تاریخ امروز1 اردیبهشت 1403

موستلا ، برند مادران و کودکان

موستلا در زمینه‌ی تولید و فروش محصولات مراقبت از پوست، بیشتر از 60 سال تخصص دارد و سال‌ها تحقیق و مطالعه پیرامون فیزیولوژی پوست و مشکلات پوستی داشته تا بتواند محصولات جدیدی برای مراقبت‌های پوستی نوزدان، کودکان و مادران باردار ارائه دهد. موستلا سلامت پوست را تضمین می‌کند و مواد تشکیل دهنده‌ی محصولاتش، سالم، بی‌خطر، موثر و طبیعی هستند. تمامی محصولات از نظر پزشکی و تخصصی آزمایش می‌شوند، ضدآلرژی هستند، با طبیعت سازگارند و موادی مانند پارابن، فتالات یا فنوکسی‌ اتانول که از نظر پزشکی چندان مورد تایید نیستند را ندارند. محصولات موستلا بسیاری از مشکلات رایج پوستی مثل حساسیت یا اگزمای پوشک در کودکان را رفع می‌کند و برای حفظ سلامتی پوست کودکان در شرایط نرمال هم بسیار مناسب و نتایج آن تضمین شده است.

تعهدات موستلا

تعهد به سلامت و ایمن و بی‌خطر بودن، از اصول اساسی برند موستلا است. موستلا از استانداردهای رایج مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی فراتر می‌رود و روش‌هایی را به کار می‌برد که حتی برای نوزادان تازه متولد شده هم کاملا بی‌خطر است. تمامی محصولات مخصوص نوزادان ضدآلرژی هستند و تحت آزمایش‌های مختلف تخصصی پوستی و حتی اطفال قرار گرفته‌اند. محصولات دوران بارداری موستلا نیز سلامت مادر و کودک را طی دوران بارداری، پس از زایمان و در دوران شیردهی ضمانت می‌کنند.

مواد تشکیل‌دهنده‌ی طبیعی و گیاهی

موستلا تلاش می‌کند تا از مواد طبیعی و گیاهی در ترکیباتش استفاده کند و پیوسته فرمول‌های طبیعی بیشتری را ارائه می‌دهد. تیم تحقیق و توسعه‌ی این شرکت همواره در حال انجام مطالعات و پژوهش‌های پوستی هستند تا بتوانند ساختار پوست را بهتر بشناسند و مواد طبیعی را به روش‌های موثرتری برای حفظ سلامت بیشتر و بهتر پوست نوزادان و کودکان به کار برند. دانشمندان و متخصصان پوست موفق شده‌اند تا مولکولی نادر را در قلب میوه‌ی آووکادو کشف کنند و آن را در همه محصولات مخصوص نوزادان خود به کار برده‌اند که به آبرسانی، مراقبت و محافظت از سلول‌های پوستی آنها کمک می‌کند.

بنیاد موستلا

ماموریت بنیاد موستلا این است که از پژوهش‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی با موضوع حل مشکلات کودکان و والدینشان و بهبود زندگی آنها در سراسر جهان حمایت کند.

شرکت مادر موستلا

مالک برند موستلا، لابراتوارهای اکسپنساینس است که یک شرکت و لابراتوار تخصصی تولید محصولات دارویی و بهداشتی مراقبت از پوست است. اگرچه این کمپانی در فرانسه مستقر است اما در سطح بین‌المللی فعالیت دارد و در این زمینه شهرت و اعتبار جهانی دارد.

دسته‌بندی محصولات مراقبت از پوست موستلا

  • محصولات دوران بارداری
  • محصولات مراقبت از پوست کودکان- پوست‌های نرمال
  • محصولات مراقبت از پوست کودکان- پوست‌های خشک
  • محصولات مراقبت از پوست کودکان- پوست‌های بسیار حساس
  • محصولات مراقبت از پوست‌های مستعد آلرژی
  • محصولات مراقبت از نواحی مبتلا به سوزش و خارش
  • محصولات مخصوص تعویض پوشک
  • محصولات مراقبت از پوست در مقابل نور آفتاب
  • محصولات درمان بیماری کلاه گهواره نوزادان
  • عطر موستی

محصولات دوران بارداری

این دسته از محصولات برای حفظ زیبایی پوست مادران و لذت بردن آنها از دوران بارداریشان تولید شده‌اند. تغییرات هورمونی دوران بارداری باعث خشک شدن پوست بسیاری از خانم‌ها می‌شود و تغییرات گردش خون هم باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شود. پس از زایمان هم مدتی طول می‌کشد تا بدن به حالت اولیه‌ی خود برگردد و خود را بازسازی کند. در این میان ترک‌های پوستی پس از بارداری، از مشکلات رایج خانم‌هایی است که به تازگی مادر شده‌اند. به طور کلی مجموعه‌ی این محصولات برای حل مشکلات پوستی این دوران به شما کمک می‌کنند.

محصولات برند موستلا

محصولات مراقبت از پوست کودکان-  پوست‌های نرمال

موستلا مجموعه‌ی کاملی از محصولات پاک‌کننده، حمام و دوش و مراقبت‌های پوستی را مخصوص کودکان و نوزادان ارائه می‌دهد. این محصولات به دلیل داشتن آواکادو پرسئوس که عنصری طبیعی و بسیار مفید برای سلامت پوست کودکان است، کمک شایانی به حفظ سرمایه پوستی می‌کنند. همچنین ضدحساسیت هستند و رایحه‌ی بسیار مطبوعی نیز دارند.


بهترین روش های مراقبت از پوست کودک را در روژه مگ بخوانید

محصولات برند موستلا

محصولات مراقبت از پوست کودکان-  پوست‌های خشک

این مجموعه مخصوص آبرسانی عمیق به پوست‌های خشک نوزادان و کودکان است. این محصولات غنی، فرمول‌سازی شده با کمک مواد طبیعی مرطوب کننده و آبرسان این مشکلات را رفع کرده و کمک به حفظ و بازسازی لطافت و نرمی پوست می‌کنند.

محصولات مراقبت از پوست کودکان-  پوست‌های بسیار حساس

موستلا اولین خط تولید محصولات بدون رایحه را برای پاک کردن پوست‌های بسیار حساس کودکان دارد. این مجموعه فرمولی پیچیده از مواد اولیه طبیعی دارد که به عنوان یک لایه محافظتی ثانویه بر روی پوست قرار می‌گیرند و کمک می‌کنند تا علائم واکنش‌های پوستی کاهش پیدا کنند و با آبرسانی مناسب، لطافت و نرمی پوست را حفظ می‌کنند.

محصولات برند موستلا

محصولات پوست‌های مستعد آلرژی یا آتوپیک

استلاتوپیا محصولات بهداشتی ویژه‌ی تسکین و ترمیم پوست‌های مستعد آلرژی در میان کودکان است. این محصولات در کلینیک و آزمایشگاه زیرنظر متخصصان پوست و اطفال تست و آزمایش شده‌اند.

محصولات مراقبت از نواحی مبتلا به سوزش و خارش

محصولات استلاتریا مختص مراقبت از پوست‌های مبتلا به سوزش یا خارش است. آسیب‌ها و صدمات پوستی را سریعا برطرف کرده و لطافت و تازگی را به آن باز می‌گرداند.

محصولات برند موستلا

محصولات مخصوص تعویض پوشک

هر روز ناحیه حساس پوشک کودک شما از ادرار، مدفوع،‌ اصطکاک ناشی از پوشک و موارد این چنینی آسیب زیادی می‌بیند. پاک‌سازی دقیق این قسمت با محصولاتی که بدین منظور تولید شده‌اند و استفاده روزانه از کرم‌های تسکین‌دهنده و درمانی برای حفظ سلامت پوست کودک ضروری است.

محصولات برند موستلا

محصولات مراقبت از پوست در مقابل نور آفتاب

این مجموعه ضدآفتاب دارای +50 SPF هستند و پوست کودکان را در مقابل اشعه‌های UVA  و UVB محافظت کرده و ضدآلرژی نیز هستند.

محصولات برند موستلا

عطر موستی

عطرهای موستلا با نام  تجاری موستی با رایحه‌ای لطیف و ملایم و بدون الکل قابل استفاده برای نوزادان و کودکان از بدو تولد و کاملا بی‌خطر هستند.

محصولات برند موستلا

محصولات درمان بیماری کلاه گهواره نوزادان

کلاه گهواره از مشکلات رایج پوستی در بین نوزادان است که به شکل فلس‌های زرد و قهوه‌ای روی پوست سر خود را نشان می‌دهد. برای حل این مشکل نیز موستلا محصولات ویژه‌ای را ارائه کرده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.