تاریخ امروز30 فروردین 1403

شامپو آلپسین c1 بخریم یا شامپو ضد ریزش اینسایت ؟

این دو محصول از محبوب ترین های دسته بندی شامپو ضد ریزش مو هستند. همیشه مقایسه کردن، یکی از بهترین راهنمایی ها برای خرید کالا بوده است. از آنجایی که ویژگی های مشابهی نظیر “ضد ریزش بودن” و  “وجود کافئین” در شامپو آلپسین c1 و شامپو ضد ریزش مو اینسایت دیده می شود، ما سعی کردیم از نگاهی دیگر به مقایسه و بررسی  این دو بپردازیم. همچنین به دلیل مصرف زیاد و خرید بالای شامپو ضد ریزش مو، استفاده از یک راهنمای خرید کمک بزرگی به انتخاب ما برای داشتن مویی سالم می کند. در این مقاله سعی کردیم با تحقیقات و نتایج بدست آمده از میزان خرید این دو محصول در سایت روژه و نظرات مصرف کنندگان، به سوال “شامپو آلپسین c1 بهتر است یا شامپو ضد ریزش اینسایت ؟” پاسخ بدهیم. به علاوه در ادامه به قیمت، نقاط قوت و ضعف و در دسترس بودن آنها اشاره می کنیم. قبل از مقایسه بهتر است بدانیم که شامپو ضد ریزش مو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ با ما همراه باشید.

 شامپوی ضد ریزش مو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

قبل از هرچیز توصیه می کنیم برای شناخت هرچه بیشتر انواع شامپو ها و خصوصیات آن ها به مجله روژه سر بزنید. به زبان ساده می توان گفت شامپویی مناسب است که در سریع ترین زمان ممکن از ریزش دائم موی سر جلوگیری کند. به علاوه نباید به پوست و موی سر آسیبی برسد. عدم وجود ترکیبات تقویت کننده باعث می شود تا مو استحکام کافی برای رشد و ادامه حیات خود را به مرور از دست بدهد. بعضی از محصولات هم هستند که باعث حساسیات می شوند. پوست بعضی از افراد با همه شامپو های ضد ریزش سازگار نیست و ممکن است باعث خارش و یا شوره بشود. برای رفع این مشکل بهتر است تنها به تجربه شخصی خود اکتفا نکنید و از تجربیات مصرف کنندگان آن محصولات استفاده کنید. یک شامپو ضد ریزش خوب جدا از برند و کشور سازنده آن باید قیمت مناسبی هم داشته باشد. یعنی باید مقرون به صرفه باشد. تا برای ما به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل شود.


راهنمای خرید بهترین شامپو مو آسیب دیده را در روژه مگ بخوانید.

مشخصات و ویژگی های شامپو آلپسین C1

بهتر است قبل از شروع مقایسه از 2 محصول شناختی داشته باشیم تا بهتر تفاوت ها را ببینیم. آلپسین c1 یک شامپو ضد ریزش قوی، حجم دهنده و تقویت کننده مو است که مناسب برای انواع مو بوده و در کشور آلمان تولید می شود. این شامپو طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی با مصرف منظم این شامپو مانع ریزش موی خود شده اند. شامپو آلپسین Caffeine C1 سرشار از کافئین است و برای کنترل ریزش مو و برطرف نمودن آن عرضه شده است. همچنین کافئین موجود در این شامپو به سرعت جذب پوست سر و ریشه مو شده و با افزایش گردش خون در اطراف ریشه مو، آن را اکسیژن رسانی و تغذیه می‌کند. این محصول در حجم 250 میلی لیتر و بسته بندی در دار عرضه شده است. برای مشاهده و خرید می توانید به صفحه محصول در سایت روژه وارد شوید.

 

مشخصات و ویژگی های ضد ریزش اینسایت

برند ایتالیایی اینسایت دارای محصولات با کیفیت در سطح جهانی است. شامپو ضد ریزش مو اینسایت هم دارای ترکیبات کنترل کننده ریزش مو است و مشابه شامپو آلپسین C1 مناسب برای همه افراد است. عصاره شاه بلوط هندی موجود در شامپو ضد ریزش مو اینسایت، به عنوان عامل مغذی، تقویت کننده و ضد التهاب قوی برای پوست سر و موها است. کافئین که یک محرک رشد برای مو محسوب می شود نیز در ترکیبات این شامپوی محبوب جای گرفته است. این محصول در بسته بندی های پمپی و بزرگ 500 میلی لیتر و 900 میلی لیتر عرضه شده است که متناسب با حجم بالایی که دارد مقرون به صرفه تر به حساب می آید و می تواند جایگزین خوبی برای شامپو آلپسین C1 باشد. برای بررسی مشاهده و خرید می توانید به صفحه محصول در سایت روژه سر بزنید.

 

مقایسه شامپو آلپسین C1 و ضد ریزش مو اینسایت در یک نگاه

اگه بخوایم دقیق تر این دو محصول رو مقایسه کنیم میتوانیم به حجم آن ها توجه کنیم. شامپو ضد ریزش مو اینسایت در حجم 500 میلی لیتر و 900 میلی لیتر تولید شده است. اما شامپو آلپسین C1 در حجم 250 میلی لیتر عرضه می‌شود. نکته اینجا است که شامپو ضد ریزش اینسایت با توجه به حجم آن به مراتب بیشتر مصرف می‌شود و به مرور تاثیر خود را روی مو و پیاز های آن نشان می دهد زیرا دارای مواد طبیعی و گیاهی است. در مقابل شامپو آلپسین C1 دارای قدرت بیشتری بوده و در مدت زمان کم اثر بخشی سریع تری دارد و برای همین در بسته بندی های 250 میلی لیتری تولید می شود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این به این معنای خوب و بدی این دو محصول محسوب نمی شود و شما باید متناسب با نیز و شرایط هر کدام از این محصول ها را انتخاب کنید.

مورد بعدی که می توان مقایسه کرد میزان کافئین موجود در این دو محصول است. در شامپو آلپسین C1 میزان کافئین بسیار زیاد است که همین امر باعث اثر بخشی سریع و قدرت بالای این محصول می شود. اما  در شامپو ضد ریزش مو اینسایت میزان کافئین به مراتب کمتر است و بیشتر مواد گیاهی موجود جایگزین کافئین شده‌اند برای همین اثر بخشی ملایم تری دارد و در حجم بالا تر در دسترس است.

 

 ویژگی های منحصربفرد این دو شامپو

شامپو آلپسین C1 :

نقاط قوت

  • حجم دهنده موی سر
  • دارای درصد بالای کافئین
  • حاوی کراتین
  • اکسیژن رسانی به پیاز مو
  • مناسب برای انواع مو
  • تحریک کننده رشد مجدد مو
  • قابل استفاده آقایان و خانم ها

ضد ریزش مو اینسایت :

نقاط قوت

  • ضد التهاب
  • فاقد پارابن، سیلیکون و وازلین
  • دارای کمپلکس تقویت کننده
  • حاوی ترکیبات گیاهی و طبیعی
  • عاری از ترکیبات مضر و حساسیت زا
  • مناسب برای انواع مو
  • دارای کافئین

پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید بهترین روغن مو را از دست ندهید.

کارایی و عملکرد

کارایی و عملکرد هردو شامپو تقریبا یکسان است و یک شامپو ضد ریزش قوی محسوب می شوند. اما هر کدام دارای ویژگی هایی دیگری نیز هستند. مثلا برای خریدارانی که مصرف بالایی از شامپوی ضد ریزش دارند، توصیه می شود از شامپو ضد ریزش اینسایت استفاده کنند. برعکس کسانی که نیاز دارند میزان کافئین بیشتری برای تسریع در رشد موهای از دست رفته مصرف کنند از آلپسین C1 استفاده کنند. این مهم نیست که شامپو آلپسین C1 چه ویژگی هایی دارد که شامپو ضد ریزش اینسایت ندارد. نکته اینجا است که ما در این مقایسه این دو محصول به این نتیجه رسیدیم که هر دو شامپویی عالی برای مصرف هستند. میزان خرید مصرف کنندگان، میزان کیفیت و قیمت خوب هر دو شامپو نشان دهنده این است که می توان حتی در نبود یکی از این محصولات از دیگری برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کرد. برای خرید بهتر و بررسی دقیق تر پیشنهاد می کنیم به صفحه خرید آنها مراجعه کنید.

 

نظرات برخی از مصرف کنندگان این دو شامپو

سوالاتی درباره این که کدام شامپو مناسب ما است و چرا باید از شامپو ضد ریزش برای جلوگیری از ریزش موهای سر استفاده کنیم اما اینبار قصد داریم نظرات مصرف کنندگان این دو شامپو را بررسی کنیم.

مصرف کنندگان شامپو آلپسین C1

– شامپو آلپسین برای موهام خوبه؟ نمی دونم چی بزنم برای ریزش موهام!

+ من که زدم بلافاصله ریزش رو قطع میکنه.

+ منم الان در حال استفاده از آلپسین هستم چندبار ازش استفاده کردم ریزشم قطع نشده ولی باز کمتر شده .

+ پوستت چربه یا خشک? مرطوب کنندش چربه یا آبرسان?

+ اگر بیست دقیقه تا نیم ساعت روی موهات باشه و بعد بشوری مشکلی نداره.

+ عزیزم دکتر غدد برو من رفتم الان دوساله اسپرینولاکتون میخورم بهتر شده خدارو شکر

 

مصرف کنندگان شامپو ضد ریزش مو اینسایت

+ می خوام شامپو اینسات بگیرم لطفا تجربایتتون رو برام بنویسید ممنون.

– حدود یکسال هست استفاده میکنم واقعا در کاهش ریزش مو موثر هست

– با توجه به مقدارش قیمتش خوبه و کیفیتش حد نداره

– عالی این شامپو پاک کنندگیش فوق العاده س

– ریزش مو رو خیلی کم میکنه

– قیمت مناسبی داره ولی مو را کمی خشک میکند

– دو دوره که حدود یکسال و نیم هست استفاده کردم خیلی عالیه و بعد از دو ماه خودتون نتیجه خوبشو مشاهده میکنید. افرادی که ریزش شدید دارن کنترل میکنه.

– ازش استفاده کردم همون بار اول حس کردم خون داره تو پوست سرم جریان پیدا میکنه

 

کدام شامپو برای خرید مقرون به صرفه تر است؟

برای خرید، بسته به ویژگی ها و شرایط هر فرد ممکن است انتخاب ها متفاوت باشد. اما در کل باید گفت که هر دو شامپو به جز قیمت و حجم و کمی ترکیبات اضافی، تفاوت خاصی باهم ندارند و هر دو طرفداران زیادی دارند. خیلی از مصرف کنندگان از هردو محصول استفاده کرده اند و تجربه خوبی داشته اند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ممکن است بعضی از شامپو ها به پوست نسازد و یا پوست شما حساسیت زیادی داشته باشد که در این مورد توصیه می کنیم حتما از مشاوران روژه مشورت بگیرید. از نگاه روژه شامپوی اینسات نسبت به حجم و قیمت فعلی، مقرون به صرفه تر بوده و شامپو آلپسین نیز برای تسریع در رشد موهای از دست رفته بسیار مناسب تر است (به دلیل کافئین بالای آن).

 

از کجا سریع این شامپو ها را تهیه کنیم؟

این دو شامپو به صورت قانونی از کشور های آلمان و ایتالیا وارد می شوند. و شرکت ها آن‌ها را در دارو خانه ها و فروشگاه‌های اینترنتی بفروش می رسانند. از این رو وب سایت روژه در سریع ترین زمان ممکن با مناسب‌ترین قیمت این دو محصول محبوب را برای شما عزیزان ارسال خواهد کرد. برای بررسی می توانید به سایت روژه به آدرس ROGEH.com مراجعه کنید و از در دسترس بودن و همچنین قیمت آن مطلع بشوید. همجنین چنانچه این محصولات ناموجود باشند بلافاصله پس از موجود شدن محصولات، روژه در شبکه های اجتماعی خود نظیر اینستاگرام و تلگرام اطلاع رسانی می کند.

لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره شامپو آلپسین C1  و شامپو ضد ریزش مو اینسایت در صفحه این محصولات درج کنید تا دیگران را در یک خرید خوب راهنمایی کنید.

صفحه شامپو آلپسین C1 در سایت روژه

صفحه شامپو ضد ریزش مو اینسایت در سایت روژه

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.