تاریخ امروز10 فروردین 1403
برند لوازم آرایشی

لوکس ترین برند های لوازم آرایشی از دید مجله روژه

بخش لوازم آرایشی در فروشگاه های بزرگ بسیار هیجان انگیز هستند. برخی از افراد می گویند اهمیتی ندارد که برند لوازم آرایشی برتر را بشناسیم. اما برخی دیگر به برند های خاص علاقمند هستند و با مصرف آن ها روی پوست خود لذت می برند. برخی از برند های لوکس در بازار وجود دارند و برخی در دسترس عموم نیستند، اما شما می توانید آن ها را برای خرید سفارش دهید. گاهی اوقات، شما فقط می خواهید با دیدی رویایی به زندگی نگاه کنید. این می تواند به معنی لباس پوشیدن مانند یک ملکه یا استفاده از محصولات مراقبت پوست ساخته شده از الماس واقعی باشد. به همین دلیل این رژیم های ( صنعت محصولات آرایشی، مد و … ) گران قیمت و بسیار گرانبها به وجود آمده است. بنابراین امروز ما می خواهیم به شما، 10 تا از  مارک های گران قیمت برتر در سراسر جهان را معرفی کنیم  و افراد، مخصوصا خانم ها، به طرز عجیبی عاشق این برند ها می شوند. همه این برند ها دارای طیف وسیعی از محصولات هستند و به عنوان گران ترین برند های جهان اعلام شده اند.

10 برند های لوکس لوازم آرایشی در دنیا :

10. Samashbox

9. Nu Skin

8. Oriflame

7. Elizabeth Arden

6. Artistry

5. Estee Lauder

4. MAC

3. Loreal

2. Mary Kay

1. chanel

 

 برند لوازم آرایشی  Samashbox

برند لوازم آرایشی

اسمش باکس برند لوازم آرایشی کانادایی می باشد، با توجه به تحریم های اخیر واردات این برند به داخل ایران انجام نمی شود. خط تولید محصولات آرایشی Smashbox در سال 1996 توسط Dapper LA Brothers Dean و Davis Factor (که به عنوان نوه های افسانه ای ماکس هستند ) افتتاح می شود، آنان تمرکز خود را بر تولید محصولات بلند مدت قرار می دهند تا ستاره های بی نظیر هالیوود مانند درو بریمور و چارلیز ترون را از طرفداران خود سازند. محصولات آرایشی Smashbox بخشی از یک امپراتوری کسب و کار گسترده تر برای برادران Factor، Smashbox Studios  هست که شامل یک موسسه مدل سازی، یک استودیو عکس و یک خط تولید لباس است. بخشی از سهام مجموعه لوازم آرایشی در تابستان سال 2010 به استیو لادر فروخته شد.


مقاله بهترین کرم ضد چروک افراد میانسال کدام است را در روژه مگ بخوانید.

 برند لوازم آرایشی  Nu Skin

برند لوازم آرایشی

Nu Skin Enterprises یک شرکت بازاریابی چند سطحی آمریکایی است که محصولات زیر را در برمی گیرد:

محصولات Nu Skin و Pharmanex  Nu Skin در سال 1984 در پروو، یوتا تاسیس شد. … در سال 1996 این شرکت در بورس اوراق بهادار نیویورک ثبت شد.

آیا محصولات Nu Skin طبیعی هستند؟
برای تولید محصولات Nu Skin از عصاره گریپ فروت، مارپیچ، گینکو بیولو، عصاره نخود، عصاره بامبو و بسیاری از مواد گیاهی دیگر استفاده می کنند. ” all natural ” این اصطلاحی هست که اکثر برند ها برای محصولاتشان استفاده می کنند : برخی از شرکت ها زمانی که محصولاتشان را به بازار عرضه می کنند، محصولات خود را در گروه ”  all natural ” قرار می دهند. این اصطلاح می تواند مصرف کنندگان را گمراه کند. در صورتی که در واقعیت برخی از مواد به کارگرفته شده در محصولات شیمیایی هستند.

برند لوازم آرایشی  Oriflame

برند لوازم آرایشی

اوریف لیم یک شرکت زیبایی است که دارای سیاست فروش مستقیم می باشد. در بیش از 60 کشور نمایندگی دارد که بیش از نیمی از محصولات آنها در بازار موجود می باشد. … این شرکت کار خود را به دو صورت، اول تولید طیف گسترده ای از محصولات زیبایی با کیفیت بالا و همچنین ایجاد یک فرصت منحصر به فرد برای پیوستن به نیروی فروش شرکت  و شروع کسب و کار برای مردم را ارائه می دهد. به این صورت که هر کس می تواند نماینده فروش شرکت باشد و 30 درصد از سود محصول را بگیرد.

آیا محصولات اوریف لیم برای پوست مناسب است؟
بله محصولات oriflame با دوام و مناسب برای پوست شما است، اما محصولات این شرکت گران قیمت هستند. محصولات اوریف لیم محصولات طبیعی و بسیار خوب هستند، آن را بررسی کنید و حتما امتحان کنید.

 

 

برند لوازم آرایشی Elizabeth Arden

برند لوازم آرایشی

الیزابت آردن در سال 1884 در کانادا متولد شد. او اولین شرکت خود را در نیویورک در سال 1910 افتتاح کرد. عطر زنانه و لوازم آرایشی، نام تجاری Elizabeth Arden یکی از قدیمی ترین برند ها است. شرکت خود را با نرخ قابل توجه افزایش داد و یکی از ثروتمندترین زنان جهان شد. آردن در ساخت لوازم آرایشی مورد احترام قرار داشت. تا سال 1915، محصولات خود را بین المللی به فروش می رساند و شرکت او در حال تبدیل شدن به یک نام تجاری جهانی بود.  در حال حاضر، پس از گذشت 100 سال، محصولات الیزابت آردن در بیش از صد کشور فروخته می شود و در آخرین بررسی این شرکت به ارزش 1.3 میلیارد دلار برآورد شده است.


همچنین سری به راهنمای جامع خرید لایه بردار پوست چرب بزنید.

برند لوازم آرایشی Artistry

برند لوازم آرایشی

Artistry یک برند از محصولات مراقبت پوست و محصولات آرایشی است. که توسط Access Business Group ساخته شده و از طریق فروش مستقیم توسط Amway در 108 کشور و مناطق سراسر جهان فروخته می شود. در سال 2000، در مجموعه آنان بیش از 400 نوع محصول وجود داشت. در سال 2008  بازیگری به نام  Sandra Bullock ، محصولات Artistry را به عنوان Artistry Creme LuXury ( محصولات لاکچری ) نامید. بخش مراقبتهای ویژه Artistry Essentials برنده جایزه کمپانی AmeriStar 2007 در رده Health and Beauty Aids ( در حوزه سلامت ) شد.

 

برند لوازم آرایشی Estee Lauder

برند لوازم آرایشی

شرکت  Estée Lauder، دارای مارک های بسیاری است که شامل عطرها، محصولات مو و محصولات پوستی و آرایشی هستند. مارک های لوازم آرایشی که زیر چتر ( زیر مجموعه شرکت ) Estée Lauder قرار دارند. عبارتند از :

  • Aerin Beauty
  • Bobbi Brown
  • Clinique
  • Flirt
  • M.A.C.
  • Prescriptives
  • Smashbox
  • Tom Ford
  • Tory Burch

این شرکت در سال 1946 شروع به فعالیت کرد و در این هنگام استی لادر و همسرش جوزف لادر شروع به تولید لوازم آرایشی در شهر نیویورک کردند. آنها برای اولین بار تنها چهار محصول را تولید کردند: پاک کننده روغن، لوسیون پوست، کرم فوق العاده غنی سرامیک و پک های کرم پوست.

 

 

برند لوازم آرایشی MAC

برند لوازم آرایشی

آیا محصولات مک برای پوست شما بد است؟
واقعیت این است که بله، برخی از محصولات MAC دارای مواد سنگین است و  برای  انواع پوست ها مناسب نیست و  مشکل ساز هستند. به گفته این شرکت، MAC برخی از محصولات های خود را برای افراد مبتلا به پوست حساس و آکنه طراحی و تولید کرده است. محصولات این شرکت برای میکاپ های تخصصی تولید می شود. مانند : آرایش در فیلم برداری ها، عکاسی ها و . . .

محصولات MAC کجا ساخته و تولید می شوند؟
محصولات آرایشی MAC در چند مکان مختلف ساخته می شوند. اکثر محصولات در کانادا ساخته می شوند. با این حال، برخی از محصولات نیز در ایتالیا و ایالات متحده ساخته و تولید می شوند.

 

برند لوازم آرایشی Loreal

L’Oréal S.A، یک شرکت خصوصی مراقبت از پوست و مو فرانسوی است. که محل شرکت آن در Clichy، Hauts-de-Seine و در کشور پاریس ثبت شده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های لوازم آرایشی در جهان است و فعالیت هایی را در زمینه تمرکز بر روی محصولات رنگ مو، مراقبت از پوست، حفاظت از خورشید، آرایشی، عطر و مراقبت از مو انجام داده است. در سال 1909، یوجین پل لویی شولر، یک شیمیدان فرانسوی آلمانی،  فرمول رنگ مویی را به نام Oréale را توسعه داد. Schueller محصولات خود را پس از فرموله شدن و تولید، تصمیم گرفت که به آرایشگران پاریس بفروشد و فروش سالنی داشته باشد.

 

برند لوازم آرایشی  Mary Kay

برند لوازم آرایشی

Mary Kay  یک شرکت بازاریابی چند سطحی خصوصی آمریکایی است. با توجه به اخبار فروش مستقیم این شرکت، مری کی با حجم عمده فروشی 3.25 میلیارد دلار آمریکا ششمین شرکت بزرگ بازاریابی شبکه در جهان در سال 2018 بود.

مری کی در آدیسون، تگزاس، خارج از دالاس مستقر است. این شرکت توسط  Mary Kay Ash در سال 1963 تأسیس شد. ریچارد راجرز، پسر مری کی، ریاست آن را بر عهده دارد. مری کی را به عنوان یک کارآفرین و یک بشردوست می شناسند.

او کسب و کار خود را از یک فروشگاه کوچک در دالاس، تگزاس، با پنج محصول و یک رویای بزرگ آغاز کرد. امروزه، با 3.5 میلیون مشاور مستقل زیبایی، مری کی بیش از 200 محصول برتر را در بیش از 35 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد.

 

برند لوازم آرایشی chanel

برند لوازم آرایشی

برند Chanel، با توجه به سبک فرانسوی و ظرافت، دارای بهترین رنگ های رژلب است. به گفته خودشان : “بهترین رنگ در سراسر جهان، چیزی است که به نظر شما خوب است”. جای تعجب نیست که نام تجاری و افسانه ای که Coco Chanel تاسیس کرده است، آن زمان فراتر از تولید لباس و لوازم جانبی بوده است و با هدف های بزرگتر به یکی از رهبران در زمینه هایی از تخصص رنگ، آرایش و لوازم آرایشی تبدیل شده است.

جنیفر مایلز،( از مشتریان VIP ) می گوید: “CHANEL برای مد لوکس شناخته شده است و این در جهان زیبایی فوق العاده مهم است.”

 

شما با خرید بهترین مارک‌های لوازم آرایشی جهان، می‌توانید علاوه بر زیبایی و به دست آوردن چهره‌ای که مورد علاقه‌تان است، از سلامت پوست خود نیز اطمینان حاصل کنید. البته به غیر از ۱۰ برندی که به شما معرفی کردیم، برندهای مطرح دیگری نیز در دنیا وجود دارند. شما با توجه به نوع میکاپ و سبک آرایشی خود و مشاوره کارشناسان در هنگام خرید ( در فروشگاه‌ها همیشه کارشناسان زیبایی به مشتریان مشاوره می دهند ) در خصوص انتخاب بهترین محصولات، متناسب با رنگ پوست و حالت چهرتان می توانید بهترین خرید را تجربه کنید. برندها و محصولات آرایشی با سه شاخص کیفیت ، رنگبندی و ماندگاری بررسی و رتبه بندی می شوند.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. ناشناس پاسخ

    فکر کنم برای مولتی میلیارد ها خوبه باشه موندم چه جوری بعضی از زوجین هم پول اینا رو میدن و هم پول چیز های دیگه ؟!🙄😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.