تاریخ امروز1 اردیبهشت 1403

معرفی محصولات برند اورلن پاریس

کمپانی اورلن پاریس مجموعه‌ای از محصولات آرایشی بهداشتی مراقبت از پوست را ارائه می‌دهد که به دقت تولید شده‌اند و راه حل‌های گوناگونی برای ترمیم و بازسازی انواع مختلف پوست دارند. بیش از 60 سال است که متخصصین اورلن، در حال تحقیق، توسعه و تکمیل فرمولاسیون خود برای ایجاد محصولات موثر پوستی هستند. هر یک از محصولات اورلن پاریس، نیازهای حیاتی پوست شما را برطرف می‌کنند و آن را به خوبی ترمیم کرده و نهایتا برایتان پوست سالمتر و روشن‌تری به ارمغان می‌آورند.

اورلن به دلیل تولید محصولات ضد پیری مراقبت از پوست شناخته شده که بیش از 6 دهه بر روی آنها مطالعه کرده و تکمیلشان کرده است. اورلن پاریس دستورالعمل‌های کیفی دقیقی را از نظر علمی در تولیداتش به کار می‌برد و اطمینان حاصل میکند که نتایج مورد انتظارش واقعا قابل دستیابی هستند و در عین حال برای پوست شما ایمن می‌باشند. اورلن از پوست شما در مقابل تمامی نشانه‌های رایج پیری مانند خستگی، کدر بودن،افتادگی و چین و چروک و خطوط عمیق مراقبت می‌کند. در این رابطه محصولات اورلن  را از چهار مجموعه Absolute، Line Reducing، Firming و Youth انتخاب کنید.

برای حفظ پوست سالم، اورلن پاریس محصولات ضروری را ارائه می‌دهد. با استفاده ار شیوه‌های ساده روزانه می‌توانید به حفظ زیبایی پوستتان کمک کنید. از محصولاتی تهیه کنید که مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده ، روشن‌کننده و پاک کننده باشند تا بتوانند پوست شما را متعادل سازند و آن را احیا کنند.

اورلن پاریس همچنین مجموعه‌ای گسترده‌ای از محصولات را برای بدن و مو ارائه می‌دهد. چهره شما تنها ناحیه‌ای نیست که روند پیری را تجربه می‌کند. مو و بدن شما نیز نیاز به مراقبت روزانه و مواد مغذی مشابه برای حفظ سلامتی خود دارند. با مجموعه‌ای از محصولات اورلن و استفاده از فرمول‌های پیشرفته به راحتی از هر دو مراقبت کنید.

تحقیق و پژوهش

از زمانی که اورلن تاسیس شده است، آزمایشگاه تحقیقاتی خود و تاسیسات تولیدی خود را نیز در یک محوطه ده هکتاری در نزدیکی اورلئان در فرانسه  داشته است. آزمایشگاه اورلن به عنوان متخصص در پیشرفته‌ترین تحقیقات زیبایی شناسی، مطالعات خود را با همکاری دو مرکز پژوهشی در ژاپن و ایتالیا گسترش داده و انجام می‌دهد.

استقلال در پژوهش و تولید این کمپانی منجر به نظارت، کنترل و تسلط بر هر مرحله از توسعه محصول می‌شود. هر عنصر و ماده اولیه با دقت زیاد و با توجه به معیارهایی که اورلن برای محصولاتش در نظر گرفته انتخاب می‌شود. آزمایشگاه‌های تخصصی اورلن، ترکیبی مناسب از مواد برای دستیابی به کارایی مطلوب را ایجاد می‌کنند و ایمنی و بی ضرر بودن هر فرمول را هم تضمین می کنند.


همچنین مقاله معرفی محصولات برند دکتر مورد را مشاهده کنید.

رویکرد علمی به زیبایی

اورلن از زمان تاسیسش در زمینه پژوهش و تحقیقات پیشرو بوده است که با تکیه بر آخرین پیشرفتها و تحقیقات علمی در راه یک هدف گام برداشته : بازگرداندن توانایی‌های پوست. آخرین تحقیقات در زمینه کرونوبولوژی و فیزیولوژی پوست، به این دستاورد رسیده که هر فرمول ارائه شده مانند گنجینه‌ای نوآورانه برای بازسازی پوست است.

در زمینه محصولات ضدپیری، آزمایشگاه اورلن در میان اولین‌هایی بود که تحقیقات خود را بر روی پتانسیل انرژی موجود در قلب سلول‌ها متمرکز کرد تا پوست را قادر به بازیابی خواص اولیه خود کند و این تحقیقات منجر به کشف ترکیبات بیوانرژیک B21 بود که این ترکیب به تغذیه، فرم دهی و آبرسانی پوست کمک می‌کند.

برای بررسی و خرید محصولات برند اورلن اینجا کلیک کنید

محصولات اورلن در چهار دسته زیر ارائه می‌شود:

محصولات اورلن پاریس

معرفی مجموعه‌های محصولات مراقبت از پوست اورلن و اهداف آنها

محصولات مراقبت از پوست برای اهداف گوناگونی ارائه می‌شوند که در این جا به معرفی چند مجموعه از آنها می‌پردازیم:

محصولات با ترکیب B21

برای اولین بار، یک ترکیب منحصر به فرد کشف شده که سلول‌ها را بازسازی می‌کند. این  ترکیب، تمام عواملی که باعث ایجاد مشکل در سلول‌ها می‌شود را هدف می‌گیرد و ساعت پیری را به تاخیر می‌اندازد. با استفاده از این محصولات، سلول‌ها تمام انرژی و عملکرد خود را به دست می‌آورند همانطور که در پوست افراد جوان این کار انجام می‌شود؛ پوست می‌تواند از عناصر ضروری موجود در این ترکیب برای ساخت کلاژن به طور کامل بهره‌مند شود. از اولین استفاده، پوست شما نرم و صاف و درخشان می‌شود، چین و چروک‌ها ناپدید می‌شوند، لکه‌ها محو می‌شوند و پوست شما دوباره جوان می‌شود.

محصولات آبرسان

با افزایش سن، پوست توانایی طبیعی خود را برای حفظ تعادل رطوبتیش از دست می‌دهد. بر اساس تحقیقات در مورد اسید هیالورونیک و درک صحیح از مکانیزم‌های آبرسانی، اورلن محصولاتی را برای بهینه‌سازی جذب و تنظیم آب در اپیدرم توسعه داده است. و با استفاده از آنها، روز به روز، پوست یاد می‌گیرد که چطور خود را مجددا بازسازی کرده و اثرات مرور زمان را بهتر تحمل کند.


مقاله معرفی محصولات مراقبت از پوست اون را در مجله زیبایی روژه مشاهده کنید.

محصولات ترمیم و بازسازی پوست

کمبود خواب، آلودگی، اشعه ماوراء بنفش، استرس یا احساسات می‌توانند به مرور زمان مقاومت پوست را از بین ببرند و پوست توانایی خود را برای بهبود و ترمیم از دست می‌دهد. خستگی پوست باعث می‌شود که علائم پیری ایجاد شود. آزمایشگاه اورلن یک محصول برای بازسازی و ترمیم مطلق پوست ارائه داده است که قادر به شارژ کردن پوست با انرژی و عناصر حیاتی مورد نیازش است و نهایتا منجر به درخشش و احیاء پوست می‌شود.

محصولات روزانه کاهش چین و چروک

پوست به طور طبیعی قادر به ترمیم خودش است و می‌تواند چین و چروک‌های ریز خود را از بین ببرد. با این حال، این توانایی در طول زمان کاهش می‌یابد. اورلن نسل جدیدی از محصولات مراقبتی ضد چین و چروک مانند کرم دور چشم و دیگر محصولات این چنینی را ارائه می‌دهد که استفاده روزانه از آن ها، باعث کاهش خطوط شدید و عمیق می‌شود. این مجموعه از محصولات حافظه پوست را تحریک می‌کنند و با بازگرداندن عملکرد آن در احیا و بازسازی، برای کاهش عمیقتر و موثرتر چین و چروک‌ها، بر تمام عواملی که باعث کاهش و عمق آنها می‌شود تاثیر می‌گذارند. در نتیجه تمامی چین و چروک‌ها کاهش می یابند و پوست به مراتب جوانتر به نظر می‌رسد.

محصولات شب برای کاهش چین و چروک

برای اولین بارآزمایشگاه‌های اورلن، با استفاده از یک سیستم نظارت بسیار دقیق بر بیوریتم پوست، مکانیسم‌های مرتبط با جوانسازی پوست را طی یک دوره 24 ساعته بررسی و اندازه‌گیری کردند. به این ترتیب توانستند تا بهترین مواد و ترکیبات را برای بازسازی سلولی و تحریک آنها شناسایی کنند. با استفاده از این محصولات، شب به شب، پوست خود را دوباره می سازید. چروک‌ها کم می شوند و جوانسازی اتفاق می افتد.

محصولات ویتامینه اولیگو

این مجموعه از محصولات یک صبحانه زیبایی برای پوست است و به شما حداقل میزان ضروری از عناصر حیاتی مورد نیاز را می‌دهد. محصولات اولیگو درخشندگی و انعطاف پذیری پوست را وعده داده‌اند. با فرمول هیپوالرژنیک خود، این درمان هدفمند برای همه زنان بدون توجه به سن آنها و برای انواع مختلف پوست، حتی حساس‌ترین نوع آن طراحی شده است.

محصولات جمع‌کننده منافذ پوست

این محصولات چربی پوست را متعادل می‌کنند. ترکیبات تشکیل دهنده این محصولات فوق تخصصی هستند و از طریق تنظیم کردن چربی، تمیز کردن و جمع کردن منافذ پوست ظاهری زیبا به آن می‌دهند و پوست را آبرسانی هم می‌کنند.

محصولات پیشگیری از پیری

حتی قبل از  ظاهر شدن اولین چین و چروک‌ها، زمان شروع به آسیب رساندن به پوست می‌کند. برای مبارزه با این پیری نامرئی، اورلن از جایزه نوبل پزشکی در مورد عوامل رشد و آسیب سلولی الهام گرفته و با استفاده از دو عامل خاص سلول‌ها را قوی‌‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند به نوعی که آثار مرور زمان بر روی پوست باقی نمی‌ماند.

محصولات شفاف‌سازی و سفیدکننده

اورلن با استفاده از علم ژاپنی در این نوع “درمان” کمک می‌کند تا از تجمع رنگدانه‌ها در بافت پوست جلوگیری شود و رنگ شیری پوست، شفافیت و درخشندگی آن حفظ شود.

محصولات روزانه تحریک‌کننده پوست 

این محصولات صورت را هر روز، صبح و عصر، برای انواع درمان‌ آماده می‌کند. پوست باید کاملا تمیز و پاک باشد تا تاثیرپذیری آن هنگام استفاده از دیگر محصولات بیشتر شود و به آنها واکنش بهتری نشان دهد. دقیقا به همین دلیل است که استفاده از این دسته از محصولات تحریک کننده پوست برای حفظ پوست تازه و زیبا لازم است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.