تاریخ امروز10 فروردین 1403

محصولات فیتو، محصولات مراقبت از مو

محصولات فیتو نتیجه تلاش‌های  Patrick Alès، یکی از آرایشگران افسانه‌ای پاریس است که هدفش ایجاد و ارائه طیف وسیعی از راه حل‌های گیاهی برای سلامت و زیبایی موها بوده است. وی در دهه 50 میلادی در پاریس در یک سالن زیبایی کار می‌کرد و همانجا متوجه شد که ترکیبات شیمیایی محصولات، عوارض و آسیبهای زیادی برای موهای مشتریان و دستان آرایشگران دارد. به همین دلیل این ایده در ذهن او شکل گرفت که به دنبال راه‌ها و روش‌هایی بگردد که آسیب کمتری داشته باشند. پس از مدتی طبیعت او را شگفت‌زده کرد و به همین دلیل تصمیم گرفت تا در مورد قدرت گیاهان، سابقه استفاده از آنها در طب سنتی و نقش آنها در زیبایی طبیعی مو مطالعه کند. او در ابتدا توانست راه‌هایی طبیعی و گیاهی برای خشکی مو پیدا کند و اولین محصولاتش را در دهه 60 میلادی روانه بازار کرد و همزمان سالن زیبایی خود را هم در پاریس افتتاح کرد که هنوز هم مشغول به کار است. همکاری با بزرگترین ستاره‌های سینمای آن روزها کمک زیادی به شناخته شدن برند محصولات گیاهی او کرد. بدین ترتیب تولد فیتو، تحولی در سطح جهانی بود.

با گذشت زمان و ظهور محصولات و برندهای جدید و متنوع،فیتو هنوز هم برند جذاب و امنی است و هرروز اثبات می‌کند که زیبایی و خلاقیت همچنان معناهای خاص خود را دارند.فیتو به عنوان اولین شرکت سازنده محصولات گیاهی مراقبت از مو، بر دو مهارت و تجربه متکی است: رویکرد علمی به گیاهان و تجربه و هنر یک آرایشگر

محصولات فیتو مراقبت از موی

از ریشه تا نوک مو

از نظر فیتو، سلامت و زیبایی مو تنها از طریق یک رویکرد و برنامه کامل و جامع بدست می‌آید.به همین علت است که فیتو محصولاتی را ارائه می‌دهد که از ریشه تا ساقه با توجه به اکوسیستم مو را مورد توجه قرار داده و از آنها مراقبت می‌کند و به انواع مختلف مو هم رسیدگی می‌کند.


همچنین مقاله معرفی محصولات برند دکتر مورد را مشاهده کنید.

رویکرد علمی به گیاهان

آزمایشگاه‌های تخصصی محصولات فیتو، مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند و پزشکان، داروسازان، گیاه شناسان و شیمیدان‌ها در آنها مشغول به فعالیت هستند و می‌توانند موثرترین عناصر گیاهی را برای رفع مشکلات مو شناسایی کنند. تلاش آنها و آخرین آزمایشات علمی که انجام می‌دهند منجر به تولید محصولات خلاقانه‌ای شده و محصولات فیتو را تبدیل به یک پیشگام در عرصه مراقبت از مو کرده است.محصولات فیتو بیش از 500 نوع گیاه را در ترکیبات خود به کار می‌برد و از مزایای بی‌شمار آنها بهره می‌برد. در این راستا با موسسات تحقیقاتی و مطالعاتی مختلف مانند مرکز ملی پژوهش‌های علمی نیز همکاری می‌کند. اخیرا هم با مشارکت بیمارستان تخصصی پوست و موی سنت لوییس در پاریس، تحقیقاتی در زمینه ریزش و کاهش موی ژنتیکی داشته که به فرمول‌های موثری دست یافته‌اند.

فرمول‌ها و ترکیبات تخصصی محصولات فیتو

تمام محصولات فیتو در محیط آزمایشگاهی و محیط زنده و واقعی آزمایش می‌شوند و بالاترین سطح عملکرد، ثبات و ایمنی آنها تضمین شده است. همچینین این شرکت با آزمایشگاه‌های مستقل جهت آزمایش بالینی بر روی مصرف‌کنندگان همکاری می‌کند.

محصولات فیتو به نحوه کار خود و ارائه فرمول‌هایی با کارایی بالا، ترکیبات عالی و رایحه‌های فوق العاده افتخار می‌کند.

محصولات فیتو 95 الی 100 درصد طبیعی هستند و در ساخت آنها به طور کامل از مواد شیمیایی مانند پارابن‌ها، سیلیکون‌ها، روغن‌های معدنی و الکل‌های مصنوعی اجتناب می‌شود. به عنوان مثال در اسپری‌های مو به جای الکل مصنوعی از نوعی الکل طبیعی استفاده می‌کند که مو را کمتر خشک می‌کند.


در صورت نیاز، سری به راهنمای معرفی محصولات برند اورلن پاریس بزنید.

همچنین محصولات فیتو در شیشه‌های قابل بازیافت و آلومینیوم نفوذناپذیری قرار دارند که همین امر کمک می‌کند مواد نگهدارنده کمتری در این محصولات استفاده شود بدون اینکه از کارایی و مفید بودن آنها کم شود.

محصولات فیتو مراقبت از مو

دسته بندی محصولات فیتو مراقبت از مو

  • محصولات مراقبت از رنگ مو: این مجموعه علاوه بر مراقبت از رنگ مو و حفظ آن در طول مدت باعث افزایش درخشندگی موها نیز می‌شود.
  • محصولات مرطوب کننده و آبرسان : این مجموعه با استفاده از ترکیبات گیاهی به آبرسانی و ترمیم موهای خشک کمک می‌کند.
  • محصولات افزایش حجم مو: این محصولات باعث افزایش حجم و رشد موهای شکننده و آسیب‌پذیر می‌شوند.
  • محصولات صاف کننده: موهای حالت‌دار و فر با استفاده از این محصولات و تا 72 ساعت صاف و مرتب خواهند بود. این مجموعه موفق به کسب دریافت جایزه هم شده است.
  • محصولات ترمیمی و درمانی: این محصولات موها را از ریشه درمان کرده و مشکلاتی مثل نازکی مو، شوره و حساس بودن را درمان می‌کنند.
  • محصولات حالت دهنده: با ترکیبی گیاهی، این مجموعه تمامی نیازهای شما برای حالت دادن به موهایتان را رفع کرده و به آنها ظاهری زیبا می‌بخشند.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.