تاریخ امروز10 فروردین 1403

دوکری، محصولات مراقبت از پوست و مو

دوکری برند معتبری است و بیش از 85 سال است که تلاش دارد تا با شیوه‌های نوین و خلاقانه مشکلات پوست و مو را برطرف کند. رویکرد دوکری یک رویکرد علمی مبتنی بر علم و دانش متخصصان پوست و مو و آزمایشهای انجام شده توسط این افراد است که سعی می‌کنند با آزمایش، نظارت، تحقیقات منظم و تفکر انتقادی نسبت به مطالعات پیشین همواره روش‌ها و ترکیبات نوینی را پیدا کنند.

در کنار این‌ها، دوکری با مطالعات بالینی، انتشار یافته‌های علمی و مشارکت در کنفرانس‌ها و سمپوزیوم‌های تخصصی سعی می‌کند در کنار جامعه علمی باشد تا با حمایت آنها بتواند نیازهای مشتریانش را به بهترین شکل برطرف کند.

دوکری می‌خواهد تا جایی که ممکن است به مشتریانش نزدیک باشد و به همین دلیل در بیش از 60 کشور دنیا حضور فعال دارد. در دسترس بودن و پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان باعث شده که بتوانند برای هر نوع پوست و مو با هر مشکلی بهترین راه حل را ارائه دهند.

تاریخچه دوکری

همه چیز در دهه 1930 آغاز شد، مدتها قبل از جنگ جهانی دوم … این مسیر با آلبرت دوکری، پسر یک متخصص پوست، آغاز شد، زمانی که او متوجه کیفیت متوسط شامپوهای موجود در سالنهای آرایش مو شد.  در آن زمان شامپوها با استفاده از پودر صابون ساخته شده و قبل از شستشو باید در آب حل می‌شدند. در ساخت این صابون‌ها از مواد قلیایی استفاده می‌کردند که باعث آسیب به مو و پوست سر می‌شد. آلبرت دوکری طراحی و ساخت اولین شامپوی بهداشتی را آغاز کرد و آن را در بازار تحت نام تجاری Lik SAVONS عرضه کرد. دوکری از مواد شاخصی در تهیه شامپوهایش استفاده کرد و شامپوهایی تولید کرد که از عصاره بابونه برای موهای بور، عصاره پاناما (موهای چرب)، تخم مرغ (موی طبیعی) تشکیل می‌شدند. این محصولات جدید با کیفیت و اصل بودند. پس از مدتی محصولات بیشتری با توجه به نیازها و مشکلات مو و پوست سر ارائه کرد که توجه بسیاری از مشتریان و متخصصین زیبایی و سلامت را به خود جلب کرد. با این حال، دوکری در این نقطه متوقف نشد. سال 1985 سال شناسایی یک بازار جدید بود: بازار مراقبت از پوست و راه اندازی خط تولید محصولات Ictyane  که اولین کرم آبرسان برای جبران اثر خشک شدن درمان آکنه بود. این کرم بیش از 25 سال است که بسیار محبوب و پرطرفدار است و در کنار آن نیز، محصولات بی‌نظیری مانند کرم دور چشم، ضد لک و موارد این چنینی نیز به چشم می‌خورد. آزمایشگاه های تخصصی دوکری در حال حاضر بیش از 60 نوع محصول برای مراقبت از پوست، پوست سر و مو ارائه می‌دهند.


مقاله جذاب محصولات فیتو، محصولات مراقبت از مو را در مجله زیبایی روژه بخوانید.

یک نگرش نوین و خلاقانه

آلبرت دوکری پس از “اختراع” شامپوهای آماده و درمانی، کسب و کار خود را “تولید محصولات آرایشی بهداشتی مو” نامید.

او کاملا یک انسان آگاه و آینده نگر بود و به خوبی درک کرد که برای فروش محصولاتش به داروخانه‌ها نیاز دارد نه سوپرمارکت‌ها. و همین همکاری دائمی با داروخانه‌ها به دوکری فرصت داده تا در این مسیر با یک رویکرد علمی ادامه دهد. دوکری فرصت همکاری با مرکز تحقیقات پوست Pierre Fabre را دارد، اما در عین حال با متخصصین بهداشت، پزشکان متخصص و داروسازان نیز همکاری می‌کند. آزمایشگاه‌های تخصصی پوست دوکری همه تحقیقات خود را به سلامت و زیبایی مو و پوست اختصاص می‌دهند.

یک رویکرد علمی

آزمایشگاه های پوست دوکری روش‌ها و تکنیک‌های علمی خود را عملی می‌کنند. یکی از دغدغه‌های اصلی آنها در این تحقیقات این است که به درک کاملی از مکانیزم‌های مو و پوست هنگام بروز بیماری‌ها و مشکلات مشخص برسند.

به جهت همکاری با مرکز تحقیقات Pierre Fabre و متخصصان برتر در این زمینه، یک نظارت دائمی علمی در آزمایشگاه‌های پوست دوکری وجود دارد که باعث می‌شود تا بهترین راه حل‌های سازگار برای رفع نیازهای مو یا پوست مصرف کنندگان را پیدا کنند.

آزمایش‌های بالینی

تمامی محصولات دوکری نتیجه یک برنامه دقیق و منظم برای توسعه و بهبود مواد تشکیل دهنده هستند و بدون ارزیابی بالینی ارائه محصول به پایان کار خود نمی‌رسد. اثربخشی و ماندگاری خاصیت محصولات همیشه با مطالعات بالینی و تحت نظارت متخصصین پوست تأیید می‌شود تا کیفیت محصولات کاملا تایید شود. فرمول نهایی همیشه با توجه به بالاترین استانداردها و حصول اطمینان از کیفیت ثابت و کارایی مطلوب حاصل می‌شود.

احترام به طبیعت

آزمایشگاه‌های پوست دوکری، دنباله‌روی یک کمپین فعال زیست محیطی هستند تا تاثیرات زیست محیطی شامپوهای خود را به حداقل برسانند.

پس از تجزیه و تحلیل چرخه عمر شامپو، آزمایشگاه های پوست دوکری به یک فرمول برای بهینه‌سازی محصول رسیدند. فرمولی که بدون کاهش کارایی، خواص آرایشی بهداشتی شامپو و عطر و رایحه اصلی آن را حفظ می‌کرد و باعث عمر بیشتر محصول میشد. همچنین این شامپوها را در بطری‌های قابل بازیافت عرضه کردند.


برای مشاهده مقاله معرفی محصولات برند اورلن پاریس کلیک کنید.

در سال 2012، آزمایشگاه‌های پوست دوکری تصمیم گرفتند فعالیتهای بیشتری در زمینه حفظ محیط زیست داشته باشند و بر روی این مساله بیشتر سرمایه‌گذاری کنند. بنابراین، با شرکت در پروژه زانبال، 100٪ از گازهای گلخانه‌ای ناشی از تولید سری محصولات Extra Gentle را جبران می‌کنند.

محصولات دوکری

دسته‌بندی محصولات مراقبت از پوست و موی دوکری

محصولات مراقبت از پوست:

  • محصولات مخصوص پوستهای خشک و مستعد آلرژی
  • محصولات مخصوص پوستهای زبر و تحریک پذیر
  • محصولات مخصوص پوستهای چرب
  • محصولات ضد لک
  • محصولات مخصوص درمان بیماری کلاه گهواره در نوزادان

محصولات مراقبت از مو:

  • محصولات ضد ریزش و کاهش مو
  • محصولات ضد شوره
  • محصولات مخصوص موهای نرمال
  • محصولات مخصوص موهای چرب
  • محصولات مخصوص موهای خشک
  • محصولات مخصوص پوست سر حساس
  • محصولات ضد شپش
  • مکمل‌های غذایی

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.