تاریخ امروز10 فروردین 1403
دکتر مورد

معرفی محصولات برند دکتر مورد

تاریخچه برند 

25 سال پش دکتر هاوارد مورد اولین محصولات مدرن کلینیکی را به منظور کمک به سلامتی و زیبایی پوست به بازار ارائه کرد. دکتر مورد نگاه جهانیان به محصولات مراقبت از پوست و به طور کلی موضوع مراقبت از پوست را با تحقیقات علمی خود تغییر داد و فلسفه ی زیبایی پوست را خلق کرد. دکتر مورد معتقد است که جوانی و زیبایی یک انتخاب است که شما روزانه خودتان خالق این زیبایی هستید. او معتقد است که جوانی انعکاس دهنده ی احساس درونی هر فرد است که چگونه به نظر برسد. این احساس تاثیر شگرفی بر روی سلول های بدن از جمله سلول های پوست می گذارد و نتیجه آن را در ظاهر پوست به وضوح خواهید دید. به همین منظور محصولات دکتر مورد به نحوی فرموله شده اند تا به سراغ سلول های بدن بروند و به حفظ سلامتی و جوانی پوست کمک کنند. دکتر هاوارد مورد به عنوان پیش رو در ساخت محصولات جوان کننده و زیبایی پوست شناخته شده است. دکتر مورد در تلاش است تا طلسم پیری را بشکند و احساس جوانی و شادابی را به زندگی برگرداند. در این مقاله محصولات دکتر مورد و دسته بندی آن ها بر اساس نیاز و مشکلات پوست به طور مختصر توضیح داده می شود.


برای مشاهده مقاله معرفی محصولات مراقبت از پوست اون کلیک کنید.

دسته بندی محصولات مراقبت از پوست دکتر مورد

  • محصولات ضد پیری دکتر مورد
  • محصولات ضد آکنه دکتر مورد
  • محصولات ضد لک و روشن کننده دکتر مورد
  • محصولات درمان قرمزی پوست دکتر مورد
  • محصولات مخصوص آقایان دکتر مورد
  • محصولات مراقبت از بدن دکتر مورد

محصولات ضد پیری دکتر مورد

محصولات ضد پیری دکتر مورد به منظور درمان و پیشگیری از چین و چروک، افتادگی پوست، جوش ها و لک های پوستی و چین و چروک دور چشم، گردن است.  پوست هر فردی ممکن است به یک یا چند مورد از موارد ذکر شده مبتلا شده باشد به همین منظور این برند محصولات متنوعی را برای درمان و پیشگیری این مشکلات پوستی طراحی کرده است. مواد موثره ای که در محصولات ضد پیری مورد استفاده قرار گرفته است عبارتند از: رتینول، ویتامین A، گلیکولیک اسید، پپتیدها، هیالورونیک اسید، عصاره جلبک

محصولات ضد پیری این برند مانند کرم دور چشم و محصولات ضد آکنه، لاین های متنوعی دارد که در مقاله ای جداگانه به طور مفصل در مورد هر کدام از آن ها به طور جداگانه توضیح داده خواهد شد.ضد چروک دکتر مورد

 

محصولات ضد آکنه دکتر مورد

ضد آکنه دکتر مورد

محصولات ضد آکنه دکتر مورد با فرمولاسیون ویژه و خاصی طراحی شده است. این محصولات بر پایه مواد موثره و فوق العاده موثر سالیسیلیک اسید ساخته شده اند. این ماده ی موثره به درون لایه های عمقی پوست نفوذ می کند و موجب برطرف شدن آکنه می شود. سالیسیلیک اسید نه تنها جوش و آکنه را درمان می کند بلکه با لایه برداری از پوست موجب شفافی پوست می شود و مانع از ایجاد جوش های سر سیاه و زیر پوستی می شود. مواد موثره ی دیگری از جمله هیدروژن پر اکساید و مواد ضد التهابی در ترکیب با سالیسیلیک اسید بکار برده می شوند. این مواد در ترکیب با یکدیگر تاثیر فوق العاده ای بر روی پوست خواهند داشت.


معرفی دوکری، محصولات مراقبت از پوست و مو را در مجله زیبایی روژه مشاهده کنید.

محصولات ضد لک دکتر مورد

ضد لک دکتر مورد

محصولات و انواع کرم ضد لک دکتر مورد که به نام انحصاری وایت بریلیانس شناخته می شوند با فرمولی انحصاری ساخته شده اند که نه تنها موجب شفافی و درخشندگی پوست می شوند بلکه موجب ترمیم پوست و جوان سازی پوست نیز می شوند. مواد موثره این محصولات عبارتند از: ویتامین c (قویترین آنتی اکسیدان و ضد لک)، گلوکزآمین هیدروکلراید (رطوبت رسان و کنترل کننده ملانین)، عصاره جلبک های دریایی، اوره و عصاره های گیاهی از جمله انگور و توت سفید.

محصولات درمان قرمزی پوست دکتر مورد

ضد قرمزی دکتر مورد

روزاسه، حساسیت، خشکی و قرمزی پوست از جمله نگرانی های  پوستی است که نه تنها ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه در اعتماد به نفس فرد و فعالیت های اجتماعی افراد نیز تاثیر دارد. محصولات درمان قرمزی پوست به منظور بهبود التهاب و قرمزی پوست و لطافت پوست فرموله شده اند تا از پوست در برابر عواملی مثل شوینده ها، موبرها و برخی محصولات آرایشی و بهداشتی که موجب تحریک پوست می شوند محافظت کند.

محصولات مخصوص آقایان دکتر مورد

محصولات آقایان دکتر مورد

پوست صورت آقایان به دلیل شیو کردن دچار مشکلاتی از جمله خراش، التهاب، جوش و موهی زیر پوستی می شود. این برند برای درمان و پیشگیری از این مشکلات پوستی محصولاتی را برای آقایان طراحی کرده است تا بتوانند با خیال راحت صورت خود را شیو کنند و دیگر نگران عوارض بعد از شیو نباشند. این محصولات با لایه برداری ملایم پوست مانع از ایجاد جوش و موهای زیر پوستی می شوند، همچنین موجب کاهش التهابات پوستی و قرمزی ناشی از شیو می شوند. این محصولات با خاصیت آب رسانی به پوست موجب تقویت و ترمیم پوست نیز می شوند.

محصولات مراقبت از بدن دکتر مورد

محصولات بدن دکتر مورد

از شایع ترین مشکلات پوستی سلولیت و استرچ مارک ها (ترک های پوستی) هستند که به اشتباه مشکلات چاقی شناخته شده اند و بسیاری از خانم ها به آن ها دچار می شوند. اما یکی از دلایل اصلی ایجاد این مشکلات پوستی ضعیف شدن پوست است. این برند برای درمان و بهبود این مشکلات محصولات موضعی را فرموله کرده است که موجب آب رسانی به پوست و تقویت بافت سلولی پوست می شود، بنابراین باعث می شود تا پوست یک دست و لطیف شود.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.