تاریخ امروز10 فروردین 1403
راهنمای رشد سریع موها در یک ماه

راهنمای رشد سریع موها در یک ماه

راهنمای نحوه رشد سریع مو سر به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاه‌ترین زمان موهایی پرپشت داشته باشید. بدون شک خیلی از ما این شرایط را تجربه کرده‌ایم: با تغییر فصول و به خصوص در آستانه سال نو تصمیم می‌گیریم که در ظاهر خود یک تغییر اساسی ایجاد کنیم و در این میان، یکی از راه‌هایی که انتخاب می‌کنیم کوتاه کردن موهایمان است. اما پس از مدتی و برای مثال زمانی که به یک مهمانی دعوت می‌شویم، دلمان برای موهای بلند خود تنگ می‌شود و آرزو می‌کنیم ای کاش موهای بلندی داشتیم تا می‌توانستیم به حالت‌های متفاوت آن را درست کنیم و حتی به رشد سریع موها در یک هفته نیز برسیم. خبر خوب این است که راه‌هایی وجود دارد تا به شما کمک کند هرچه سریع‌تر موهای خود را بلند کرده و دوباره حس شادی در شما ایجاد شود. پس نکات و راهنمای رشد سریع موها در یک ماه را که در ادامه مطرح می‌کنیم را رعایت کرده تا به زودی موهایی زیبا و بلند را تجربه کنید.

البته ناگفته نماند که در پایان این موارد، برخی از بهترین محصولات مراقبت از مو را که بیشترین تاثیرگذاری ممکن در این امر را دارند، معرفی خواهیم کرد تا در مدت زمان کمتری به هدفتان برسید و رشد سریع مو در خانه را تجربه کنید.

 

راهنمای نحوه رشد سریع مو سر در یک ماه

 

به یاد داشته باشید که موهایتان یک شبه رشد نمی‌کنند

اولین مورد از راهنمای رشد سریع موها در یک ماه، عجله نداشتن است. موها معمولا حدود یک تا دو سانتی‌متر در ماه رشد می‌کنند و این تنها در صورتی است که در شرایط کاملا سالم باشند و به دلایل مختلف از وسط قطع نشوند. بنابراین اولین قدم این است: تمرین صبر.

 

نوک گیری؛ راهنمای نحوه رشد سریع مو سر در یک ماه به شمار می‌آید

قیچی کردن نوک موها به طور مرتب و در فواصل زمانی مشخص، باعث رشد سریع‌تر موها نمی‌شود اما منجر به سالم ماندن نوک موها شده و از موخوره و قطع شدن ساقه مو در حین رشد جلوگیری خواهد کرد؛ این مساله به داشتن موهای بلند سالم کمک می‌کند. پس هر 10 تا 12 هفته حدود یک الی یک و نیم سانت از نوک موهای خود را بزنید.

 

پس از شامپو ، حتما از انواع نرم کننده مو استفاده کنید

در طول زمان بر اثر رنگ کردن مرتب موها و یا استفاده از سشوار و حالت‌دهنده‌ها، موها خشک شده و ساقه آن‌ها نزدیک می‌شود. نرم کننده مو ، چربی و پروتئین لازم برای ساقه مو را تامین کرده و از آسیب بیشتر به کوتیکول مو جلوگیری خواهد کرد و در نتیجه به داشتن موهای بلند سالم کمک می‌کند.

 

هربار که دوش می‌گیرید، موهای خود را شامپو نکنید

اگر واقعا می‌خواهید موهای بلند زیبایی داشته باشید و به رشد سریع موها در زمان کوتاه دست پیدا کنید، هر بار که دوش می‌گیرید از نرم کننده استفاده کنید و هرگز آن را پشت گوش نیاندازید اما تا جایی که می‌توانید کمتر از شامپو استفاده کنید. زیرا شامپو همان‌طور که آلودگی‌ها را از روی مو پاک خواهد کرد، چربی‌های لازم برای سالم ماندن مو را هم از بین می‌برد. حتی وقتی از شامپو استفاده می‌کنید، هم آن را به کف سر خود بمالید و اجازه دهید مقدار کمتری از آن به ساقه موهایتان برسد.


برای داشتن موهایی زیبا و درخشان، به مقاله چگونه موهای درخشان داشته باشیم؟ سر بزنید.

 

آبکشی با آب سرد راهنمای نحوه رشد سریع مو سر در یک ماه به شمار می‌آید

اگر آب سرد بر روی لایه خارجی موهای شما قرار بگیرد به حفظ رطوبت در مو و جلوگیری از آسیب در مقابل حرارت کمک می‌کند. این کار را برای چند ثانیه انجام دهید تا تفاوت زیادی را به مرور زمان ببینید.

 

استفاده از انواع ماسک مو و روغن‌های طبیعی؛ راهنمای نحوه رشد سریع مو سر در یک ماه

جالب است بدانید رشد سریع موها با روغن زیتون و موارد این چنینی نیز امکان‌پذیر است. موهایی که به زیر شانه‌هایتان می‌رسند به رطوبتی بیش از رطوبت نرم‌کننده‌ها نیاز دارند و باید هر هفته توسط ماسک مو و انواع روغن مو طبیعی آبرسانی و تغذیه شوند. همان طور که گفتیم، شما می‌توانید از انواع روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن بادام استفاده کنید. قبل از شامپو کردن موهای خود، آن‌ها را روی سر ماساژ داده و برای حداقل 10 دقیقه به حال خود رها کرده و سپس بشویید.

 

از مکمل‌های تقویت کننده مو استفاده کنید

بدن شما برای رشد موهای جدید به بسیاری از مواد مغذی حیاتی از جمله پروتئین، انواع ویتامین و مواد معدنی نیاز دارد. به رژیم غذایی خود نگاهی بیندازید؛ زیرا یک رژیم غذایی معمول، ممکن است مقدار مناسب مواد مغذی لازم برای تقویت و رشد موها را در بر نداشته باشد. بنابراین باید از این مکمل‌ها استفاده کنید. برای انتخاب درست آن‌ها و میزان مصرف مناسب، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 

بالش پنبه‌ای خود را عوض کنید

یکی دیگر از موارد راهنمای نحوه رشد سریع مو سر در یک ماه، استفاده از بالش مناسب است. بهتر است از یک بالش سیلک یا ساتن استفاده کنید. این بالش‌ها نرم‌تر هستند و اصطحکاک کمتری برای موهای شما ایجاد می‌کند. در نتیجه زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، موهایتان ژولیدگی و گره خوردگی کمتری داشته و آسیب کمتری دیده است.

 

هرگز، موهای خود را در یک حوله بزرگ و زمخت نپیچید

 این کار باعث شکست و آسیب زیادی به موهایتان می‌شود. موهای شما در تمام فیبرهای بافته شده این حوله‌ها گرفتار شده و به خصوص تمام موهای نازک و آسیب‌پذیر اطراف صورت، آسیب دیده و یا قطع می‌شوند. به جای آن‌ها، از حوله‌های فوق‌العاده نازک و نرم برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید.


برای سلامت حداکثری موهایتان، مقاله آنچه باید هنگام شستن موها رعایت کنید را مطالعه کنید.

 

در راهنمای نحوه رشد سریع مو سر در یک ماه ؛ موهای خود را با کش نبندید

اگر می‌خواهید موی بلند و سالمی داشته باشید تا جایی که امکان دارد از دم اسبی کردن موها و بستن با آنها با کش خودداری کنید. به خصوص اگر موهای دکلره یا بسیار خشکی دارید، آسیبی که این کار میزند در حدی است که مو از نقطه‌ای که کش بسته می‌شود، قطع خواهد شد. بنابراین ترجیحا موهای خود را با کلپسی کوچک در پشت سر خود جمع کنید.

 

در راهنمای نحوه رشد سریع مو سر ؛ از دستگاه‌های حرارتی کمتر استفاده کنید

تا جایی که امکان دارد از سشوار، اتوی مو و بابلیس استفاده نکنید و یا بین هر بار استفاده از آنها فاصله زیادی بیاندازید. حرارت این وسایل کراتین سطح مو را از بین برده و منجر به خشکی مو می‌شود. پس برای داشتن موی بلند سالم و درخشان، این مورد را حتما رعایت کنید.

 

معرفی بهترین محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو

1- شامپو ضد ریزش مو اینسایت

شامپو ضد ریزش مو اینسایت با بهره گیری از این ترکیبات غنی به خوبی قادر به درمان مشکل ریزش موها بوده و خاصیت تقویت کنندگی قوی برای تارهای مو دارد. شامپو ضد ریزش اینسایت آرام بخش پوست سر است و حس طراوت و تازگی را بعد از هر بار استفاده به ارمغان می‌آورد. بر خلاف شامپوهای معمول ضد ریزش، در شامپو اینسایت ضد ریزش کافئین به عنوان تنها عامل ضد ریزش مو در نظر گرفته نشده است. بلکه همان‌طور که دیدید مجموعه‌ای از ترکیبات در کنار هم اثرگذاری شامپو insight را شکل داده‌اند.

  • تقویت کننده و مغذی
  • موثر در رفع ریزش موها
  • حاوی ترکیبات گیاهی و طبیعی
  • تغذیه رسان و ضد التهاب
  • حاوی عصاره شاه بلوط هندی
چگونه در یک ماه موهای خود را بلند کنیم

خرید شامپو ضد ریزش مو اینسایت

2- شامپو ضد ریزش مو ناندل راهنمای رشد سریع موها در یک ماه

شامپو و قطره ضد ریزش ناندل با در برداشتن انواع ترکیبات موثر و با استفاده از تکنولوژی نانو، موجب طولانی شدن فاز رشد موها (آناژن)، به تاخیر افتادن ورود موها به فاز ریزش (تلوژن) و همزمان، افزایش ضخامت و مقاومت موها می شوند. استفاده همزمان از شامپو و قطره ضد ریزش ناندل، درکنار شویندگی مناسب و موثر، موجب افزایش جذب و اثرات ترکیبات فعال قطره شده و در نهایت تمامی نیازهای پوست و موی سرِ مشکلدار، برآورده خواهد شد.

  • افزایش خونرسانی
  • ضد ریزش مو و تقویت کننده فولیکول
  • ضد التهاب و آنتی اکسیدان
  • تسکین بخش
  • افزایش ضخامت موها
شامپو ضد ریزش ناندل

قیمت شامپو ضد ریزش ناندل

3- شامپو ضد ریزش مو ام کیو MQ

ساختار شامپو ضد ریزش مو ام کیو MQ به گونه ای است که پاک کننده ای مناسب برای انواع موها به شمار می رود. این شامپو عوامل مضر را از موها و پوست سر پاکسازی کرده و موها را برای تأثیرگذاری هر چه بیشتر سرم ضد ریزش مو ام کیو MQ آماده می سازد. با استفاده از شامپو ضد ریزش مو ام کیو MQ به صورت مداوم می توان به درمان ریزش مو و جلوگیری از بازگشت مجدد آن کمک شایانی نمود.

  • کنترل کننده ریزش مو
  • افزایش دهنده خونرسانی به کف سر و محرک رویش مجدد مو
  • ترمیم کننده تار مو و تقویت فولیکول مو
  • با خاصیت پاک کنندگی مناسب جهت آماده سازی پوست سر به منظور جذب بهتر سرم ضد ریزش
  • تنظیم چربی و رطوبت پوست سر
راهنمای رشد سریع موها در یک ماه

خرید شامپو ضد ریزش ام کیو

4- شامپو آلپسین مدل Caffeine C1 راهنمای رشد سریع موها در یک ماه

شامپو آلپسین مدل Caffeine C1 با تمرکز بر رفع ریزش موها، از خواص کافئین برای درمان این مشکل مو کمک گرفته و توانسته است تأثیرات مطلوب را طی مدت کوتاهی پس از استفاده بر روی موها مشهود سازد. کافئین موجود در این محصول با مهار هورمون تشدید کننده ریزش مو، به میزان بالایی از سرعت ریزش موها کاسته و موجب تقویت پیاز مو خواهد شد.

  • تحریک کننده رویش مجدد موها
  • حاوی کراتین برای تقویت عمقی ریشه مو
  • استفاده از کافئین جهت رفع ریزش مو
  • افزایشی اکسیژن رسانی به پیاز مو
  • افزایش ضخامت و استحکام تارهای مو
راهنمای رشد سریع موها در یک ماه

خرید شامپو آلپسین سی وان

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. amirali پاسخ

    سلام
    من ۱۴ سالمه و همیشه موی بلند ارزوم بود ولی بخاطر مدرسه نمیتونستم بلند کنم اما امسال مجازی شده کاملا خیلی دوست دارم برای عید بتونم موهامو گوجه ای ببندم میتوید کمکم کنید

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      برای یک دوره از شامپو آلپسین c1 استفاده کنید تا نتیجشو ببینید.

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      میتونید با استفاده از شامپو و محصولات نرم کننده مخصوص موهایتان این کارو انجام بدید

      1. مریم پاسخ

        سلام وقت بخیر من ریزش موی شدید دارم فکر میکردم با کوتاه کردن بهتر میشه اما تاثیری نداشت تمام محصولات ریزش موی موضعی و خوراکی رو مصرف میکنم چه روغن و نرم کننده ای برای موهام بگیرم ؟

        1. مبینا رائیجی پاسخ

          سلام دوست عزیز
          می تونید از شامپو آلپسین مدل Caffeine C1 و یا شامپو ضد ریزش مو ناندل
          استفاده کنید. در نظر داشته باشید که محصولات درمانی باید به صورت دوره ای
          مورد استفاده قرار بگیرن

  2. نیوشا پاسخ

    سلام من موهای بلند و لختی داشتم جنسیت موهام کمی چرب هست و من موهامو پسرونه زدم حالا دلم میخاد موهای بلند داشته باشم اگه راهکاری دارین که بتونم رشد موهامو خیلی سریع کنم بهم بگین خاهش میکنم

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      همه راهکارهایی که در این مقاله گفته شدن، طبق تحقیق و بررسی دقیق صورت گرفتن و اگه همین روش‌ها رو پیش بگیرین، قول میدم که به نتیجه میرسین

  3. فاطمه پاسخ

    سلام من موهام هم کم پشته هم کوتاه همم این که رشدش کمه چیکار کنم زودتر بلند شه ؟

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      بدون شک یکی از بهترین راه ها استفاده از شامپوهای پرپشت کننده و حجم دهنده است

  4. غزاله پاسخ

    سلام
    بابت مطالب مفیدتون واقعا ممنونم
    من یکی دو سال پیش که مدرسه میرفتم واقعا وقت نداشتم که موهامو بلند کنم ولی الان که دانشجوام و مجازی شده کلاسا راحت تر و بهتر میتونم بلند کنم موهام رو
    می خواستم ببینم که درمان موهای چرب چجوریه تا بعدش بلندشون کنم و واقعا به خاطر موهای چربم دارم اذیت میشم، به خاطر همین موهام رو پسرونه زدم
    لطفاً کمک کنید

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      به دلیل نوع موهایی که دارین، باید از شامپوهای حجم دهنده مخصوص موهای چرب استفاده کنید تا هم موهاتون در طی دوره بلند کردن، دچار ریزش نشه
      و هم از چرب شدنشون کاسته بشه

  5. سارا پاسخ

    سلام
    من الان دو سال هست مو هام تازه ۴ سانتی متر بهشون اضافه شده نمیدونم چکار کنم مو های من خشک هست و کم پشت بخاطر همین خیلی ریزش میکنن میشه راهنمایی کنید چطوری مو های پر پشت و بلند و نرمی داشته باشم

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باتوجه به نوع موهایی که دارین، باید از شامپوهای پرپشت کننده مخصوص موهای خشک استفاده کنید تا پس از چند ماه، به تدریج نتیجه مناسبی بگیرین
      علاوه بر این، پیشنهاد می کنیم از محصولات یا سرم های تقویتی هم استفاده کنید تا نتیجه زودتر حاصل بشه

  6. سارا پاسخ

    سلام
    من مو هام کم پشته و خیلی هم خشکه و الان ۲ سال میگذره فقدر ۴ سانتی متر بهشون اضافه شده و خیلی هم ریزش دارند چکار کنم که مو های نرم و بلند و پر پشتی داشته باشم

  7. ... پاسخ

    سلام
    من موهای بلند و لختی داشتم و بخاطر اینکه مو هام خیلی زود می ریخت مجبور شدم مو هام و کوتاه کنم لطفا اگه میتونید کمکم کنید تو یک یا دو ماه مو هام زود رشد کنند ممنونتون میشم❤

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      بهترین راه حل اینه که در کنار شامپو، از محصولات ترمیم کننده مو استفاده کنید. پس بهتره اول نوع موهاتون رو تشخیص بدین و بعدا یک شامپوی مناسب و یک محصول تقویت کننده مکمل تهیه کنید تا خیلی زود به نتیجه دلخواه برسین

  8. نرگس پاسخ

    سلام ببخشید موهای من ریزش دارن پرپشت هستن اما دوس ندارم ریزش داشته باشند از روغن بادام و ماسک مو استفاده کنم تقویت میشه ؟

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ابتدا نوع موهاتون رو تشخیص بدین
      بعدش از محصولات نام برده مخصوص موهایتان استفاده کنید تا از ریزش مو جلوگیری بشه

  9. ناهید پاسخ

    سلام میخواستم بگم من موهام خیلی کوتاهه و رشد هم ندارم ومن تا الان موهام حتی یک سانت بلند نشده همه مسخرم میکنن 😭😭😭 میشه کمکم کنید دیگه دارم دیونه میشوم

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ابتدا باید نوع موهاتون‌رو بدونیم تا بتونیم یک شامپوی تقویتی و حجم دهنده بهتون پیشنهاد بدیم

      1. مهسا پاسخ

        سلام خوبین من موهام اصلا رشد نداره یعنی بگم یک سانت بلد شده اصلا و به هیچ انوان بلد نمیشه موهام نه چربه نه خوشک لطفا ازتون میخوام راه نمیای کنید لازم باسه کلی شانپو میخرم ممنون ؟

      2. علی احمدی پاسخ

        باسلام من من ۱۴ساله هستم و اینکه من همیشه مو هام رو با اب گرم میشستم و اینکه بعد از ۲روز مو هام چرب میشد و به خاطر همین بعد از یه مدت با اب سرد مو هام رو شستم بعد دیدم که دیگه موهام چرب نمیشه و کمتر میشه سشوار هم اصلا نمی‌کشم به موهام ولی حالا با این وضعیت موهام کمتر رشت می‌کنه باید چه کنم کنم من می‌خوام تو دو ماه مو های بلند داشته باشم و اینکه از چه چیزی استفاده کنم و از چه ویتامین هایی

      3. علیرضا احمدی پاسخ

        باسلام من من ۱۴ساله هستم و اینکه من همیشه مو هام رو با اب گرم میشستم و اینکه بعد از ۲روز مو هام چرب میشد و به خاطر همین بعد از یه مدت با اب سرد مو هام رو شستم بعد دیدم که دیگه موهام چرب نمیشه و کمتر میشه سشوار هم اصلا نمی‌کشم به موهام ولی حالا با این وضعیت موهام کمتر رشت می‌کنه باید چه کنم کنم من می‌خوام تو دو ماه مو های بلند داشته باشم و اینکه از چه چیزی استفاده کنم و از چه ویتامین هایی استفاده کنم

  10. مائده پاسخ

    سلام ببخشید من باید چیکار کنم که موهای بلندی داشته باشم
    موهام کپ دخترونه هست و اینکه خیلی وقته کوتاه کردم ولی هنوز رشدی نداشته چیکار کنم که خیلی سریع رشد کنه ؟؟
    در ضمن من موهام خیلی وز و خشک هست میشه یه راهکار بدین ؟.،

    1. دانیال شاطرپور پاسخ

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد می کنیم باتوجه به نوع موهایی که دارید، از محصولات تقویت کننده و حجم دهنده داخل سایت استفاده کنید

  11. فاطمه اسماعیلی پاسخ

    سلام خسته نباشید. من هر بار مو هام را کوتاه کردم یه چند سال طول می‌کشید که حداقل به شانه ها برسه. و الان موهام تا پایین شانه هام هست و خیلی دوست دارم موهام بلند بشه میشه بگید از چه شامپویی استفاده کنم؟

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز.
      ممنون از شما. روغن مو و یا سرم مو محصولاتی هستند که
      می تونن برای تقویت موهاتون مناسب باشند که
      می تونید از فروشگاه روژه تهیه نمایید.

  12. مهدی پاسخ

    سلام موهای وسط سر خیلی نازک و کم پشت شده چیزی برای درست کردنش هست راهی شامپویی نمیدونم دارویی خیلی دوست دارم موهای وسط سرم مثل قبل بشه

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز.
      شما باید از یک شامپو ضدریزش استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما
      استفاده از شامپو ضد ریزش مو ام کیو MQ و شامپو آلپسین مدل C1 هست
      که می تونه تاثیر خیلی خوبی در رشد موها داشته باشه.

  13. ناشناس پاسخ

    سلام من موهام خیلی پرپشته اما خشکه موقتی از حموم میام بیرون پف می‌کنه و همیشه باید ببندم آخه موهام خشکه واکه باز باشه زشته بلندم میشه چیکار کنم

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز.
      برای درمان خشکی موهاتون باید از ماسک موهای داخل حمام استفاده کنید.
      و بعد از حمام هم به موهاتون روغن و یا سرم مو مناسب بزنید.

  14. Spideh پاسخ

    سلام ی سوال داشتم
    من موهام زود چرب میشه
    و کم پشت هست
    ریزش و شوره هم داره
    موخوره هم میگیره چه قرص و شامپوهایی استفاده کنم که واقعااا تاثیر داشته باشه .چجوری استفاده کنم طرز استفاده؟

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز.
      برای حل مشکل شما پیشنهاد می کنیم از یک شامپو ضدریزش و یک ماسک موی داخل حمام
      برای تغذیه موهاتون استفاده کنید. و بعد از حمام هم روغن و یا سرم مو به موهاتون بزنید.

      1. Spideh پاسخ

        اینارو انجام بدم واقعا موهام خوب میشه؟
        میخوام موهام پرپشت و بدون موخوره باشه
        چیکار کنم؟

        1. مبینا رائیجی پاسخ

          سلام.
          بله. البته علت کم پشتی موها و همینطور موخوره می تونه به عوامل مختلفی مربوط باشه
          که باید اول علت رو پیدا کنید. فراموش نکنید که رسیدگی به موها باید همیشگی باشه
          چون مو دائما نیاز به تغذیه و آبرسانی داره تا دچار موخوره و خشکی نشه.

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز.
      میشه گفت مزوتراپی مو بدون عوارضه و می تونه نتایج امیدوارکننده داشته باشه.
      به شرط اینکه شرایط شما تحت نظر یک پزشک متخصص بررسی بشه.

  15. مریم پاسخ

    سلام من موهام رو تا گردنم کوتاه کردم چون موخوره داشت و میریخت چرب یا خشک هم نیست معمولیه اما دلم میخواد زودتر بلندبشه اگه میشه راهنمایی کنیید که چه چیزایی استفاده کنم تا هم وزنباشه و موخوره نداشته باشه

    1. مبینا رائیجی پاسخ

      سلام دوست عزیز.
      رسیدگی به موها باید دائمی باشه. شما اول باید از یک شامپوی ضدریزش
      استفاده کنید و بعد از اون باید ماسک مو به موهاتون بزنید تا تغذیه بشه
      و از خشکی و موخوره جلوگیری کنه. در نهایتم می تونید با استفاده از سرم یا روغن مو
      محافظت از موها رو بیشتر کنید و مراقبشون باشید

        1. مبینا رائیجی پاسخ

          برای ریزش موهاتون می تونید از شامپو ضد ریزش آلپسین و یا شامپو ضد ریزش سریتا(قیمت مناسب)
          استفاده کنید. برای درمان موخوره با توجه به شرایطتون هم می تونید از روغن آرگان گلد نلی و یا
          روغن مو کامان(قیمت مناسب) استفاده کنید.

  16. بیتاسحوری پاسخ

    سلام من موهای چربی دارم ولی به خاطرچربی بلند نمیشه چکار بایدکنم چه نوع شامپو برای موهام خوبه

  17. هستی پاسخ

    سلام و عرض ادب
    من بخاطر کم کاری تیروئید شدیدی که داشتم؛موهام شروع به ریختن کرد جوریکه فقط یک سوم موهام موند.جاهای مختلف خوندم اگه مو بخاطر تیروئید بریزه دیگه رشدنمیکنه!این حرف درسته؟و چه محصولی استفاده کنم؟؟(موهام چربه و مجعده)
    ممنون….

  18. مریم پاسخ

    سلام موهام تا رو شونه هام هست متاسفانه کوتاهشون کردم حالا دوست دارم بلند بشه
    چیکارکنم که درزمان کوتاه بلندبشه یعنی رشد چندبرابری داشته باشه

  19. ب ت چ اصلا:/ پاسخ

    سلام..
    من دو ماهه موهامو پسرونه زدم تا الان کلا یکی دو سانت رشد داشته طرز مقنعه هم لحاظ مدرسه خیلی چراغ کلا تصمیم گرفتم کچل کنم خودمو حالا لطفا بگین برای اینکه حداقل جوری بلند شه که هی بسته شه چیکارش کنم واقعا اذیتم.

  20. ب ت چ اصلا:/ پاسخ

    دوماهه موهام ی سانت رشد داشته زیر مقنعه برای مدرسه اذیت میشم موهامو خشک و فرفریع چیکارش کنم؟

  21. سودا پاسخ

    سلام وعرض ادب
    من موهام پر پشت و بلنده ولی خشکن میخوام موهام لخت بشه و وقتی شونه میکنم اذیت نشم چیکار کنم تا موهام لخت بشه وقتی شونه میکنم

  22. maryam پاسخ

    سلام من ۳۳سالمه و آرزوی این رو دارم و داشتم ک موهام بلند بشن ۴سال پیش بخاطر جراحی که داشتم و ریزش شدیدمو پسرونه زدم الان تا شانه هم هست ولی رشد قدی موهام کم هست و کم پشت .چیکار کنم بلند بشن موهام دلم میخواد تا کمرم بشن🥲🥲🥲 جنس مو نازک و تار های ظریف و تموم موخامم سعید شدن متاسفانه🙃

  23. ایدا پاسخ

    سلام من سه ساله موهامو کوتاه کردم بعد ارثی از طرف خانواده مادرم موهام کم پشته میخام بلندشون کنم لطفا سه ساله منتظرم هیچی نشده کمکم کنین🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥲🥲🥲دوس دارم دوباره خرگوشی ببندم واقعا خیلی بده ک تو دبیرستان همه مو بلند خرگوشی گوجه ای من موهام یه چصه❤️‍🩹🥺🥲لطفا راه حل

  24. ایدا پاسخ

    سلام من سه ساله موهامو کوت… اه کردم بعد ارثی از طرف خانواده مادرم موهام کم پشته میخام بلندشون کنم لطفا سه ساله منتظرم هیچی نشده کمکم کنین🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥲🥲🥲دوس دارم دوباره خرگوشی ببندم واقعا خیلی بده ک تو دبیرستان همه مو بلند خرگوشی گوجه ای من موهام یه چصه❤️‍🩹🥺🥲لطفا راه حل

  25. ایدا پاسخ

    کمکم کنین خیلی بده تو دبیرستان موهات کوتاه میخام خرگوشی کنم و.. لطفا کمکم کنینن🥺

  26. مانا پاسخ

    سلام من موهامو کراتین کروم یک ماهه و ریزش خیلی شدید گرفتم چکارکنم ریزش قطع .‌توروخدا کمکم کنید…ریزش توی حمام خیلی خیلی بیشتره

  27. ساینا پاسخ

    سلام من موهام خیلی بلند بود ولی بخاطر شپش کوتاه کردم تا زیر گوش بخدا ۵ ماهه گذشته فقط یکم رشد کرده ، کف سرم زخم شده و خیلی خشکه تازه موهامم سر این قضیه چرب شده آیا میتونم از این محصولات استفاده کنم ؟ تازه موهام از شپش خلاص شده و دارم شامپو برای کف سرم مصرف میکنم .

  28. mina.bagheri8803@gmail.com پاسخ

    سلام من موهام تا کمرم بود که پسرونه زدم چون عادت کرده بودم به موهای بلند الان دارم دیونه میشم هر وقت به آیینه نگاه میکنم دوست دارم موهام تا گردنم بشه و کم تر از یک سال طول بکشه شما میتونید کمکم کنید من واقعا خسته شدم از موهای پسرونم

  29. Taniya Ahmadi پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من موهام رو یک سال پیش کوتاه کردم و هنوز ۱۰سانت هم بلند نشده و خیلی کم هستن باید چیکار کنم؟میشه کمکم کنید؟

  30. Mahshid پاسخ

    سلام وقتتون بخیر من موهامو کپ کوتاه کردم اصلا بهم نمیاد
    ساقه موهام نازکه و جنس موهام معمولیه
    میشه راهنماییم کنین چیکار کنم زودتر رشد کنه چون رشد موهام خیلی کنده

  31. سعیدی پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من موهام به علت موخوره شدید رشد نمیکردند و به همین خاطر پسرونه زدم والان خیلی دلم میخواد موهای بلندی داشته باشم میتونید کمکم کنید

    و جنس موهام هم نرم و لخت هستن ممنون..

  32. s..m پاسخ

    سلام ممنون از مطالب مفید تون
    من عاشق موهام بودم خعلی بلند و پر حجم بود اما هم موخوره زد بهش هم ریزش داد و حجمش کم شد پایین موهامم. بشدت نازک شدع پوست سرم وموهامم چربه متاسفانه نصف موهام تو ی اتفاقی سوخت مجبور شدم ی طرفشو کوتاه کنم الان میخام تا سر شونه کوتاه کنم نظری دارین برای رشد سالم و زدترش ممنون میشم؟

  33. سارا پاسخ

    من هشت ساله موهام پسرونه زدم قبلاخیلی دکلره کردم اصلا موهام رشد نمیکنه همونقد مونده همه نوع قرصی هم خوردم راهی هست😭؟

  34. حسینی پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من ریزش موی خیلی شدیدی دارم دست به موهام میزنم میریزه الان ۲ سال میشه که موهامو زدم و رشد زیادی نداشته و جدیدن موهام خیلی چرب شده و شوره گرفت لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.