تاریخ امروز9 فروردین 1403
دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

آیا دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ارزش خرید دارد؟

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی شاید جذاب ترین بخش حذف موهای زائد باشد زیرا همانطور که گفتیم بهترین و راحت ترین راه ازبین بردن موهای زائد لیزر است و چه بهتر که این عمل در خانه خودمان اتفاق بیفتد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های جدیدی روانه بازار شده اند که هر کدام مزیت و معایب خود را دارند. شاید شنیده باشید که قیمت این دستگاه های به نسبت قابل حمل خیلی بالا بوده و یا کیفیت و قدرت دستگاه های اصلی مراکز لیزر را ندارد. ما در این مطلب قصد داریم به تمامی نکات دستگاه های لیزر و چند برند معروف آن بپردازیم. با روژه همراه باشید. برای شناخت بیشتر دستکاه های لیزر به این مقاله مراجعه کنید.

 

دستگاه لیزر خانگی رومینگتون چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه لیزر رومینگتون همانطور که از اسمش پیداست ساخت کمپانی ROMINGTON می باشد. مدل های مختلفی از این برند در بازار موجود است که اکثرا طرز کارشون با هم یکسان بوده. دستگاه لیزر رومینگتون دستگاه قدرتمندی به شمار می رود و بر پایه IPL کار می کند. همچنین به دلیل چند فلشه بودنش محبوب هم است.  فناوری آی پی ال به صورت نور پالسی شدید می باشد و موهای زیر پوست را هدف قرار داده و از رشد آن ها جلوگیری می کند. این دستگاه دارای تائیدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا را هم دارد. قبل از شروع هم حنما باید موهای زائد خود را با تیغ اصلاح کنید. از مهمترین نکات این دستگاه باید اشاره کرد که :

  • به هیج وجه برای پوست های تیره رنگ مناسب نیست و باعث بروز تاول و سوختگی شدید می شود.
  • همچنین قبل از استفاده از این لیزر موهای زائد خانگی نباید برنزه کرد.
  • این دستگاه برای افرادی که رنگ موهای آن ها روشن یا به اصطلاح بور است تاثیری ندارد.
  • آقایان نباید از این دستگاه برای صورت و گردن خود استفاده کنند.
  • برای قسمت ناحیه بیکینی از این دستگاه استفاده نکنید.

برای مشاهده کامل نتیجه نیز باید همانند جلسات لیزر کلینیک لیزرتان عمل کنید. برای مراقبت بعد از لیزرتان هم باید گفت که نباید تا 24 ساعت در معرض آفتاب قرار بگیرید و استحمام نکنید.


پیشنهاد می‌کنیم به مقاله لیزر موهای زائد زیر بغل سرطان زا است؟ لیست قیمت، عوارض و مشکلات لیزر زیر بغل سر بزنید.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد خانگی رومینگتون حدودا بین 2 الی 6 میلیون تومان در بازار ایران قابل خرید است. اما قبل از خرید حتما تحقیق کنید.

 

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی تریا با چه قیمتی قابل خرید است؟

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی تریا برخلاف دستگاه های دیگر از تکنولوژی دایود استفاده می کند. طبیعی است با قدرت و طول موج بیشتر بین دستگاه های لیزر خانگی بیشتر در پوست نفوذ کرده و روی فولیکول های پوست تاثیر مستقیم می گذارد. طول موج این دستگاه مشابه نمونه مراکز لیزر کلینیک می باشد یعنی چیزی حدود 810 nm. قدرت این دستگاه نسبت به ابعاد و حجم آن قابل توجه است. همچنین سبک بوده و قالبیت شارژ دارد. این دستگاه هم انواع مختلفی دارد که محبوب ترین آن tria 4x است. برای شروع از شیو کردن با ژیلت بهره ببرید. قدرت لیزر متناسب با تعداد جلساتتون افزایش دهید و از همان ابتدا با قدرت زیاد شروع نکنید. در جلسات ابتدایی شاید خیلی تغیری مشاهده نکنید اما سعی کنید تا 16 جلسه این امر را تکرار کنید. یکی دیگری که از مزیت های این دستگاه دارد این است که موهای لیزر شده خیلی در و نرم رشد می کنند. همچنین شایان ذکر است که این دستگاه هم تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دارد.

فیمت دستگاه لیزر موهای زائد خانگی تریا در بازار ایران بین 5 الی 6.5 میلیون می باشد.


همراهان عزیز اگر تا به حال لیزر انجام نداده‌اید، مقاله شایع ترین اتفاقات قبل و بعد از جلسه اول لیزر موهای زائد که باید بدانیم! را از دست ندهید.

هنگام خرید این محصولات حتما باید به اصل بودن آن توجه کنید. همچنین قیمت محصولات متناسب با قیمت واقعی آنها به دلار باید محاسبه و چک شود. هنگام استفاده تمامی نکات ضروری را رعایت کرده و از مشاوران و یا کتابجه های راهنمای خود محصول استفاده کنید.

 

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.