تاریخ امروز5 اردیبهشت 1403
کرم زخم کودکان

راهنمای جامع خرید بهترین کرم زخم کودکان

در این مقاله تخصصی که یک راهنمای جامع خرید بهترین کرم زخم کودکان محسوب می‌شود، به بررسی انواع زخم‌های کودکان خواهیم پرداخت، به عملکرد بهترین کرم و پماد زخم کودکان اشاره می‌کنیم و علاوه بر این، ساختار کرم زخم کودکان را مورد بررسی قرار داده و در پایان برای این‌که انتخاب بهتر و مناسبی داشته باشید، راهنمای خرید بهترین کرم زخم کودکان را که براساس فاکتورهای مهمی شامل قیمت، تاثیرگذاری، درصد فروش و ... انتخاب شده‌اند را برایتان معرفی خواهیم کرد.

ساختار پوست کودکان به چه شکلی است؟

پوست، بزرگترین عضو بدن است و یک بخش فوق العاده حساس به حساب می‌آید. این عضو حساس در کودکان، آسیب پذیری بیشتری از خود نشان داده و به همین دلیل، نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد. پوست برای کودکان و نوزادان، حکم سیستم ایمنی بدن را دارد و از این رو، بسیار حساس و آسیب ‎پذیر است و خیلی سریع واکنش نشان می‌دهد. معمولا همه کودکان در دوران طفولیت، حداقل یکبار دچار آسیب می‌شوند و این مسئله در خیلی از کودکان و خردسالان بیشتر از یکبار اتفاق می‌افتد. این آسیب‌ها که همه ما آن‌ها را با کلمه زخم می‌شناسیم، انواع مختلفی دارند و به صورت عمیق و خفیف بروز پیدا می‌کنند که در ادامه به آن‌ها بیشتر اشاره خواهیم کرد.

انواع زخم در کودکان

اصولا هر چیزی که باعث شکافته شدن پوست کودکان شود، زخم به حساب می‌‌آید و هرچه این آسیب عمیق‌تر باشد، نیاز به مراقبت بیشتر و دقیق‌تری دارد. در ادامه می‌خواهیم انواع زخم در کودکان را مورد بررسی قرار دهیم تا بیشتر متوجه اهمیت این موضوع شوید.

زخم‌های تمیز: در این‌گونه از زخم‌ها، هیچ‌گونه باکتری به زخم ورود نخواهد کرد. زخم‌های تمیز به دلیل این‌که سطحی و خفیف هستند، به راحتی تمیز می‌شوند و احتمال عفونی شدن در این زخم‌ها خیلی کم اتفاق می‌افتد. برای مثال، زخم‌هایی که پزشک آن‌ها را جراحی کرده باشد، نوعی زخم تمیز به حساب می‌آیند.

زخم‌های آلوده: گروه دوم از زخم‌ها، معروف به زخم‌های کثیف یا آلوده هستند. این نوع از زخم‌ها، زمانی ایجاد خواهند شد که آسیب در کودکان براثر بریدگی عمیق یا خراش با یک جسم آلوده ایجاد شود. این زخم‌ها به دلیل این‌که در معرض عفونت هستند، به مراقبت بیشتری نیاز دارند و نسبت به زخم‌های تمیز باید توجه دقیق‌تری به آن‌ها شود.


7 مورد از مشکلات نوزادان که طبیعی هستند!

 

کتاب تشخیص ترنس (تراجنسی - ترنسکشوال Transsexual) از کودکی + قوانین عجیب ادیان

عکس هایی که شاید برایتان آشنا باشد

قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان

قیمت با تخفیف: ۱۵,۶۰۰ تومان

اطلاعات بیشتر

شایع‌ترین انواع زخم در کودکان

زردزخم، یکی از متداول‌ترین انواع زخم محسوب می‌شود که بیشتر کودکان مستعد این بیماری پوستی هستند. این بیماری، واگیردار و مسری بوده و این احتمال وجود دارد که از یک کودک به کودک دیگر، انتقال پیدا کند. معمولا فردی که به زردزخم مبتلا شده است، علائم آن‌را در عرض 1 تا 3 روز پس از ورود عفونت به پوست، تجربه خواهد کرد که معمولا اولین علامت آن، جوش‌های قرمزی هستند که روی صورت، بازو و ساق پا ظاهر می‌شوند. همان‌طور که به آن اشاره کردیم، زردزخم بسیار مسری است و کودکان شما ممکن است در اثر لمس کردن کودک آلوده یا اشیائی که کودک ناقل آن‌را لمس کرده، این باکتری را دریافت کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که علاوه بر بریدگی و خراش، باکتری می‌تواند از طریق اگزما، نیش حشرات و تبخال وارد پوست کودکان شود. اگر کودکان نسبت به پاک کردن مخاط حساسیت داشته باشند، ممکن است این عفونت درست زیربینی کودک ایجاد شود و این نوع از زخم، در هوای گرم و مرطوب شیوع بیشتری دارد. زردزخم انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

انواع زردزخم

- زردزخم اکتیما: این نوع از بیماری، شدیدترین نوع زردزخم به حساب می‌آید و به صورت زخم‌های عمیقی هستند که در مدت کوتاهی، به لایه درم پوست نفوذ کرده‌اند.

- زردزخم غیرتاولی: این نوع از زردزخم، در ابتدا به صورت جوش‌های قرمز رنگ و کوچک پدیدار می‌شود که در ادامه باعث خارش شدید در پوست خواهد شد. معمولا عفونت ایجاد شده در این نوع بعد از گذشت چند روز، به شکل تاول‌های کوچک پر از مایع و ضایعات چرکی گسترش پیدا می‌کنند و پس از مدتی، این تاول‌ها به صورت مایع از پوست خارج شده و در نتیجه، یک پوسته زردرنگ بوجود می‌آید.

- زردزخم تاولی: در آخرین نوع زردزخم، جوش و تاول‌های پر از مایع و بزرگ تشکیل شده و مانند زردزخم غیرتاولی، بعد از گذشت چند روز به رنگ زرد تغییر شکل می‌دهند که در زردزخم تاولی، بیشتر نواحی از بدن که با لباس پوشانده شده‌اند، تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

اگزما

یکی دیگر از بیماری‌های شایع پوستی نزد کودکان، التهاب حاد پوست یا همان اگزما است به طوری که از هر 5 کودک، ممکن است یک نفر از سن 3 ماهگی تا 6 سالگی به آن مبتلا شود که دلیل بروز اگزما، ممکن است بر اثر دندان درآوردن، عفونت، تغییر محل زندگی، استرس و واکسیناسیون باشد. البته این مشکل نسبت به زردزخم، خوش‌خیم‌تر بوده و به راحتی رفع خواهد شد. معمولا یکی از راه‌حل‌های منطقی و ساده برای حل این مشکل، استفاده از کرم زخم کودکان و پماد است.

مصرف کرم زخم کودکان، راه حلی منطقی و تاثیرگذار

زردزخم، اگزما و انواع دیگر زخم‌ها که به آن اشاره کردیم، همگی توسط کرم ترمیم کننده پوست کودک و پمادهای مشابه، رفع خواهند شد. این کرم‌ها با داشتن اثرات بازسازی تاثیرگذار، ضد التهابی، مرطوب‌کنندگی و محافظت کنندگی موجب حفاظت از زخم می‌شوند و در نتیجه، سرعت ترمیم و بازسازی پوست افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین، خاصیت مرطوب کنندگی این فراورده‌ها به همراه ترکیبات خاصی که دارند، مانند یک لایه بسیار ظریف روی سطح زخم را می‌پوشاند و از تبخیر آب در بافت پوست جلوگیری می‌شود. معمولا کرم زخم کودکان و محصولات مشابه این‌چنینی، باید فاکتورهای زیر را داشته باشند تا نتیجه خوبی را برایتان به ارمغان بیاورند.


معرفی موستلا ، برند مادران و کودکان در مقاله‌ای جامع

ویژگی‌های بهترین کرم زخم کودکان

- مهار تکثیر انواع باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در پوست

- ترمیم جای زخم، آنتی باکتریال و التیام بخش

- برطرف کردن سوزش و قرمزی ناشی از سوختگی‌های سطحی

- تاثیرگذاری در ترمیم زخم‌های سطحی و بریدگی‌ها

- افزایش ساخت کلاژن برای تسریع جای زخم

امیدواریم تا اینجای مقاله، اطلاعات کافی درباره انواع زخم در کودکان و اهمیت استفاده از بهترین کرم برای از بین بردن جای سوختگی و زخم را کسب کرده باشید. در پایان این مطلب، قصد داریم 6 عدد از بهترین کرم زخم کودکان را مورد بررسی قرار دهیم.

1- کرم ترمیم کننده فیس دوکس

کرم ترمیم کننده فیس دوکس یک فرآورده بسیار موثر در کاهش و رفع تحریکات ایجاد شده ناشی از درمان های درماتولوژیک می باشد. این کرم حاوی سیکاترول و بتاگلوکان بوده که ضمن تقویت سیستم ایمنی و افزایش سرعت بازسازی پوست، باعث ترمیم زخم ها و سوختگی ها می گردد. آلپاین رز اکتیو که حاصل سلول های بنیادی این گیاه می باشد، ضمن احیای سلول های بنیادی پوست و ترمیم لایه های آسیب دیده آن، دارای اثرات اثبات شده ضد ویروس هرپس در مطالعات کلینیکی می باشد.

  • مناسب جهت قبل و بعد از اعمال درماتولوژیک (لیزر درمانی،پیلینگ،ابریژن)
  • ترمیم کننده زخم ها و سوختگی ها
  • قابل استفاده بر روی زخم باز
  • مناسب انواع پوست
  • هیپوآلرژنیک و دارای PH سازگار با پوست

بهترین کرم ترمیم کننده زخم کودکان

2- کرم بازسازی‌کننده میموزا ۱۰٪ سی گل

این کرم می‌تواند پوست شما را بعد از هر بار اپیلاسیون کردن، ترمیم کند. گزارشات بسیار زیادی مبنی بر تاثیر این کرم روی ضایعات آبله مرغان، ضایعات سینه در خانم‌های شیرده، جای بخیه و موارد مشابه دریافت شده است. اگر فردی هستید که به علت ماندن در آفتاب دچار آفتاب سوختگی‌های بسیار شده‌اید این کرم می‌تواند سوختی و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی را درمان کند.

  • قابل استفاده پس از سوختگی‎های سطحی، لیزر درمانی و اپیلاسیون
  • حاوی ۱۰ درصد میموزا با اثر جوان‎کنندگی و ضد باکتری
  • جلوگیری از تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها در پوست آسیب ‌دیده
  • کمک به ترمیم بریدگی‌ها و زخم‌های سطحی
  • ترمیم‎کننده پوست آسیب‌دیده

کرم ترمیم کننده زخم

3- کرم بازسازی کننده پوست پرودرما

سومین کرم ترمیم‌کننده، متعلق به برند ایرانی و موفق پرودرما است. این کرم بازسازی کننده پوست پرودرما با ترکیبات مغذی که دارد، می‌تواند ساختار سلولی و سد دفاعی طبیعی پوست را تقویت کند و نقش زیادی در حفظ انعطاف پذیری پوست ایفا خواهد کرد. این محصول ایده‌آل ایرانی، با خاصیت التیام بخش و بازسازی کننده، انواع زخم‌های سطحی، خشکی شدید، سوختگی و ... را رفع کرده و به دلیل قیمت مناسب و اثربخشی زیاد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

  • حاوی مس، منیزیم و روی
  • مهار کننده باکتری و قارچ
  • ضد التهاب، سوزش و خارش
  • رطوبت رسان و آبرسان پوست
  • دارای ویتامین E، B5 و C

 

کرم بازسازی کننده پوست پرودرما

4- کرم ترمیم کننده زخم ام کیو

با استفاده از اینمحصول دیگر جای نگرانی برای بر جای ماندن آثار زخم، سوختگی و بریدگی نخواهد داشت. این کرم برای تسریع بهبود زخم و سوختگی و و از بین بردن آثار ناشی از آنها به خوبی عمل کرده و توانسته است رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب نماید. بنابراین اگر می خواهید از آثار زخم های بر جای مانده بر روی پوست خود خلاص شوید، توصیه می شود حتماً از کرم ترمیم کننده زخم و جای زخم این برند استفاده کنید.

  • قابل استفاده در زخم ها ،بریدگی ها و سوختگی های سطحی
  • با قابلیت جلوگیری از ایجاد کلوئید
  • تسریع روند بهبودی زخم و بازسازی پوست های  صدمه دیده
  • حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدان
  • ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال

بهترین ترمیم کننده زخم کودکان

5- کرم تسریع کننده ترمیم زخم اریکه

پنجمین محصول از لیست کرم زخم کودکان، مختص به کمپانی محبوب اریکه است. این کرم ترمیم کننده، یک انتخاب ایده‌آل و مناسب برای انواع التهابات پوستی به حساب می‌آید که با ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده‌ای که در ساختارش دارد، به راحتی می‌تواند انواع بریدگی، زخم و جای بخیه را تا حد زیادی رفع کند. یکی دیگر از مزایای این کرم، بهره‌گیری از گیاه آلوورا در ساختار آن است که وجود این عصاره شگفت انگیز، جریان خون پوست را افزایش داده و روند تولید کلاژن را تسریع می‌کند.

  • دارای ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده جهت بهبود سریع تر زخم
  • حاوی مواد تسکین دهنده جهت کاهش سوزش و درد زخم
  • انتی باکتریال، ضد عفونی کننده و ضد التهاب
  • ایجاد پانسمان نامرئی بر روی زخم
  • التیام بخش و ضد قرمزی

 

کرم تسریع کننده ترمیم زخم اریکه

6- کرم ترمیم کننده پوست سینره

این ترمیم‌کننده ایرانی، با بهره‌گیری از خاصیت‎‌‌های ضد التهاب و مرطوب کنندگی، باعث افزایش سرعت بازسازی و فعال کردن مکانیزم‌های ترمیم پوست خواهد شد و علاوه بر این، سرعت بهبود و ترمیم زخم را افزایش داده و از ایجاد کلوئید بر روی زخم جلوگیری می‌کند. در مواردی که زخم کهنه است و در آن کلوئید تشکیل شده است، کرم ترمیم کننده پوست سینره قادر است با عمل لایه‌برداری پوست اضافه تشکیل شده را حذف کند و پوست کودک را رنگ طبیعی و حالت اولیه خود بازگرداند.

  • التیام‌دهنده، ترمیم کننده و آنتی باکتریال
  • تحریک کننده ساخت کلاژن و پروتئین الاستین به منظور ترمیم جای زخم
  • پیشگیری از به وجود آمدن و تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها در پوست آسیب دیده
  • تسریع روند ترمیم بریدگی‌های پوست و زخم‌های سطحی
  • فاقد مواد نگهدارنده و عطر

کرم ترمیم کننده پوست سینره

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.