رتبه اول لیست 10 برگزیده بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب قرار داده است.

  • مناسب برای انواع پوست
  • دارای عوامل مرطوب‌کننده قوی و ترکیبات ضدچروک و ویتامین‌دار
  • نیاز پوست به آبرسانی را در طول روز تامین می‌کند.
  • قدرت رطوبت رسانی بسیار بالا (24 ساعته)
  • آبرسانی کامل پوست

ضد آفتاب انواع پوست لوسل

 

2- کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو MQ

یکی دیگر از بهترین‌های کرم ضد آفتاب پوست چرب، کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو (MQ) است. بهتر است بدانید ام کیو یک برند ایرانی است که تمامی محصولاتش را تحت لیسانس کشور فرانسه تولید می کند. این برند که با قیمت منطقی خود به سرعت توانست جایگاه خود را در میان محصولات گران قیمت مراقبت از پوست باز کند با کیفیت بالای خود تمامی مصرف‌کنندگان را مجاب به استفاده مداوم از محصولات خود کرد. کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو نه تنها بر روی پوست، چربی اضافی و احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند؛ چرا که با ساختار سبکی دارد که سرعت جذب می شود و جزو بهترین انواع کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار است.

  • مناسب برای پوستهای چرب و مستعد جوش و آکنه
  • ساختاری بسیار سبک و محافظت بالا در برابر تاثیرات مخرب  اشعه های مضر UVA وUVB
  •  خاصیت ضد میکروبی و تنظیم کننده چربی پوست
  • دارای خاصیت پاک‌کنندگی و ضد براقی پوست
  •  مقاوم در برابر تعریق

کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو MQ

3- کرم ضد آفتاب سین بیونیم مداکنیل

این کرم ضد آفتاب در لاین مداکنیل سین بیونیم قرار داشته که در این لاین تمامی محصولات مخصوص پوست‌ های چرب و مختلط تولید می‌ شوند. کرم ضد آفتاب سین بیونیم مداکنیل این توانایی را دارد که از پوست شما در برابر آسیب‌ های مختلف، مراقبت کند و منافذ باز پوستتان را جمع کند. از لحاظ ساختار و ترکیبات به کار برده شده در این محصول نیز، می‌توان به مواردی همچون کربوکسیلات روی(تنظیم کننده ترشح چربی)، چای سبز(جمع کننده منافذ باز پوست)، گلیسیرین گیاهی(نرم کننده و مرطوب کننده) و کمپلکس پرو_بی 3(تقویت سد دفاعی پوست) اشاره کرد.

  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • قابل استفاده برای پوست‌های حساس
  • شفاف کننده پوست
  • رطوبت رسان قوی
  • دارای ساختاری سبک و فلوئید گونه

کرم ضد آفتاب سین بیونیم مداکنیل

4- کرم ضد آفتاب سانسل پوست چرب لایسل

کرم ضد آفتاب سانسل پوست چرب لایسل، مخصوص پوست‌های چرب است و پایه آرایشی دارد و شما می‌توانید بعد از زدن آن از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید. این محصول در دو نوع رنگی و بی‌رنگ موجود است که مدل رنگی آن دارای 3 طیف رنگ و متناسب با انواع رنگ پوست است که پوست صورت را به طور کامل پوشش می‌دهد.

  • مخصوص پوست‌های چرب
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • محافظ پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • محافظ پوست در برابر آلودگی‌های محیطی
  • ضد حساسیت و ضد آب

ضد آفتاب پوست چرب

5- کرم ضد آفتاب ویشی مدل وِلوِتی

ضد آفتاب های IDEAL SOLEIL برند ویشی با استفاده از تکنولوژی نانو، موجب جذب سریعتر و نفوذ عمقی به لایه های زیرین پوست شده و به خوبی از سلولهای پوستی در برابر اشعه های فرابنفش نور خورشید محافظت می نماید. کرم ضد آفتاب ویشی مدل وِلوِتی که در این دسته قرار دارد، همانند دیگر ضد آفتاب های ویشی، بالاترین سطح محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB داشته و مانع از نفوذ این اشعه های مضر به سلولهای پوستی می شود. این کرم علاوه بر حفاظت از پوست، با بهره گیری از آب معدنی درمانی ویشی، رطوبت رسانی قوی برای سلولهای پوست انجام داده و بدین ترتیب چین و چروک های پوستی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

  • محافظت بالا در مقابل اشعه UV
  • حاوی عوامل رطوبت رسان
  • بهبود چین و چروک های پوستی
  • رفع التهابات و آسیب های ناشی از خشکی پوست
  • با فاکتور محافظتی SPF50

کرم ضد آفتاب پوست چرب

6- کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 بیوتی اسکین

کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50، به دلیل فرمولاسیون تخصصی و فاقد چربی که دارد مناسب برای استفاده پوست‌های چرب و مستعد آکنه است و هم چنین به دلیل داشتن فیلترهای شیمیایی و فیزیکی، به فیلتر موج‌های پرتو فرابنفش کمک می‌کند. این محصول از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و لک و تیرگی محافظت کرده و باعث جلوگیری از خشکی و تشدید جوش و آکنه می‌شود و مقاوم در برابر تعریق و حساسیت است.

  • دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی جهت فیلتر موج‌های فرابنفش
  • جلوگیری از ایجاد رادیکال‌های آزاد
  • کاهش روند پیری پوست
  • جلوگیری از ایجاد لک و تیرگی
  • قیمت مناسب

کرم ضد افتاب بیوتی اسکین

7- کرم ضد آفتاب فاقدچربی SPF 50 هیدرودرم

افرادی که پوست‌های چربی دارند باید از محصولات مراقبتی و درمانی استفاده کنند که فاقد چربی و یا تری‌گلیسیرید باشد. این مواد باعث افزایش چربی پوست شده و ظاهر پوست را براق و زننده می‌کنند. افزایش چربی‌های پوست موجب می‌شود منافذ پوستی بسته شوند و چریی در آن‌ها جمع شود‌. این عمل ضمن کمک کردن به رشد باکتری باعث ایجاد آکنه بر روی پوست می‌شود. این کرم علا‌وه‌ بر اینکه برای پوست‌های چرب طراحی شده است، با ویتامین E خود می‌تواند از تاثیرات مخرب رادیکال‌های ازاد جلوگیری کند و روند پیری پوست را به تعویق بیندازد. در این کرم از عصاره آلوئه‌ورا نیز استفاده شده است. این عصاره با خواص تسکین‌دهنده خود قادر است تا پوست‌های آسیب دیده را ترمیم کند و رطوبت لازم را به پوست برساند‌.

  • استفاده همزمان از بازتاب دهنده‌های فیزیکی و جاذب‌های شیمیایی نور خورشید به منظور ایجاد محافظت کامل
  • محافظت از پوست در برابر طول موج های مضر اشعه ماورای بنفش نور خورشید (UVA و UVB)
  • فاقد چربی و مناسب برای پوست‌های چرب، جوش دار، مختلط و آکنه ای
  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • پایدار در برابر نور

8- ضد آفتاب فیوژن واتر age repair ایزدین

هشتمین محصول برگزیده و بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب، یک محصول لوکس و تاثیرگذار اسپانیایی است که کارایی و ویژگی‌های زیادی به همراه خواهد داشت. اولین مورد این که این ضد آفتاب برای از بین بردن چروک و بازسازی پوست صورت بسیار مناسب بوده و به شدت تاثیرگذار است. نکته دیگر این‌که دارای تکنولوژی Safe Eye است و به همین دلیل موجب ترمیم پوست دور چشم نیز خواهد شد. در یک کلام باید بگوییم اگر به دنبال یک ضد آفتاب فوق‌العاده هستید و در عین حال می‌خواهید چین و چروک صورتتان از بین برود، این محصول بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

  • مناسب برای از بین بردن چروک و بازسازی پوست صورت
  • ساخته شده بر پایه آب
  • دارای تکنولوژی SAFE EYE
  • کلاژن ساز جهت ترمیم پوست
  • بافت سبک جذب سریع

ضد آفتاب فیوژن واتر age repair ایزدین

 

9- کرم ضد آفتاب فاقد چربی الارو

این کرم یک محصول مناسب جهت محافظت در برابر اشعه آفتاب است و SebomineSB12 موجود در این محصول تعادل چربی پوست را حفظ نموده و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین فاقد پارابن و ضد تعریق است و در برابر آب مقاوم بوده و قرمزی و التهاب ناشی از آفتاب را تسکین خواهد داد و در نتیجه برای تمام سنین و افراد مناسب است. همه این ویژگی‌ها در کنارهم باعث شده است تا کرم ضد آفتاب الارو در لیست 9 عددی بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب قرار گیرد.

  • با خاصیت آنتی باکتریال و تنظیم‎ کننده ترشح سبوم پوست
  • فاقد چربی مناسب برای پوست‎‌های چرب و مستعد جوش
  • مات‎ کننده، جمع ‎کننده منافذ پوست و ضد براقی
  • محافظت ‎کننده در برابر آلودگی محیطی
  • فاقد پارابن

10- فلوئید ضد آفتاب کرم پودری +SPF50 پوست های چرب بیزانس

فلوئید ضد آفتاب بیزانس پوست چرب ، دارای فرمولاسیون تخصصی و مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط است و از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVB و  UVA محافظت می‌کند. همچنین این محصول دارای حلال آبی به جای روغن است و به مات کنندگی پوست کمک کرده و ضمن داشتن ضد آفتاب دارای خاصیت از بین برنده لک‌های ناشی از آفتاب، رفع آکنه و پیشگیری از ایجاد جوش است. کرم ضد آفتاب بیزانس برای پوست چرب ، دارای بافت سبک و طراحی پودری با قابلیت جذب بالا و فاقد روغن سنگین است و یک رطوبت رسان قوی با ماندگاری بالا و مقاوم در برابر تعریق و آب است.

  • مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط
  • بافت نرم و سبک
  • مات کننده پوست
  • دارای کاور بالا و پوشانندگی چین و چروک، لک و تتو
  • کمک به رفع آکنه و جوش

بهترین ضد آفتاب پوست چرب

 


سوالات متداول

در این بخش به آن دسته از سوالاتی که معمولا در مورد ضد آفتاب پوست چرب پرسیده می‌شود و دغدغه اصلی مصرف‌کنندگان عزیز است، پاسخ خواهیم داد:

1- SPF چیست؟

SPF مخفف عبارت (Sun Protection Factor) بوده و به معنای فاکتور محافظت در برابر نور خورشید است. برای مثال اگر SPF کرم ضد آفتابی برابر 20 باشد، به این معنی است که عملکرد چنین کرمی 20 بار بیشتر از حالت عدم مصرف آن، به مصرف کننده پوشش می دهد.

2- لیست ۹ برگزیده روژه مگ بر چه اساس انتخاب شده‌اند؟

لیست ۹ برگزیده بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب علاوه بر ویژگی‌های ساختاری و مناسب بودن آن‌ها برای پوست چرب، بر اساس مواردی همچون قیمت، میزان رضایت مصرف کنندگان، تعداد فروش در سایت روژه و در دسترس بودن آنها در بازار ایران رتبه بندی شده‌اند.

3-  زمان مناسب برای استفاده از ضد آفتاب پوست چرب؟

توصیه می شود بیست دقیقه قبل از خروج از منزل، ضد آفتاب را استفاده کنید و همچنین در روزهای ابری نیز استفاده از ضد آفتاب برای شما ضروری خواهد بود.

4- بهترین برندها برای ضد آفتاب پوست چرب کدام‌اند؟

اریکه، ام کیو، اسکین‌کد و الارو جزو برندهایی هستند که در تولید محصولات مراقبت از پوست به خصوص ضد آفتاب، حرف‌های زبادی برای گفتن دارند.

5- نحوه مصرف صحیح ضد آفتاب به چه صورتی است؟

معمولا ضد آفتاب را در هر بار استفاده، باید به میزان 2 بند انگشت روی کل صورت بمالیم و در روزهای آفتابی هر 2 ساعت یکبار آنرا تمدید کنیم.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. Roz پاسخ

    سلام
    میخواستم ضدافتاب فیتووان چطوره؟ من پوستم چربه و قبلا الارو استفاده میکردم اما دکتر این ضدافتاب بهم معرفی کرده

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز
      کرم ضد آفتاب فیتووان مخصوص پوست چرب، مناسب استفاده روزانه هستش
      و قابلیت تنظیم تعادل چربی پوست رو داره.

  2. Maryam پاسخ

    سلام من پوستم ملیا دراد زیر چشم هایم کدام کریم ضد آفتاب را برای ازبین بردن ملیا پشنهاد میکنید

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز.
      پیشنهاد می کنیم با توجه به نوع پوستتون از ضدآفتاب هایی که حداقل spf30 دارند استفاده کنید.
      البته باید در نظر داشته باشید که یک کرم دور چشم مناسب هم می تونه در کاهش میلیا تاثیرگذار باشه.

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز
      انتخاب ضدآفتاب ساده و یا رنگی بستگی به نیاز و انتخاب خودتون داره.
      پیشنهاد ما به شما، ۳ ضد آفتاب از برند سینره، لایسل و ویشی هست که رنج قیمتی متفاوتی داره.
      شما میتونید براساس بودجه ای که در نظر گرفتید یکی از این مدل هارو خریداری کنید.

  3. نگار فانی پاسخ

    سلام شما عرض میکنید که هر دوساعت ضد آفتاب تجدید بشه اما من بعده دو سه ساعت که از خونه میزنم بیرون پوستم چرب میشه. خوب چجوری روی پوست چرب ضد آفتاب بزنم؟؟ اثری داره اینجوری؟؟

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز.
      بهتره بدونید که هنگام تجدید ضد آفتاب، نیازی به شستشوی ضد آفتاب قبلی نیست. و همینطور پیشنهاد میشه از یک کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب استفاده کنید تا میزان چربی پوستتون کنترل بشه.

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ما به شما کرم دور چشم حاوی ضدآفتاب SPF30 سان سیف پیشنهاد می کنیم

  4. شکوفه پاسخ

    سلام من ضد افتاب الارو گرفتم از پوستم تیرع ترع اگ بزنم پوستم تیره نمیشه بعد زیر چشمام سیاههه ملیا داره

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ضد آفتاب الارو از کیفیت بالایی برخورداره که اگر پوست چربی دارید یک انتخاب مناسبه.
      در رابطه با تیرگی زیر چشم هم توصیه می کنیم از یک کرم دور چشم استفاده کنید تا به رفع این تیرگی کمک کنید.

  5. دلوین پاسخ

    سلام روزتون خوش
    من خیلی پوست چرب و مستعد آکنه دارم ضد آفتاب دکتر ژیلا و نئودرم هم استفاده کردم ولی روی پوستم خوب نمیشینه به نظر شما از چه ضد آفتابی استفاده کنم که خیلی خوب باشه و پوشانندگی خوبی هم داشته باشه.

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز
      کرم ضدآفتاب فاقد چربی آنتی آکنه SPF 50 اریکه،
      کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو MQ و ضد آفتاب سان سنس دیلی فیس
      سه محصول با رنج قیمتی متفاوت هستند که می‌تونن برای پوست های چرب و آکنه دار از بهترین گزینه ها باشند.

  6. Fatima پاسخ

    سلام من یک ضدافتاب پوست چرب غیر کمودون و مات کننده ک منافذپوستم هم مسدود نکنه میخام اگه لطف کنید چندتا برند برام معرفی کنید ممنون میشم درضمن پوستم لک هم دارد

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      این محصولات پیشنهاد میشن:

      فیوژن واتر ایزدین
      فاقد چربی درماتیپیک
      مداکنیل سین بیونیم

  7. زهرا حسن زلده پاسخ

    سلام
    پوست بنده چربه، انواع مختلف ضد آفتاب رو امتحان کردم ولی بیشتر از یک حدی که میزنم، ضد آفتاب پوست پوست میشه و مثل چرک از رو پوستم بلند میشه، اخرین ضد آفتابم MQ، و سیمپل و کانبینو بوده همش هم اینجوری بوده

  8. لیدا محمودی پاسخ

    سلام من پوستم به شدت چربه و روی گونه هام منافذ باز داره و جوش فعال دارم گهگاهی ضد آفتابی میخوام که بعد چند ساعت پوستم برق نیفته و مات باشه و منافذ رو ببنده و مشخص نشه و باعث جوش نشه پیشنهادتون رو بفرمایید تا تهیه کنم

  9. تینا نیک ور پاسخ

    سلام من پوستم چربه و در منطقه‌ای که آب و هوای گرم داره زندگی میکنم و همیشه وقتی از مدرسه بر میگردم زیر ماسک تو این شرایط خیلی زیاد عرق میکنم و روی بینی م منافذ باز داره که میترسم بزرگ تر بشه
    خواستم بپرسم ضد آفتاب سینره و فوم شست‌وشو ی اون برام مناسبه یا نه
    و همینطور در خواست مشاوره دارم که بهم بگین چی استفاده کنم

  10. سحر نوری فرد پاسخ

    سلام من پوستم به شدت چربه وحساسه وپره منافذ. یه ضد افتاب فاقد چربی با قیمت مناسب بهم معرفی کنید ممنون

  11. انیس ابراهیم زاده پاسخ

    من پوستم خیلی زیاد چربه چه کرم ضد افتابی خوبه؟، سی گل استفاده می کنم ولی بازم بررای صورتم چربه وو احساس سنگینی می کنه پوستم وقتی می زنم

  12. مهران پاسخ

    سلام من صورتم چرب استش وقتی بادست فشار ش میدم یجوری مواد بیرون میاد ممنون میشم اگه
    کم معلومات بدین وبگین از کدام کریم استفاده کنم

  13. مهران پاسخ

    سلام من صورتم چرب استش وقتی بادست فشار ش میدم یجوری مواد بیرون میاد ممنون میشم اگه
    کم معلومات بدین وبگین از کدام کریم استفاده کنم

  14. سارا پاسخ

    سلام من قبلا جوش میزدم ولی الان صورتم خوب شده ولی بحاطر چربی پوستم دانه های چربی زیرپوستی دارم
    یک کرم ضد آفتاب بهم معرفی کنید که چربی پوستمو کنترل کنه و خوب باشه

  15. نهال پاسخ

    سلام میشه لطفا ضدجوش خوب که واقعا تاثیر بزاره معرفی کنید.مناسب استفاده برای کل صورت باشه نه موضعی

  16. مریم منافی پاسخ

    سلام من منافذ پوستم بازشدن یکمم دورچشمام چندتا لک ریز افتادن چانه ام هم اکثرا جوش میزنه یه ضدآفتاب خوب برای پوستم معرفی میکنید؟
    یکیم اینکه وقتی بیرون میرم نمیتونم بعداز دوساعت دوباره ضدآفتاب بزنم چیکار کنم اونموقع؟

  17. مریم پاسخ

    سلام من منافذ پوستم بازشدن یکمم دورچشمام چندتا لک ریز افتادن چانه ام هم اکثرا جوش میزنه یه ضدآفتاب خوب برای پوستم معرفی میکنید؟
    یکیم اینکه وقتی بیرون میرم نمیتونم بعداز دوساعت دوباره ضدآفتاب بزنم چیکار کنم اونموقع؟

  18. زهرا صادقی پاسخ

    سلام. من پوستم چرب و پر از جوشه. یک ضدافتابی میخوام که پوشانندگی بالایی داشته باشه بنظرتون چه ضدآفتابی استفاده کنم بهتره؟

  19. ساره سلیم پاسخ

    سلام من ساره هستم جلد من چرب است و منافظ صورت هم چنان پیدا کردم و صورت من بخار زیری پوستی دارم لطفاً یک کریم ضد آفتاب بدون میکپ برایم معرفی کنید

  20. سارا مظاهری پاسخ

    سلام ببخشید من پوستم یکم چرب و جوش میزنم
    و اینکه دیگ از محصولات آرایشی استفاده نکنم و همین ضد آفتاب مناسب باش و پوستا هم سفید کن ب نظرتون کدوم کرم ضد افتاب مناسب تره؟؟

  21. fatemeh پاسخ

    سلام ببخشید من پوستم چرب وجای جوش ومنافذ بازداره به نظر شما کدام ضافتاب خوبه؟؟؟

  22. مبینا پاسخ

    سلام خسته نباشید ❤️
    من قبلاً ضد آفتاب سینره استفاده میکردم اما در برابر آفتاب برای من خوب نبود و صورتم می سوخت از لدورا استفاده کردم اما بدتر شد صورتم و پر جوش شد .(من پوست چربی هم دارم)
    لطفاً میشه یک ضد آفتاب عالی معرفی کنید که بی رنگ هم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.