تاریخ امروز10 فروردین 1403
بهترین کرم لیفتینگ

راهنمای خرید بهترین کرم لیفتینگ

تصور کنید یک روز از خواب بیدار می‌شوید، جلوی آینه می‌روید و متوجه می‌شوید یکی از خط‌های آزار دهنده‌ای که مدتی روی صورتتان جا خوش کرده بوده از بین رفته است. لذت بخش است !

یا لحظه‌ای را تداعی کنید که متوجه خط جدیدی که روی پوست صورتتان افتاده است می‌شوید. ناامید کننده بنظر می‌رسد !

اگر جز دسته‌ی دوم هستید و دلتان برای اتفاق اول غنج می‌رود، تهیه بهترین کرم لیفتینگ این رویا را به واقعیت پیوند می‌دهد.

با قدم گذاشتن در دهه 30ام زندگی، پوست شروع به بروز دادن نشانه‌های پیری می‌کند. به تدریج قدرت ترمیم سلولی خود را از دست می‌دهد. که باعث بروز چین و چروک، خطوط و افتادگی پوست می‌شود.

اما ممکن است تنها دلیل افتادگی پوست شما در صورت، گردن و دکلته و دیگر نواحی بدن افزایش سن نباشد. همراه ما باشید تا دلایل دیگری را با یکدیگر بررسی کنیم.

دلایل افتادگی و شل شدن پوست

نور خورشید

اشعه‌های مضر آفتاب یکی از عوامل اصلی شل شدن پوست است. امواج فرابنفش خورشید با برخورد با پوست و نفوذ به لایه‌های درونی آن، سبب شکستن و از بین رفتن پروتئین‌های کلاژن می‌شود. همچنین UVA و UVB خطر پیدایش دیگر نشانه‌هایی که باعث پیر به‌نظر رسیدن پوست شما می‌شود را افزایش می‌دهند. این امواج با تابش به سلول‌های پوست در دراز مدت سبب ایجاد چین و چروک، پررنگ شدن لک های صورت، بوجود آمدن کک و مک می‌شوند. همچنین ریسک ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهند.


بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک و حساس کدامند؟


کاهش وزن

اگر شما به واسطه ی بیماری یا رژیم‌های نادرست در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی وزن از دست دهید، تغییر آزاردهنده‌ای که در کنار کم کردن سایزتان مشاهده خواهید کرد، افتادگی و شل شدن پوست است. تغییرات ناگهانی وزن و کم کردن بیش از نیم تا یک کیلو در عرض یک هفته باعث می‌شود پوست حالت ارتجاعی خود را از دست دهد و جلوه ی ناخوشایندی بگیرد.

و اما ...

علاوه بر این موارد و افزایش سن که در ابتدا نام برده شد، می‌توان از دیگر دلایل افتادگی پوست به استعمال دخانیات، بارداری، تغذیه نامناسب، نوشیدن آب ناکافی و سهل انگاری در استفاده‌ی محصولاتی مانند کرم دور چشم، مرطوب کننده و آبرسان‌ها، عوامل ژنتیکی و عوامل محیطی مانند کار کردن در شرایط یا محیط‌های خاص اشاره کرد.

 

بهترین کرم لیفتینگ چگونه عمل می کند؟

بهترین کرم لیفتینگ ابتدا پوست را لایه برداری می‌کند. به این صورت پوست شما مرطوب شده و شادابی خود را به دست آورد. انتظار بعدی که از بهترین کرم لیفتینگ میتوان داشت این است که منافذ روی پوست شما را پر کند. به این ترتیب چروک ها کمتر نمایان خواهند شد.

علاوه بر این قابلیت‌های پایه بهترین کرم لیفتینگ، این محصولات قادر به افزایش پروسه کلاژن سازی هستند. کلاژن باعث حفظ حالت الاستیسیته پوست می‌شود. به عبارتی دیگر پوست اصطلاحا قوام پیدا کرده و سفت می‌شود.

همچنین بهترین کرم لیفتینگ جدا از درمان چین و چروک همچنین شل بودن و افتادگی پوست، باید از ایجاد آن نیز جلوگیری کند. این امر توسط رفع عواملی که موجب عارضه های نام برده می‌شود امکان پذیر است. بنابراین اغلب در این کرم‌ها از آنتی اکسیدان ها به منظور حفاظت از پوست در برابر عوامل خارجی و محیطی، نور خورشید و خشکی استفاده می‌شود.

 

نکاتی پیش از خرید بهترین کرم لیفتینگ

متاسفانه آثار پیری تاثیر منفی بر روی روحیه و اعتماد بنفس افراد می‌گذارد. کمپانی‌ها و تولیدکنندگان محصولات زیبایی از همین ضعف جهت تحقق اهداف تجاری خود استفاده می‌کنند. این محصولات عموما با قیمت‌های بالایی ارائه می‌شوند. انتخاب اشتباه منجر به هدر رفتن هزینه و مدت زمانی که صرف درمان کرده‌اید، می‌شود.

بنابراین برای خرید بهترین کرم لیفتینگ ابتدا از اعتبار برند اطمینان حاصل کنید. سپس از فروشگاهی معتبر اقدام به خریداری کنید. و تاریخ انقضای محصول را با توجه به حجم آن بررسی کنید. تا مطمئن شوید تا پایان طول زمان درمانتان منقضی نمی‌شود.

 

بهترین کرم لیفتینگ چیست؟

با بررسی‌های انجام شده بر روی برند‌های تولید کننده و همچنین ترکیبات مورد استفاده در محصولات، روژه 10 محصول از بهترین کرم لیفتینگ را برای شما جمع آوری کرده‌است. پس از مطالعه نقد و معرفی هر محصول برای کسب اطلاعات بیشتر از برند تولید کننده، جزئیات محصول و قیمت آن، بر روی عکس محصول کلیک کنید. همچنین در این صورت میتوانید با خرید از فروشگاه اینترنتی روژه، لذت یک خرید آسان و مطمئن را تجربه کنید.

برای معرفی محصولات زیر مانند دیگر محصولات مراقبتی(ضد لک قوی، ضد آفتاب و ...) اولویتی قائل نشده‌ایم. زیرا تمامی محصولات با تحقیقات فراوان انتخاب شده و به عنوان بهترین کرم لیفتینگ به نوبه خود فوق العاده‌اند.


پیشنهاد می‌کنیم از مقاله لوکس ترین برند های لوازم آرایشی از دید مجله روژه دیدن فرمائید.

بهترین کرم لیفتینگ از دیدگاه روژه مگ

 

 

 

1- نانو لوسیون ویتامین C ام 2 بیوتی

نانو لوسیون ویتامین C ام 2 بیوتی منبعی غنی از ویتامین C با خاصیت آنتی اکسیدانی، محافظت کنندگی، روشن کنندگی، ضد پیری و درمان کنندگی انواع آسیب های پوستی می باشد. این محصول با تمرکز بر رفع آسیب های پوستی و بازگرداندن شادابی و روشنی از دست رفته به آن، به طور عمقی به سلولهای پوست نفوذ کرده و عوامل مغذی به کار رفته در ساختار خود را به آنها تزریق می نماید. بدین ترتیب انرژی مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی سلولهای آسیب دیده پوست فراهم شده و شادابی فوق العاده ای به پوست بخشیده می شود. علاوه بر این،  نانو لوسیون ویتامین C ام 2 بیوتی به طور مؤثر نشانه های پیری از قبیل چین و چروک های پوستی را کاهش داده و ضمن افزایش سنتز کلاژن پوست، مانع از تشدید نشانه های پیری بر روی پوست می شود.

  • روشن و شفاف کننده مؤثر پوست
  • حاوی ویتامین C تغلیظ شده با خواص بی نظیر
  • آنتی اکسیدان و محافظت کننده
  • کاهش دهنده چین و چروک های پوستی
  • با جذب سریع و عمقی

 نانو لوسیون ویتامین C ام 2 بیوتی

2- کرم مولتی لیفت دکلره

اگر پوست پروتئین کافی داشته باشد، حالت الاستیسیته و تولید کلاژن در آن حفظ می‌شود و چین و چروک و افتادگی در آن بروز نمی‌کند. همچنین پوستی که به خوبی آبرسانی شده باشد همواره مرطوب، شاداب و جوان بنظر می‌رسد. داشتن پوستی صاف و شفاف که عاری از هرگونه لک و رنگدانه‌های آزاردهنده است نیز تاثیر زیادی بر روی زیبایی دارد. تمامی این انتظارات با خرید کرم لیفت دکلره که یکی بهترین کرم لیفتینگ می‌باشد به حقیقت می‌پیوندد.

  • از بین برنده خطوط و چروک های پوستی
  • موثر در رفع لک های تیره ناشی از افزایش سن
  • محرک احیا و نوسازی سلولهای پوستی
  • با خاصیت ضد پیری قوی
  • افزایش دهنده استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست

بهترین کرم لیفتینگ دکلره

3- کرم شب درمدن

کرم ضد چروک شب درمدن ترکیبی منحصر بفرد از سه نوع هیدروکسی اسید است و با بازسازی پوست، به کاهش علائم پیری کمک می نماید. با استفاده از این محصول، چروک ها به طرز چشمگیری کاهش یافته و پوست لطافت و خاصیت ارتجاعی خود را باز می یابد. همچنین لک های قهوه ای ناشی از پیری، از بین رفته و پوست شفاف و شاداب می شود. این کرم سلول های پوست را از لایه های درونی تا بیرونی بازسازی می کند. این محصول فاقد پارابن است.

  • ترکیبی از اسید های میوه
  • ضد چروک
  • ضد لک و لایه بردار
  • حاوی اسید هیالورونیک
  • با قدرت مرطوب کنندگی و آبرسانی بالا

بهترین ضد چروک

4- کرم ضد چروک و قوام دهنده روز درمولب

HYALURONIC ACID های مرکب در این کرم نقش فیلر و پرکننده خطوط پوست را بازی می‌کنند و به خوبی با آبرسانی به سلول‌ها حجم آنها را افزایش می‌دهند. همچنین با افزایش رطوبت و لطافت پوست را شیشه ای و شفاف نشان می‌دهند. کرم درمولب با قیمتی اقتصادی بهترین کرم لیفتینگ محسوب می‌شود. توسط  یک ترکیب مولکولی 3 بعدی باعث لیفتینگ فوری می‌شود و با بهره گیری از آنتی اکسیدان و SPF10 از پوست در برابر عوامل محیطی مراقبت می‌کند.

  •  مناسب انواع پوست
  • آبرسان عمقی و مرطوب کننده بواسطه دارا بودن اسید هیالورونیک
  • پیشگیری از چروک و کاهش چروک و خطوط های پوست با اثرات طولانی مدت
  • دارای اثرات لیفتینگ و حفظ قوام پوست
  • دارای اثرات محافظت در برابر آفتاب

بهترین کرم لیفتینگ درمولب

5- سرم ضد چروک با خاصیت لیفتینگ قوی الارو، بهترین کرم لیفتینگ

عصاره برگ کرفس موجود در این محصول بی‌نظیر، باعث سالم ماندن پوست می‌شود و در دراز مدت، زیبایی را به چهره شما باز می‌گرداند. کرفس سرشار از ویتامین C است به همین دلیل تعجبی ندارد اگر گفته شود آب کرفس می‌تواند مشکلات متعدد دستگاه گوارش را برطرف کرده و به سلامت آن کمک کند. افرادی که از آب کرفس در رژیم غذایی خود به طور مرتب استفاده می‌کنند معمولا پوستی درخشان و شاداب‌تر نسبت به بقیه افراد دارند‌.

  • از بین برنده چین و چروک‌های عمیق صورت و نواحی دیگر بدن مانند گردن
  • جلوگیری از شل شدن عضلات صورت و افتادگی آن‌ها
  • حاوی بافتی سبک و جاذب سریع پوست
  • مرطوب‌‎ کننده و نرم‎ کننده
  • مناسب برای انواع پوست

بهترین کرم ضد چروک

6- سرم تقویت کننده حاوی 5 نوع امگا نووکسپرت

سرم تقویت کننده حاوی 5 نوع امگا نووکسپرت با خاصیت رطوبت رسانی، تقویت کنندگی و جوان کنندگی قوی خود محصولی بسیار مناسب برای رفع ضعف ایجاد شده بر روی پوست و انرژی رسانی عمقی به سلولهای آن می باشد. این سرم بسیار مناسب برای استفاده در فصل زمستان و در هنگام اسکی و کوهنوردی می باشد. علاوه بر این، تأثیر گذاری سرم تقویت کننده حاوی 5 نوع امگا نووکسپرت به گونه ای است که، مناسب برای فصل تابستان در کنار دریا و شنا در استخر نیز می باشد. فرمولاسیون این سرم به گونه ای است که مناسب برای برای مراقبت روزانه در تمام فصول سال و آب و هوا می باشد.

  • دربردارنده انواع امگاها با خواص بی نظیر
  • از بین برنده خشکی و کم آبی پوست
  • تقویت کننده و انرژی رسان
  • غنی شده با عوامل مغذی و جوانساز
  • برطرف کننده چین و چروک های پوستی

سرم تقویت کننده حاوی 5 نوع امگا نووکسپرت

7- کرم ضد چروک تخصصی ژاک آندرل، بهترین کرم لیفتینگ

ژاک آندرل در سال 1960 در زمینه تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی پوست و مو شروع به فعالیت کرد و به دلیل استفاده از طب سنتی و ترکیبات گیاهی و ارگانیک در بین مردم بسیار مطرح و پرطرفدار شده است. کرم ضد چروک ژاک آندرل، دارای ویتامین E و جلبک سبز و قهوه‌ای است که دارای خاصیت آنتی باکتری و آنتی اکسیدان قوی است و به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و رفع چین و چروک کمک می‌کند. هم چنین این محصول دارای عصاره جوجوبا است که پوست را آبرسانی و مرطوب می‌کند و به کنترل چربی پوست کمک می‌کند.

  • برطرف کننده چین و چروک سطحی پوست
  • کاهش دهنده عمق چروک
  • دارای جلبک سبز و قهوه‌ای
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان قوی
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی

بهترین کرم ضد چروک

8- کرم ضد چروک و روشن کننده ام کیو MQ

کرم ضد چروک و روشن کننده ام کیو MQ با استفاده از عوامل آنتی اکسیدان قوی به صورت مؤثر از پوست در برابر عوامل مضر محیطی و رشد باکتری ها، محافظت کرده و شفافیت بی نظیری را به پوست می بخشد. علاوه بر این کرم ضد چروک ام کیو با بهره گیری از عوامل مرطوب کننده موجب تأمین رطوبت مورد نیاز پوست شده و خشکی پوست را به طور کامل از بین می برد. به مراتب با از بین رفتن خشکی پوست و آبرسانی مؤثر به سلولهای پوست از بروز چین و چروک ها بر روی پوست جلوگیری به عمل می آید.

  • ضد چروک، محرک ساخت کلاژن و جوانسازی پوست
  • همراه با خاصیت روشن کنندگی و شفافیت بالا
  • بازگرداندن سفتی و قوام پوست و ضد افتادگی پوست
  • سرشار از ترکیبات مرطوب کننده قوی
  • با خاصیت آنتی اکسیدان و ضد رادیکال های آزاد

کرم ضد چروک و روشن کننده ام کیو MQ

9- سرم ضد پیری سابلیکسیم ایکسی، بهترین کرم لیفتینگ

سرم ضد پیری سابلیکسیم یک سرم غنی مناسب برای انواع پوست با برخورداری از مواد اولیه‌ای چون opc، عصاره برگ‌های سوزنی درخت کاج، عصاره برگ‌های تاک و گل‌های ارغوان از خاصیت ضد پیری بالایی به‌صورت پرکننده عمق چین‌و‌چروک‌ها و سفت‌کننده پوست برخوردار است. این محصول با ۹۹٪ پایه طبیعی و گیاهی ضمن تغذیه‌کنندگی پوست، با اثربخشی سفت کننده بر روی لایه‌های عمقی پوست، لطافت و شادابی خاصی را از خود به‌جا می‌گذارد. سرم ضد پیری سابلیکسیم برنده جایزه زیبایی محصولات داروخانه‌ای در سال‌های ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ و ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ شده است.

  • حاوی ترکیبات طبیعی
  • ایجاد شفافیت، بازسازی‌کننده، ضد چروک و محافظ
  • افزایش شفافیت رنگ پوست
  • تامین رطوبت پوست
  • بهبود درخشش پوست

سرم ضد پیری سابلیکسیم

10- کرم جوان کننده یوث سلوشن 15 درصد مای

کرم جوان کننده سلوشن 15 درصد مای بافتی نرم و سبک دارد و بدون اینکه منافذ پوست را ببندد به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند. لایه بردار ملایمی که در ترکیبات این محصول به کار رفته، پوست را به صورت سطحی لایه برداری می‌کند. در نتیجه سلول‌ها برای ساخت لایه جدید تحریک می‌شوند. با ایجاد لایه جدید سطح پوست کاملا صاف و یکدست خواهد شد. این محصول سرشار از ترکیبات آبرسان است. کرم جوان کننده یوث سلوشن مای با آبرسانی عمیق لایه‌های پوست، خشکی را برطرف کرده و اندازه منافذ روی پوست را نیز به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این کرم سلول‌ها را برای ساخت کلاژن تحریک کرده و از این طریق باعث کاهش چین و چروک و رفع افتادگی پوست خواهد شد.

  • پیشگیری از بروز آکنه و جوش‌های سرسفید و سرسیاه
  • درخشان کننده و بهبود دهنده بافت پوست
  • از بین برنده خطوط، چین و چروک‌های ظریف پوست
  • روشن کننده لک‌هاى پوستى
  • بهبود دهنده خشکی مرتبط با کراتوزیس پیلاریس

کرم جوان کننده یوث سلوشن 15 درصد مای

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.