تاریخ امروز10 فروردین 1403
بهترین ماسک مو خشک

راهنمای جامع انتخاب و خرید بهترین ماسک مو خشک

در این راهنمای جامع خرید بهترین ماسک مو خشک ، شما با دلایل اصلی خشک شدن مو آشنا می شوید. ما در این مقاله همچنین به مشکلات ناشی از این خشکی پرداخته و در نهایت لیستی از بهترین ماسک مو خشک را برای شما برگزیدیم. این لیست از محصولات بر اساس معیار های جهانی انتخاب برترین محصولات، یعنی اثر گذاری، کارایی، قیمت و تناسب انتخاب شده اند و تمامی 5 محصول این لیست مورد تایید آزمایشگاه های مختلف هستند. پس با ما تا انتهای این راهنما خرید همراه باشید.

 

بهترین ماسک مو خشک را بهتر بشناسیم

خشک و زبر شدن غیر عادی و ناگهانی یکی از رایج ترین مشکلات مو است که می تواند گریبان گیر هر فردی در هر سنی بشود. اگر شما تنها یک بار با این مسئله درگیر شده باشید، حتما می دانید که بهترین راه حل انتخاب بهترین ماسک مو خشک و استفاده مداوم از آن است. اما چرا ؟

برای جواب این سوال ابتدا بهتر است با مو های خشک بیشتر آشنا شویم.


همچنین اگر موهای رنگ شده دارید، سری به مقاله و راهنمای خرید بهترین ماسک مو رنگ شده بزنید.

چرا مو ها خشک می شوند؟

 

عوامل طبیعی و محیطی

مهم ترین عامل خشکی موها، عواملی طبیعی مانند تغییرات آب هوا، تغییرات هورمونی، کمبود آب در بدن و یا بیماری ها است. اما طبیعی بودن این مشکلات دلیل بر بر طرف نشدن آن نیست. بلکه تنها با انتخاب بهترین ماسک مو خشک و استفاده درست از آن می توانید بر تمام این خشکی ها غلبه کنید. البته بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که اگر خشکی مو شما به دلایل بیماری و یا اختلالات هورمونی مانند یائسگی بروز کرده است، قبل از هر کاری با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

زیاده روی در شستن موها

دلیل دوم و رایج خشک شدن مو ها، شستن مکرر آن ها است. عموما افرادی که دارای تعرق زیادی هستند و به صورت مکرر دوش های آب داغ می گیرند، دچار این مشکل می شوند. چرا که شست شوی بیش از اندازه مو ها، خصوصا با آب داغ، باعث از بین رفتن چربی طبیعی مو می شود. پس اگر نمی توانید تعداد دوش گرفتن خود را کاهش دهید، با انتخاب بهترین ماسک مو خشک و استفاده از آن از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

استفاده بیش از حد از سشوار و خشک کننده ها

همه افراد به زیبا دیده شدن و آراستگی توجه می کنند. اما گاهی این توجه موجب آسیب های خطرناکی به مو می شود. استفاده بیش از حد از وسایل حالت دهنده مو مانند سشوار، اتو مو و بابلیس می تواند باعث بروز خشکی در مو و گاها سوختن آن شود. پس با استفاده از محصولات مراقبتی مناسب همانند انتخاب بهترین ماسک مو خشک و استفاده از آن قبل از سشوار کشیدن، از مو های خود محافظت کنید.

استفاده بیش از حد از رنگ مو و محصولات نامرغوب

انتخاب بهترین ها همیشه سخت است. اما همانطور که برای خرید بهترین ماسک مو خشک وقت می گذارید، باید برای سایر محصولات مو نیز نهایت دقت را به خرج دهید. زیرا کافی است تنها یک بار محصولی نامرغوب و ناسالم را مصرف کنید تا سلامتی مو خود را به خطر بیندازید.

 

در زمان خرید بهترین ماسک مو خشک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

زمانی که تصمیم به خرید بهترین ماسک مو خشک کرده اید خوب است با ویژگی های اصلی این دسته از محصولات مو نیز آشنا شوید. بهترین ماسک مو خشک دارای انواع مختلف و با ویژگی های متنوعی است که شما باید با توجه به نیاز خود، بهترین ماسک مو خشک را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

 

مواد تشکیل دهنده

اولین و اصلی ترین ویژگی بهترین ماسک مو خشک ، ترکیبات آن است. یک ماسک مو خشک مرغوب معمولا حاوی عناصری طبیعی و گیاهی است. روغن آرگان، ویتامین آ و ای، اسید های چرب مانند امگا 3، 6 و 9 و کراتین از جمله ترکیبات اصلی بهترین ماسک مو خشک پیشنهادی ما است.

 

نحوه مصرف

نکته دیگر که باید حتما در زمان خرید بهترین ماسک مو خشک به آن توجه کنید، نحوه مصرف این محصولات است. ماسک های مو عموما به دو دسته داخل حمام (نیاز به آبکشی) و خارج از حمام (بدون نیاز به آبکشی) تقسیم می شوند که شما با توجه نیاز خود نوع این ماسک را انتخاب می کنید.

 

ویژگی های ثانویه

گاها بهترین ماسک مو خشک در کنار بر طرف کردن خشکی و آسیب های مو، کاربردی ثانویه نیز دارند. به طور مثال ماسک های تثبیت کننده رنگ مو از این دست ماسک ها هستند. چرا که این محصولات همزمان با بر طرف کرن خشکی مو، رنگ آن را نیز ثابت نگاه داشته و مانع از کدر شدن آن می شوند.


راهنمای انتخاب و خرید بهترین شامپو مو وز را در روژه مگ بخوانید.

معرفی 5 برگزیده سایت روژه به عنوان بهترین ماسک مو خشک

حال که با بهترین ماسک مو خشک و ویژگی های اصلی آن آشنا شده اید، ما برای شما لیستی از برترین ماسک های مناسب مو خشک را با توجه به صحبت های گفته شده گرد آوردی کرده ایم. شما می توانید با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب کرده و با استفاده از آن سلامت را به مو های خود هدیه دهید.

1- ماسک مو با عصاره جوانه گندم موی خشک و آسیب دیده بیول

ماسک مو با عصاره جوانه گندم موهای خشک و آسیب دیده، حاوی عصاره جوانه گندم و ویتامین‌های مورد نیاز مو است و به دلیل داشتن مواد معدنی دارای خاصیت رطوبت رسانی، حجم دهندگی  و ترمیم غشای سلولی مو و مناسب برای استفاده موهای خشک و آسیب دیده است. هم چنین این محصول به درمان ریزش مو، رفع شوره سر و انواع ناراحتی‌های پوستی کف سر کمک کرده و به دلیل نفوذپذیری بالا در تارهای مو موجب افزایش سلامت مو، درمان فلس‌های شاخی و تورم ساقه مو می‌شود و افزایش دهنده استقامت و انعطاف‌پذیری تار مو است.

  • مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
  • حاوی جوانه گندم
  • حاوی ویتامینA ، E و B
  • سرشار از املاح معدنی
  • حجم دهنده مو

بهترین ماسک مو خشک

2- ماسک تقویت کننده مو ام اند دی

یکی از ترکیبات مفید استفاده شده در این محصول تقویت کننده، روغن آرگان است که سلامت موهای شما را تضمین کرده و ضخامت آن‌ها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. همچنین درخشندگی و لطافت طبیعی را به موهای شما برمی‌گرداند و فولیکول مو را از ریشه تا نوک مو، تقویت خواهد کرد. همچنین ماسک تقویت کننده مو ام اند دی از ریزش موهای شما جلوگیری می‌کند و پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد. علاوه بر موارد ذکر شده، سرامید موجود در این ماسک از غشای سلول تشکیل شده است که برای مراقبت از موهای نازک و شکننده کاربرد دارد و به مرور زمان لایه حفاظتی آن‌را تقویت خواهد کرد.

  • ضد ریزش مو
  • تقویت کننده مو
  • مناسب موهای رنگ شده، آسیب دیده و خشک
  • بازسازی کوتیکول مو
  • حاوی روغن آرگان

بهترین ماسک مو خشک

3- ماسک مو روغن بادام ورد بهترین ماسک مو خشک

مواد مغذی موجود در روغن بادام تلخ، برای بهبود عملکرد فولیکول‌های مو و در نتیجه رشد بیشتر موها موثر است روغن بادام تلخ از فولیکول‌های مو در برابر آلاینده‌های خطرناک محیطی که باعث مسدود شدن آن می‌شوند محافظت می‌کند. منیزیم موجود در روغن بادام تلخ از ریزش مو ها جلوگیری کرده و در نتیجه، به افزایش حجم مو کمک زیادی می‌کند. روغن بادام تلخ حاوی مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان برای نابودسازی باکتری‌ها و قارچ‌های پوست سر است و از شوره‌ی سر جلوگیری می‌کند. استفاده‌ی منظم از روغن بادام تلخ باعث افزایش حجم مو و درخشانی آن‌ها خواهد شد؛ زیرا سرشار از اسیدهای چرب از جمله امگا۹ است.

  • سرشار از اسیدهای چرب از جمله امگا ۹
  • مواد مغذی موجود در روغن بادام تلخ
  • بهبود عملکرد فولیکول‌های مو
  • رفع شوره سر
  • حجم دهنده و درخشان کننده مو

ماسک مو روغن بادام ورد

4- ماسک موی بیوتین هیر واتر

این ماسک مو بدون اینکه باعث از بین رفتن رنگ موهای شما شود، می‌تواند موها را نرم کند. اکر دقت کرده باشید، موها بعد از هر بار رنگ شدن، قوای خود را از دست می‌دهند و اگر به آن‌ها رسیدگی نکنید ممکن است رفته رفته شکننده شده و خشک شوند. با مصرف این محصول از آسیب‌هایی که بعد از رنگ کردن به تارهای مو وارد می‌شود در امان می‌مانید. یکی از ویتامین‌های گروه B، بیوتین نام دارد که در تقویت رشد موها بسیار موثر است. این ویتامین که به ویتامین H نیز معروف است می‌تواند به رشد طولی موها کمک کرده و قادر است به دلیل ترکیبات مغذی خود، باعث زیبایی و پرپشت شدن موها شود.

  • حاوی عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی موثر
  • دارای مواد و ترکیبات تقویت کننده موها، دارای خواص نرم کنندگی قوی
  • افزایش درخشش موها و ابریشمی کردن آن‌ها
  • حاوی بیوتین و زینک (تقویت کننده، احیا کننده موها، جلوگیری از ریزش مو)
  • ترمیم کننده مو

ماسک مو بیوتین هیر واتر

5- ماسک مو آبرسان شماره 1 مورینگا بهترین ماسک مو خشک

این محصول از بهترین ماسک مو خشک به شمار می آید. ماسک مو آبرسان مورینگا اِمو 1 با رطوبت‌رسانی عمقی، از وز، خشکی تارهای مو و ایجاد موخوره جلوگیری کرده و با تامین مواد مغذی و ترمیم ساقه مو، موجب بهبود حالت‌پذیری و افزایش درخشندگی موها می‌شود. همچنین این محصول، با افزایش نرمی و لطافت تارهای مو باعث باز شدن گره‌های مو و تسهیل شانه‌خوری می‌گردد.

  • ماسک مو آبرسان
  • رطوبت‌رسانی عمقی و احیای تارهای مو
  • مناسب موهای خشک
  • حاوی لافااُیل و روغن نارگیل
  • بهبود شانه پذیری مو

ماسک مو آبرسان شماره 1 مورینگا

نتیجه گیری

در این مقاله ما شما را در انتخاب بهترین ماسک مو خشک راهنمایی کرده و لیستی از بهترین های این محصول محبوب مو را به شما معرفی کردیم. حال شما می توانید به راحتی محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتها اگر همچنان در انتخاب محصول مورد نظر خود تردید دارید، می توانید از کارشناسان و مشاوران زیبایی روژه کمک بخواهید صمیمانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.