تاریخ امروز10 فروردین 1403
لیزر موهای زائد درد دارد

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

لیزر موهای زائد درد دارد این جمله ی است که می شنوید. لیزر موهای زائد همیشه جزو آن دسته از مواردی است که افکار و شایعات زیادی را با خود همراه دارد. مثلا بعضی ها فکر می کنند که هنگام لیزر احساس درد شدید و یا سوزش می کنند. بعضی ها هم فکر می کنند که لیزر به فایده ای ندارد و نمی تواند موهای زائد را کاملا حذف کند. راه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد اما لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش ها است. در این مطلب قصد داریم به نکات قبل از لیزر موهای زائد و همچنین عوارض آن و مراقبت های بعد از آن می پردازیم.

 

چرا جلسه اول لیزر موهای زائد درد دارد؟

لیزر موهای زائد درد دارد ؟ این سوالی است که اکثر افرادی که تا به حال به کلینیک های لیزر مراجعه نکردند، دارند. شاید به دلیل اینکه به گفته ی مشاوران دقت نکرده اند و حساسیت خاصی دارند باعث می شود احساس درد کنند. قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد نکاتی هست که باید حتما به آن ها توجه شود.


در صورتی که قصد خرید دستگاه لیزر خانگی را دارید، مقاله آیا دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ارزش خرید دارد؟ را بخوانید.

لیزر اگر توسط متخصص و در محیط خاص خود صورت بگیرد هیچگونه دردی ندارد. مگر رنگ پوست شخصی که قصد دارد لیزر انجام دهد تیره باشد که باعث سوزش و تاول می شود. البته شایان ذکر است که به دستگاه لیزر مرکز کلینیکتان هم بستگی دارد.

 

آیا لیزر ناحیه بیکینی درد دارد؟

در پاسخ این سوال باید گفت خیر!. همانطور که در توضیحات قبل گفتیم لیزر موهای زائد به هیچ عنوان درد ندارد. مخصوصا در ناحیه بیکینی که در روز های اول لیزر خود بسیار قابل مشاهده است. قابل توجه است که در این ناحیه حجم موهای زائد بیشتر است و ضخامت آن نیز همینطور. برای تست میتوانید به مشاوران مرکز کلینیک لیزرتان مراجعه کرده و از آنها کمک بگیرید.


همچنین سری هم به مقاله لیزر موهای زائد زیر بغل سرطان زا است؟ لیست قیمت ، عوارض و مشکلات لیزر زیر بغل بزنید.

درد لیزر بیشتر است یا اپلاسیون؟

اگر از کسانی که عمل لیزر انجام داده اند و اپلاسیون را نیز تجربه کرده بودند بپرسید حتما تجربه ی خوبی در اختیارتان می گذارند. ناگفته نماند همانطور که در مطالب قبل ذکر کردیم لیزر به صورت پالس های نور به پوست شما تابیده می شود. اما بر عکس، اپلاسیون با از یک جا در آوردن ریشه های موهای بدن باعث درد شدید و قرمزی و سوزش می شود. از همین رو لیزر نسبت به اپلاسیون فاقد درد است. در ضمن مراقبت های بعد از اپلاسیون نسبت به نکات بعد از لیزر بیشتر است. لیزر درمانی مدت زمان بیشتری صرف می کند اما بعد از مدتی رشد نمی کنند. با خواندن این مطلب شما پاسخ دهید. لیزر موهای زائد درد دارد ؟

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.