تاریخ امروز9 فروردین 1403

معرفی محصولات مراقبت از پوست اون

اون سابقه‌ای طولانی در زمینه درمان مشکلات پوستی و آب‌درمانی دارد. همه چیز از دهکده کوچکی در جنوب فرانسه شروع شد. در سال 1736خواص درمانی چشمه اودیل دردهکده اون در فرانسه  به صورت اتفاقی کشف شد. اسب یکی از مرزبانان به دلیل بیماری پوستی در دامنه کوه‌های آنجا رها گشته بود که با رسیدن به این چشمه و نوشیدن آبش و شستشو در آن مشکلش برطرف شده و بیماری پوستیش رفع شد. پس از آن کم کم پای افرادی که مشکلات پوستی داشتند به این منطقه باز شد و سپس بعد از مدتی بطری‌هایی از این آب معدنی به دیگر نقاط هم فرستاده می‍‌‌شد. در سال 1874 دولت فرانسه این چشمه را به عنوان یک سرمایه ملی اعلام کرد و نهایتا در سال 1990 مرکز آب‌درمانی و لابراتوارهای تخصصی اون با روش و سبکی جدید تاسیس شدند و فعالیت رسمی خود را آغاز کردند و امروزه در بیش از 100 کشور دنیا محصولات اون برای مراقبت از انواع پوست به فروش می‌رسد.

منشور کیفیت اون

در این منشور اون کیفیت محصولاتش را ضمانت می‌کند و از چهار طریق این کار را انجام می‌دهد. اون تلاش دارد تا بهترین مواد اولیه و ترکیبات را از طریق آخرین متدها و مطالعات به دست آورد و محصولاتی با بالاترین کیفیت و اثرگذاری ارائه دهد:

  1. مرکز آبدرمانی اون در محیطی حفاظت شده به درمان مشکلات و امراض پوستی اختصاص یافته است. در این مرکز بر روی خواص و ساختار آب مطالعه و تحقیق می‌شود و این مرکز شهرت جهانی دارد.
  2. آب معدنی چشمه اون و ترکیباتش به طور مرتب بررسی می‌شود و ضدحساسیت بودن آن از جنبه‌های گوناگون تایید می‌شود.
  3. برای انواع پوست و به خصوص پوست‌های حساس مجموعه‌ای از محصولات، بر پایه آب این چشمه تولید می‌شود که تحت شرایط آزمایشگاهی کاملا تست شده و فرمول‌ها و ترکیبات دقیق و مناسبی برای پوستهای حساس دارند.
  4. این شرکت با آزمایشگاه تخصصی پیر فابر مطالعاتی مشترک در زمینه محصولات آرایشی بهداشتی انجام می‌دهند و از نتایج این مطالعات در تولیدات خود بهره می‌برند. این آزمایشگاه دارای شهرت و اعتبار جهانی است.

مقاله جذاب محصولات فیتو، محصولات مراقبت از مو را در مجله زیبایی روژه بخوانید.

انقلابی در راه مراقبت از پوست‌های بسیار حساس

آزمایشگاه‌های تخصصی پوست اون تحولی در تولید لوازم بهداشتی پوست ایجاد کرده و لوازم آرایشی استریل را با بسته بندی D.E.F.I معرفی کرده اند  D.E.F.I . ابزاری است برای حفظ یکپارچگی و سلامت فرمول که توسط لابراتوار پیر فابر طراحی و معرفی شده است.

در اکثر فرمول‌های بر پایه آب معمولا زمانی که تیوب یک محصول باز می‌شود، باکتری‌های خارجی وارد محصول شده و باعث آلودگی آن می‌شوند و به همین دلیل وجود مواد نگهدارنده ضروری است. برای اولین بار، یک فرایند فنی جدید، مشکل حفاظت از فرمول‌های استریل در تیوب‌های بزرگ، بدون استفاده از مواد نگهدارنده و مراقبت از آنها در مقابل آلودگی‌های خارجی را حل کرده است. هر بار که محصولات استفاده می‌شود، این نوع فرایند بسته‌بندی اجازه خروج مواد را می‌دهد اما مانع از ورود باکتری به تیوب می‌شود.

این بسته بندی خاص و استریل بودن فرمول‌ها منجر به تولید محصولاتی موثر بدون مواد نگهدارنده و پارابن شده است. بنابراین کیفیت این محصولات در نگهداری و مراقبت از پوست‌های بسیار حساس تضمین و تایید شده است و اون برای این ویژگی‌ها بسیار معتبر و شناخته شده است.


همچنین سری به مقاله دوکری، محصولات مراقبت از پوست و مو بزنید.

دسته‌بندی محصولات اون

اون طیف متنوعی از محصولات را ارائه می‌دهد که نیاز پوست‌های حساس را برطرف می‌کنند و ضدحساسیت و ضدجوش وآکنه هستند. فرمول‌های همه آنها طبق استانداردهای داروسازی تهیه شده و مواد اولیه آن از آبهای معدنی اون تهیه می‌شود. در این قسمت به معرفی دسته‌های مختلف محصولات اون با توجه به مشکلات و نیازهای پوستی می‌پردازیم:

  • محصولات ضدپیری: زمانی را به یاد دارید که چهره شما بی اینکه تلاشی بکنید درخشان و براق بود؟ شما نمی‌توانید زمان را متوقف کنید، اما می‌توانید پوست خود را با مراقبت‌های خاص ترمیم کنید. اون ارائه دهنده راه حل‌های جامع و کامل با ترکیبات پیشرفته برای تمام مراحل پیری پوست است که در این میان، محصولات با ارزشی مانند کرم دور چشم به چشم می خورد.
  • محصولات ضدآکنه: آکنه شایع‌ترین مشکل پوستی در هر رده سنی در دنیا است. اون رویکرد خاص خود برای درمان این مشکل پوستی را با ارائه محصولاتی مانند کرم ضد لک ثابت کرده، بدون اینکه چروک و خشکی در پوست ایجاد کند.
  • محصولات مرطوب کننده و آبرسان: هر نوع پوستی که دارید باید بدانید که از دست دادن موقت آب آن را آسیب‌پذیر می‌کند. این مجموعه از محصولات اون، رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می‌کند و به بازگرداندن صافی و روشنایی آن از طریق جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست کمک می‌کند.
  • محصولات مخصوص پوست‌های بسیار حساس: پوست‌های حساس به راحتی دچار تحریک و آلرژی می‌شوند که این مساله بسیار ناراحت کننده است. اون فرمول‌های 100٪ استریل با مواد تشکیل دهنده ضروری را ارائه می‌دهد تا حداکثر ایمنی و ظرفیت تحمل را بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای پوست ایجاد کند.
  • محصولات ضدقرمزی پوست: پوست مستعد به قرمزی را می‌توان با مراقبت مناسب مدیریت کرد. خط تولید محصولات Antirougeurs یک برنامه جامع و کامل برای حل این مشکل ارائه می‌دهد.
  • محصولات مخصوص پوست‌های خشک و بسیار خشک: هنگامی که پوست شما خشک است، چربی کافی تولید نمی کند و قادر به حفظ رطوبتش نیست. اون محصولاتی را ارائه می‌دهد که به کنترل علائم خشکی کمک می‌کند و پوست شما را هیدراته و سالم نگه می‌دارد.
  • محصولات مخصوص پوست‌های خشک مبتلا به خارش: در اثر خشکی شدید و خارش و اختلال در عملکرد طبیعی پوست، آلرژی های پوستی بوجود می‌آیند که عوامل محیطی و ژنتیکی تشدیدش می‌کنند.محصولات اون به کاهش این علائم کمک کرده و آن را درمان می‌کنند.
  • محصولات بازسازی و ترمیم پوست: اون مجموعه‌ای از محصولات منحصر به فرد را با ترکیبی از مواد متنوع ارائه می‌دهد که سلامت طبیعی پوست را بازمی‌گردانند.
  • محصولات ضدآفتاب: کرم‌های ضد آفتاب اون بهترین روش برای محافظت از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی دردناک، پیری زودرس پوست و خطر ابتلا به سرطان پوست است.
  • محصولات مراقبت روزانه: محصولات روزانه مراقبت از پوست برای حفظ تعادل طبیعی ودرخشندگی پوست تولید می‌شوند. با فرمول‌هایی مبتنی بر آبهای معدنی غنی، اون محصولاتی را برای صاف کردن و نرم شدن پوست ارائه داده است.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.