تاریخ امروز10 فروردین 1403
لیزر موهای زائد زیربغل

لیزر موهای زائد زیر بغل سرطان زا است؟ عوارض و مشکلات لیزر زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل یکی از مهمترین دغدغه های اصلی افراد است. چرا که به طور عادی این فکر که لیزر آن هم زیر بغل یاعث عارضه و بروز بیماری های شدید و حتی باعث سرطان شود. لیزر تمامی نقاط مختلف بدن هر کدان نکاتی دارد که توصیه می کنیم حتما نکات قبل از لیزر موهای زائد را بخوانید.

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل چقدر است؟ (مربوط به سال ۱۳۹۸)

طبیعاتا لیزر انواع مختلف مختلفی دارد. همچنین تعداد جلسات برای نقاط مختلف بدن متفاوت است. از همین رو قیمت لیزر موهای زائد زیر بغل نیز میتواند یا آن چیزی که شما دیدید و یا خواندید فرق می کند. فاکتور هایی هم هستند که روی قیمت و هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل تاثیر می گذارند مثل رنگ پوست، ضخامت پوست و رنگ مو. قیمت های لیزر های خانم ها و آقایان در مراکز های رفع موهای زائد رقابتی است و خیلی ثبات ندارد. در این قسمت ما لیست قیمت لیزر موهای زائد نقاط مختلف بدن، هم بانوان و هم آقایان را برایتان نمایش می دهیم.


آقایان بخوانند. لیزر موهای زائد مردان ، ناگفتنی ها و هرآنچه که باید درباره لیزر موهای زائد آقایان بدانید!

 


لیزر موهای زائد زیر بغل

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

 

لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است یا سرطان زا ؟؟

یکی از مهمترین نکاتی که درباره خطرناک بودن لیزر باید اشاره کرد این است که طبق مطالب قبلی که گفتیم لیزر فقط در عمق 3 الی 4 میلی متری ئوست نفود می کند و به هیچ وجه آسیب به بدن نمی رساند. به جز افرادی که عارضه یا بیماری خاصی دارند که آن هم با مشورت قبل از لیزر موهای زائد با دکتر و متخصص پیگیری می شود. اکثر افراد بر به طور ناخواسته بر این باورند که لیزر موهای زائد زیر بغل به غدد لنفاوی موجود در آن محل آسیب زده و خطرناک می باشد. اما گفته ی دکترها و پژوهشگران این است که لیزر موهای زائد در هیچ ناحیه ای از پوست سرطان زا نیست و حتی خطر هم ندارد. کسانی که تمایل به رفع موهای زائد دارند می توانند به راحتی به کلینیک های لیزر مراجعه کنند. برای انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد میتوانید مشاوره بگیرید.

 

فاصله جلسات لیزر باید چقدر باشد تا تاثیر لیزر مشاهده شود ؟

برای توضیح دادن کامل این موضوع بهتره به این نکته اشاره کرد که پس از این که شما به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کردید چه تعداد جلسه برای کدام قسمت از بدنتان نیاز دارید؟ لیزر کل بدن؟ یا لیزر زیر بغل؟ مشاوران و متخصصان کلینیک به طور کامل تعداد و فاصله جلسات لیزرتان را مشخص می کنند. از آنجا که لیزر باید در زمان رشد موهای زائد باشد فاصله جلسات می‌تواند 4 هفته و یا 6 هفته طول بکشد.  این را هم بای در نظر گرفت که رشد موهای هرناحیه از بدن با بقیه ناحیه ها فرق میکند. مثلا رشد موی چانه و ساق متفاوت است. برای فاصله ی بین جلسات لیزر کل بدن پیشنهاد می شود که هر 8 هفته یکبار به مرکز لیزر مراجعه کنید. اما برای قسمت های مختلف بدن بستگی به رنگ پوست و جنس موی شما دارد.


همچنین اگر می‌خواهید درباره دستگاه‌های لیزر بیشتر بدانید، مقاله مناسب ترین دستگاه لیزر موی زائد کدام است؟ را از دست ندهید.

تورم زیر بغل بعد از لیزر در جه صورت رخ می دهد ؟

تورم در ناحیه ی زیربغل مثل بقیه نواحی مختلف می ماند ممکن است کمی قرمزی و تورم به دلیل حساسیت پوست داشته باشد. زیرا در این فسمت از بدن پوست نازم بوده و اکثرا دچار تعریق شده و حساس است. از همین رو بعد از جلسات لیزر زیر بغل قرمزی و تورم طبیعی است و نباید نگران بود. در صورت شرایط ضروری اگر تورم شدید به وجود آمد می توان از کرم های التیام بخشی که متخصص لیزر براتون تجویز میکنه استفاده کنید. همچنین قابل ذکر است که استفاده از کمپرس یخ بعد از لیزر برای تورم خیلی مفید است و توصیه می شود.

مهمترین نکاتی که بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل باید توجه کرد

عوارض بعد از لیزر موهای زائد به صورت موضعی و کلی مشاهده می شود و بعد از چند ساعت بعد لیزر ازبین رفته و مشکلی به وجود نمی آید. از مهمترین نکات بعد از لیزر می توان به ممنوعیت استحمام و دوش گرفتن اشاره کرد. بعد از لیزر از آفتاب گرفتن بپرهیزید. باید بعد از لیزر  طبق گفته های پزشک متخصص از ژیلت یا تیغ استفاده کنید. بین جلسات هم با مشاوران در تماس باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.