تاریخ امروز10 فروردین 1403
لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان ، ناگفتنی ها و هرآنچه که باید درباره لیزر موهای زائد آقایان بدانید!

لیزر موهای زائد مردان به دلیل ضخامت زیاد و حجم بیشتر مو کمتر صورت می گیرد. دلایل مختلف دیگری مثل تعداد جلسات بیشتر و … هم وجود دارد تا آقایان تمایل کمتری نسبت به لیزر موهای زائد داشته باشند. هر چند هستند مردانی که همیشه از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می کنند و رضایت خوبی هم دارند. لیزر ناحیه تناسلی مردان یکی از شایع ترین موضوعات لیزر است که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

لیزر ناحیه تناسلی مردان چه مشکلاتی دارد؟

لیزر موهای زائد مردان بیشتر به قسمت ناحیه تناسلی تعلق می گیرد. یقیناً تعداد جلسات لیزر برای مردان بیشتر است و مدت زمان ریزش بیشتری نیاز دارد. لیزر در این قسمت از بدن همراه با درد است و کمی سوزش دارد. یکی از سوال های مهمی که به وجود می آید این است که آیا لیزر برای مردان ضرر دارد یا خیر؟ طبق مطالبی که درباره عمل لیزر گفتیم عمل لیزر فقط تا عمق 3 تا 4 میلی متر از پوست نفوذ می کند و هیچ خطری برای آقایان وجود ندارد و به راحتی می توانند به مراکز لیزر مراجعه کنند. بعد از لیزر هم باید مراقبت های صورت گیرد که عمل ریزش موهای زائد به اتمام برسد. از این رو اصلا نباید در معرض نور آفتاب قرارگیرد همچنین نباید سولار بروند تا به عوارض پوستی نظیر قرمزی و خارش شدید دچار نشوند. حمام گرفتن نیز جزو ممنوعیات بعد از لیزر آقایان است.


اگر با تیرگی زیر بغل مشکل دارید، مقاله بهترین راه های رفع تیرگی زیر بغل را بخوانید.

لیزر موهای زائد مردان

لیزر خط ریش آقایان هم امکان پذیر است؟

لیزر موهای زائد مردان

لیزر آقایان یکی دیگر از ناحیه ای است که آقایان به دلیل رشد نامنظم موهای صورت به کیلینیک رفع موهای زائد مراجعه می کنند. جالب است بدانید لیزر موهای زائد مردان در افرادی که ریش مشکی و قهوه ای دارند بهتر صورت می گیرد. زیرا نور پالس لیزر توسط فولیکول های تیره رنگ پوست جذب می شود و افرادی که بور هستند و ریش روشن دارند نمی توانند کامل عمل لیزر خط ریش را انجام دهند. مدت زمان لیزر خط ریش آقایان بین 20 الی 40 دقیقه صورت می گیرد. برای موهای زائد نواحی صورت، مثل چانه، دور لب، گردن و … بهترین روش برای تمیزی و زیبایی این قسمت لیزر می باشد. قیمت لیزر خط ریش نسبت به بقیه ناحیه های مختلف بصرفه تر است، البته به مرکز لیزری که انتخاب می کنید هم بستگی دارد. لیزر موهای زائد مردان فقط منتهی به خط ریش، گردن، ناحیه تناسلی نمی شود پس با ما همراه باشید.

 

آیا لیزر موهای زائد خط ریش مردان عوارض هم دارد؟

عوارض لیزر در حالت کلی مختص به ناحیه خاص نمی شود و برای تمامی نقاط مختلف بدن یکی است. عوارضی مثل قرمزی موضعی، خارش، سوزش و … که بعد از عمل لیزر  رخ می دهد و تا 1 الی 2 روزه از بین می رود. اما برای ناحیه صورت و خط ریش باید گفت که شاید یکی از عوارض های آن این باشد که به طور دائم نیست و بعد از 1 سال شروع به رشد می کند. البته در صورت عدم تمدید جلسات لیزر. در خصوص عوارض لیزر خط ریش می توان به قرمزی بیشتر پوست اشاه کرد. همانطور که قبلا اشاره کردیم صورت هایی که پوست تیره تری دازند در صورت عمل لیزر دچار سوختگی و درد می شوند. چون پوست صورت نسبت به سایر ناحیه های مختلف بدن نازک تر است و درد بیشتری احساس  می شود.


قبل از انجام لیزر، مقاله نکات قبل از لیزر موهای زائد که نباید فراموش شوند! را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد مردان با چه دستگاهی بهتر است ؟

لیزر در مردان و خانم ها به طور یکسان انجام می شود. و دستگاه های لیزر نیز فرق خاصی ندارد. انتخاب بهترین دستگاه لیزر مطلبی است که می تونید برای مطالعه بیشتر بخوانید. از معروف ترین دستگاه های لیزر می توان به الکساندرایت و الکس دایود اشاره کرد. دستگاه الکساندرایت یکی از محبوب ترین ها به حساب می آید زیرا تمامی پوست ها و انواع موها (نازک و ضخیم) را به راحتی می تواند از بین ببرد. دستگاه الکسایندرایت همچنین موهای روشن را نیز از بین می برد، از همین رو برای افراد بور مناسب است. البته قابل ذکر است که این دستگاه مدل های مختلفی دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.