تاریخ امروز31 فروردین 1403
بهترین مرکز لیزر تهران

بهترین مرکز لیزر تهران چه ویژگی هایی دارد؟

کلینیک و مجموعه های مختلفی هستند که در زمینه رفع موهای زائد فعالیت می کنند. اما همیشه جای سوال باقیست که بهترین مرکز لیزر تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بیایید به بررسی نکات کلیدی و البته ویژگی های یک مرکز لیزر خوب بپردازیم و آنها را بررسی کنیم با روژه همراه باشید

چرا بهترین مرکز لیزر تهران ؟

امروزه استفاده از اشعه لیزر برای از بین بردن موهای زائد به یک شیوه مرسوم تبدیل شده است. این تکنولوژی با هدف قرار دادن فولیکول های مو، آن ها را از ریشه از بین می برد. مو سرشار از فولیکول هایی است که به آن رنگ می دهند. هرچقدر که حجم رنگدانه های موجود در مو بیشتر باشد، به اصطلاح مو تیره تر باشد، اشعه لیزر بهتر جذب آن شده و سریعتر آن را منهدم می کند.

به همین دلیل است که در تمام تبلیغات مرتبط با لیزر، عموما اعلام می شود که این تکنولوژی مناسب پوست های تیره نیست.

اما امروزه این تکنولوژی پیشرفت کرده و تنها مختص پوست های روشن نیست. اما قبل از آن توضیحاتی در مورد نحوه ی عملکرد این دستگاه ها را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

دستگاه های لیزر، به عنوان روشی جایگزین برای روش های معمول از بین بردن موهای زائد از حدود بیست سال پیش پا به عرصه گذاشتند. این روش، بر خلاف روش های پیشین خود، کمترین عوارض را برای پوست به همراه داشت. اما در ابتدا تنها مناسب پوست های بسیار روشن بود. به مرور با پیشرفت علم و تکنولوژی این دستگاه ها نیز پیشرفت کرده و تنوع پوستی بیشتری را پوشش دادند.


در ادامه این مطلب، مقاله راز از بین بردن موهای زائد با زردچوبه چیست ؟ نیز می‌تواند برایتان مفید باشد.

دستگاه  لیزر الکساندرایت :

حتما با اصطلاح الکساندرایت آشنا هستید. الکساندرایت، نام طول موجی است که از اشعه لیزر ساطع می شود. در دستگاه های امروز از این طول موج که 755 نانومتر است استفاده می شود. این طول موج تنوع پوستی بیشتری را به نسبت دستگاه های قدیمی پوشش می‌دهد. اما همچنان این طول موج مناسب استفاده برای پوست های تیره و سیاه پوستان نیست. امروزه، طول موجی بالاتر در دستگاه های پیشرفته تر و جدید استفاده می شود. این طول موج را با نام اندیاگ می شناسیم. دستگاه هایی که از این طول موج بهره می برند، مناسب استفاده برای پوست های تیره هستند.

اما برای شناختن بهترین مرکز لیزر تهران، ویژگی های یک کلینیک عالی را بررسی خواهیم کرد :

1- محیط کلینیک

چه بخواهیم و چه نه، همیشه تاثیر محیط بر تصمیم گیری ما تاثیر بسیار زیادی دارد. بهترین مرکز لیزر تهران، باید دارای محیطی زیبا، آرام و مناسب باشد. این امر در مراجعه کننده ایجاد اعتماد کرده و او را به استفاده از خدمات آن کلینیک ترغیب خواهد نمود. فضایی تمیز و پاک، وجود گل های طبیعی، پذیرایی خوب و نورپردازی مناسب از مهمترین ویژگی های بهترین مرکز لیزر تهران است.

2- بهداشت

 

بهترین مرکز لیزر تهران

اما هر قدر محیط یک کلینیک زیبا باشد، اگر بهداشت عمومی در آن رعایت نشود، نمی توان از آن به عنوان بهترین مرکز لیزر تهران نام برد. محیطی تمیز و بهداشتی، از ویژگی های اساسی یک مرکز لیزر مورد تایید است. در کنار تاکید بر بهداشت محیط، رعایت نکات بهداشتی توسط تکنسین های کلینیک نیز بسیار مهم است. چرا که این افراد به طور مستقیم با مراجعه کننده در ارتباط هستند و کوچکترین بی توجهی می تواند مشکلاتی بسیار بزرگ را با خود به همراه داشته باشد. همچنین، دستگاه هایی که امروزه در بهترین کلینیک‌های تهران استفاده می شوند، دارای سری جدا شونده است. استریل و ضد عفونی کردن این سری قبل از هر بار استفاده توسط پرسنل مجموعه، جزو روتین های بسیار مهم و اصلی است. اما در بهترین مرکز لیزر تهران، یک سری به هر مراجعه کننده اختصاص داده می شود تا در کنار رعایت بهداشت، اعتماد سازی نیز صورت گیرد.

3- پزشک متخصص

یکی از ویژگی های بهترین مرکز لیزر تهران، حضور مداوم پزشک یا پزشکانی متخصص در حوزه پوست و مو و زیبایی است. این پزشکان در کنار ویزیت مراجعه کنندگان، با تشخیص نوع مو و پوست آن ها تعداد جلسات مورد نیاز آن ها تعیین می کنند. همچنین ،حضور داشتن یک پزشک متخصص در مجموعه لیزر، به اعتبار آن می افزاید. همچنین این امر به مراجعه کنندگان اطمینان خاطر داده که در صورت بروز هرگونه مشکلی، پزشک مجموعه در کنارشان حضور دارد. از سوی دیگر، افرادی نیز هستند که دارای مشکلاتی پوستی مانند پسوریازیس، خال، لک و یا اگزما هستند. پزشک متخصص تشخیص می دهد که آیا لیزر برایشان انتخاب مناسبی هست یا خیر.

4- تیم مجرب

همواره در کنار پزشکان متخصص، تیمی مجرب و کار آزموده قرار دارند. پس می توان گفت در بهترین مرکز لیزر تهران، حضور این تیم از اصول بسیار مهم است. کار اصلی این تیم را می‌توان توجه و تمرکز بر انجام تمام دستورات پزشک دانست. چرا که اگر این افراد کوچکترین تعللی در کار خود داشته باشند، ممکن است موجب به سوختگی، تاول و مشکلاتی از این قبیل شود. همچنین نحوه برخورد این افراد نیز بسیار مهم است. کلینیکی که به مراجعه کننده احترام نگذاشته و سوالات او را بی پاسخ گذارند، هیچ شانسی در معتبر شدن و از آن مهم تر محبوب شدن ندارد.

5- تجهیزات

در بهترین مرکز لیزر تهران همواره از تجهیزاتی به روز و تایید شده استفاده می شود. استفاده از بهترین دستگاه ها به تیم پزشکی و کادر پرسنل این امکان را می دهد تا بهترین نتیجه را به مراجعه کننده هدیه دهند. امروزه دستگاه های امریکایی با نام تجاری کندلا در لیست بهترین تجهیزات لیزر موهای زائد قرار دارند. این دستگاه ها تحت تایید سازمان غذا و دارو هستند. همچنین مشخصات تمامی دستگاه های موجود و کلینیک هایی که از آنها استفاده می کنند نیز در سازمان انرژی اتمی ایران موجود است.

6- دسترسی

بهترین مرکز لیزر تهران، آن کلینیکی است که دسترسی بسیار عالی نسبت به سایر  مجموعه های لیزر دیگر داشته باشد. امروزه به دلیل فراوانی کلینیک های لیزر موهای زائد، می توان یکی از ویژگی های رقابتی آن ها را سطح دسترسی بالای یک مجموعه دانست. چرا که مراجعه کنندگان این توقع را دارند تا به سریع ترین و راحت ترین روش به نوبت خود رسیده و در آرامش جلسه لیزر خود را پشت سر بگذارند. از سوی دیگر، بهترین کلینیک غرب یا شرق تهران در کنار مکان مناسب، توجه خاصی به سیستم نوبت دهی خود نیز دارد. چرا که مراجعه کننده کلافه و ناراضی که ساعت ها در انتظار نشسته است، دوباره یک اشتباه را تکرار نمی کند. پس می توان نتیجه گرفت که این اولویت ها در نهایت به سود کلینیک است.

7- خدمات جامع

همانطور که گفتیم، اکثر کلینیک های لیزر در تهران از دستگاه هایی با تکنولوژی الکساندرایت بهره مندند. اما می توان گفت بهترین کلینیک تهران، در کنار توجه به تجهیزات به روز، به تنوع آن نیز نگاهی ویژه دارد. امروزه دستگاه های لیزر پوست های تیره را تنها می توان در بهترین مراکز لیزر تهران یافت. این توجه به تنوع پوستی، یکی از ویژگی های بارز یک کلینیک موفق است. همچنین، لیزر موهای زائد تنها یک روش مناسب بانوان نیست. بلکه در حال حاضر آقایان نیز به این کار راغبند. چه بهتر است که یک مجموعه در کنار ارائه خدمات به بانوان عزیز، از قشر آقایان نیز غافل نشود و زمان و یا مکانی مجزا همراه با تیمی مجرب را به آن ها اختصاص دهد.

8- هزینه

در پایان می توانیم بگوییم که یکی از نکات منفی لیزر موهای زائد، هزینه ی بالای جلسات آن است. اما همانطور که در ابتدا گفتیم، این هزینه ها در برابر هزینه های روزانه ای که برای خرید تیغ اصلاح و یا جلسات وکس خرج می شدند، بسیار ناچیز بوده و لیزر موهای زائد یک شیوه کاملا مقرون به صرفه در دراز مدت است. اما می‌توان از بهترین مرکز لیزر تهران  این انتظار را داشت که در کنار توجه به کیفت بالای خدمات، هزینه ها را تا حد معقول پایین آورده تا بتوانند به قشری عظیم از مردم خدمات ارائه دهند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.