تاریخ امروز10 فروردین 1403
آرایش پاییزی

خلق بهترین آرایش پاییزی با استفاده از رنگ های فصل

چند سالیست که فصل پاییز و سرمای مطبوعش، چند وقتی دیرتر، آن هم به صورت نصفه و نیمه که شاید چندان هم حس نشود خودشان را نشان می دهند، اما بالاخره فصل پاییز فرا رسیده است و باید با آرایش پاییزی ظاهر شد و با لباس های رنگارنگ و شاد تابستان خداحافظی کرد!

در این مقاله میخواهیم شما را با مناسب ترین رنگ های یک آرایش پاییزی که برای شما زیباترین آرایش را در این فصل به ارمغان می آورد آشنا کنیم:

رنگ های آرایش پاییزی برخلاف هوای خنک پاییز باید به سمت تن های گرم مانند رنگ های زرد، طلایی، نارنجی، قرمز و قهوه ای برود. رنگ هایی درست شبیه رنگ برگ درختانی که در پاییز بر روی زمین می افتد. برای اینکه آرایشی بی نقص داشته باشید، انتخاب سایه چشم و رژ لب پررنگ یکی از گزینه هایی است که همواره در آرایش پاییزی پیشنهاد می شود.


اگر صورت کشیده‌ای دارید، مقاله بهترین آرایش برای صورت های کشیده را از دست ندهید.

آرایش پوست در آرایش پاییزی باید چگونه باشد؟

اگر تا قبل از این و به خصوص در تابستان از کرم پودر استفاده نمیکردید، باید دوباره در فصل پاییز کرم پودر را شروع کنید. به عنوان اولین نکته توجه داشته باشید که در این فصل باید رنگ پوست روشن تر باشد. هر چه کرم پودر شما سبک تر بوده و پوشانندگی آن کمتر و رنگ پوستتان نزدیک تر به رنگ طبیعی خود باشد، آرایش بهتری خواهید داشت.

بهتر است از کرم‌ پودرهایی که هم‌ زمان باعث آب‌‌ رسانی و جلوگیری از افتادگی پوستتان هم می‌شوند استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بیش از اندازه از کانتورینگ استفاده نکنید.
حالا به سراغ گونه هایتان میرویم. برای داشتن گونه های برجسته می توانید از رژ گونه با رنگ های پاییزی استفاده کنید. با استفاده از رنگ های پاییزی مثل قهوه ای، هلویی یا نارنجی کارتان ساده تر است. اگر رنگ پوستتان روشن است از رژگونه هایی با تم صورتی و اگر پوست تیره ای دارید از رژگونه هایی با تم هلویی استفاده کنید. میتوانید حتی با استفاده از رژگونه های براق، کمی آرایشتان را براق کنید.

حالت آرایش چشم در فصل پاییز:

در مورد آرایش چشم از آنجایی که تمرکز آرایش بیشتر بر روی چشم هاست، کارتان کمی بیشتر است.برای رنگ سایه چشم، بهتر است از سایه چشم هایی با رنگ های با پایه ی قهوه ای، نارنجی نسبتا تیره یا سرخابی ملایم استفاده کنید. توجه داشته باشید که قسمت های داخلی چشم نسبت به قسمت های بیرونی باید پر رنگ تر باشد تا جلوه ی زیباتری را به چشم ها بدهد.

راستی به یاد داشته باشید! به هیچ عنوان از سایه هایی با رنگ هایی مانند آبی در این فصل استفاده نکنید.
برای استفاده از خط چشم ، باید آن را به صورت نازک هم در قسمت بالا و هم در قسمت پایین چشم با رنگ های مشکی یا سرمه ای بکشید و زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید. سعی کنید خط چشمتان را بیش از اندازه تیره نکشید.
آخرین مرحله در آرایش چشم نیز، ریمل زدن است. بهتر است برای هر چه تیره تر شدن آرایش چشم، از رنگ های مشکی یا سرمه ای برای پررنگ کردن مژه هایتان استفاده کنید.

آرایش پاییزی

آرایش لب در آرایش پاییزی:

توجه داشته باشید که اگر آرایش چشمانتان زیاد است، لب ها باید بسیار ساده آراسته شوند اما اگر دوست دارید که از رژ لبهایی با رنگ های تیره تر استفاده کنید، بهتر است که آرایش ملایمی برای چشم هایتان انتخاب کنید.


اگر می‌خواهید آرایش مناسب پوستتان را پیدا کنید، مقاله چه نوع میکاپ و سبک آرایشی برای ما مناسب است ؟ را از دست ندهید.

بهتر است از رژلب های مات با رنگ های قوی مانند صورتی پر رنگ، قرمز، نارنجی یا قهوه ای استفاده کنید. فراموش نکنید که وقتی می خواهید رنگ های تند را بر روی لب ها بزنید بهتر است از فرچه لب استفاده کنید.بعد از انجام این کار، می توانید برای جلوه دادن بیشتر به لب کمی برق لب هم بر روی آن بزنید.

میتوانید حتی از مداد لب هم برای مشخص کردن بیشتر لب ها استفاده کنید. توجه کنید که رنگ مداد لبتان باید کمی از رنگ رژتان پر رنگ تر باشد.

اگر رژ گونه یا سایه ی شما چندان براق نبود، بهتر است این مسئله را با براق کردن لب هایتان جبران کنید، زیرا در آرایش پاییزی وجود یک عضو براق، جلوه ی زیباتری دارد.

آرایش پاییزی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.